eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie kursów dla potrzeb Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-04

Gorlice: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie kursów dla potrzeb Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
Numer ogłoszenia: 7000 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego , ul. 11 Listopada 43, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 35 35 610, faks 18 35 37 609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckpiu.gorlice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie kursów dla potrzeb Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla 98 uczestników projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy realizowanego przez Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach jako jednostki Powiatu Gorlickiego. Przedmiotem zamówienia objęte są osoby pełnoletnie, o różnym poziomie wykształcenia, mieszkające, uczące się, bezrobotne lub pracujące na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego (w wyłączeniem miasta Nowy Sącz) wskazane przez Zamawiającego. Zakres tematyczny: Kurs elektryczny na uprawnienia SEP (Grupa 1) Kurs projektowania w programie AutoCad Kurs kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG -135 Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG - 141 Kurs ręcznego cięcia plazmowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2008r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) - ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia - załącznik Nr 7 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzech zamówień, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co zamawiający rozumie realizację warsztatów i/lub kursów i/lub szkoleń z zakresu przygotowania zawodowego o tematyce zgodnej z rodzajem kursów wyszczególnionych w niniejszym zamówieniu (należy wykazać co najmniej trzy różne tematycznie zamówienia w oparciu o te, które określono w Dziale 2 SIWZ), z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie i/lub referencje i/lub rekomendacje - wystawione przez poprzednio zamawiających).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie art.22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje wykwalifikowaną kadrą (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), której członkowie muszą posiadać kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia tj: Kurs elektryczny na uprawnienia SEP (Grupa 1) - minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie wyższe o specjalności elektrycznej lub studia podyplomowe z tego zakresu, 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych - wykształcenie techniczne o specjalności elektrycznej, posiadająca aktualne uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu. Kurs projektowania w programie AutoCad - minimum 1 osoba, wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z zakresu projektowania w programie AutoCad. Kurs kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym - minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie co najmniej średnie techniczne, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych - wykształcenie techniczne o tematyce związanej z przedmiotem kursu, posiadająca uprawnienia instruktora - operatora wózka jezdniowego, minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu. Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG -135 - minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie wyższe, minimum 4-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych - wykształcenie techniczne, posiadająca uprawnienia spawalnicze minimum na poziomie spawania blach spoinami czołowymi (BW) metodą MAG w zakresie 1-szej grupy materiałowej, minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu. Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG - 141- minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie wyższe, minimum 4-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych - wykształcenie techniczne, posiadająca uprawnienia spawalnicze minimum na poziomie spawania blach spoinami czołowymi (BW) metodą TIG w zakresie 8-mej grupy materiałowej, minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu. Kurs ręcznego cięcia plazmowego - - minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie wyższe, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych - wykształcenie techniczne, posiadająca uprawnienia do ręcznego cięcia plazmowego, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie art.22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na formularzu ofertowym wypełniona i podpisana przez wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2) Tabela rzeczowo-finansowa wypełniona i podpisana przez wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1.a) do SIWZ; 3) Dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy - Zaświadczenie/informacja o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy w przypadku: 1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników kursu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) niestawienia się kandydata na kurs, b) przerwania uczestnictwa w kursie (sytuacja losowa, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja z kursu), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, W umowie stosownie do ww. postanowień zmianie ulega przeliczenie kosztu kursu. 1.W sytuacji, gdy liczba osób szkolonych (w trakcie odbywającego się kursu) ulegnie zmniejszeniu Wykonawca może ubiegać się o zwrot kosztów kursu osób, które przerwały kurs. Wysokość kosztów ustala się proporcjonalnie do okresu kursu, w którym uczestniczyły.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckpiu.gorlice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I USTAWICZNEGO ul. 11 Listopada 43, 38-300 Gorlice,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 09:30, miejsce: CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I USTAWICZNEGO ul. 11 Listopada 43, 38-300 Gorlice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.