Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69956 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Police: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych utrzymywanych przez Gminę Police
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, krajowy numer identyfikacyjny
81168539000000, ul.
ul. Stefana Batorego
3,
72010
Police, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 311 830, e-mail
sekretariat@ug.police.pl, faks
914 311 832.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.police.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
składanie w siedzibie Zamawiaacego
Adres:
Urzad Miejski w Policach ul.Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych utrzymywanych przez Gminę Police
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą: "Konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych utrzymywanych przez Gminę Police" obejmująca swym zakresem : 1)wykoszenie porostów ze skarp rowów, koron i skarp nasypów lub dna cieku/rowu dla porostu gęstego twardego z wygrabieniem, 2)ręczne ścinanie krzaków gęstych ze spaleniem na miejscu, 3)wydobycie z cieku porostów roślin korzeniących się w dnie (hakowanie) przy zarośnięciu powierzchni lustra wody powyżej 60 %, 4)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 20 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 5)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 20cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 6)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 20 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 7)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 8)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 9)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 10)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 40 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 11)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 40cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 12)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 40cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 13)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 20cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 14)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 20cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 15)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 20cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 16)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 30cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 17)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 30cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 18)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 30cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 19)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,4m przy grubości warstwy namułu 40cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 20)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,6m przy grubości warstwy namułu 40cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 21)ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5m szerokości dna 0,8m przy grubości warstwy namułu 40cm z rozplantowaniem wydobytego urobku, 22)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej trzeciej średnicy i średnicy przepustu 40cm, 23)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej trzeciej średnicy i średnicy przepustu 60cm, 24)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej trzeciej średnicy i średnicy przepustu 80cm, 25)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej trzeciej średnicy i średnicy przepustu 1.0m, 26)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej drugiej średnicy i średnicy przepustu 40cm, 27)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej drugiej średnicy i średnicy przepustu 60cm, 28)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej drugiej średnicy i średnicy przepustu 80cm, 29)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jednej drugiej średnicy i średnicy przepustu 1.0m, 30)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości dwóch trzecich średnicy i średnicy przepustu 0,4m, 31)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości dwóch trzecich średnicy i średnicy przepustu 0,6m, 32)oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości dwóch trzecich średnicy i średnicy przepustu 0,8m, 33)oczyszczenie z namułu studzienek drenarskich o średnicy 0,8m i głębokości zamulenia 50cm, 34)oczyszczenie z namułu studzienek drenarskich o średnicy 1,0m i głębokości zamulenia 50cm, 35)wykopy ręczne rowów melioracyjnych szerokość dna do 1,0m,nachylenie skarp 1:1,1:1,5,1:2,grunt kategorii III, głębokość do 1,0m wraz z rozplantowaniem ziemi wydobytej z wykopu przy objętości do 1m3/mb wykopu, 36)plantowanie skarp rowów, grunt kategorii III, 37)wykonanie opasek z kiszek faszynowych średnicy 20 cm, grunt kategorii III, kołki średnicy 7-9cm,głębokość wbicia 80cm, 38)wykopy liniowe o ścianach pionowych pod rurociągi kategoria gruntu III, głębokość do1,5m,wykopy nieumocnione, przy objętości wykopu do 1.5m3 /mb, 39)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na trasie rowów melioracyjnych w terenie równinnym, 40)montaż rurociągu-przepustu PVC typu PRAGMA o średnicy 500mm, L= 6,0m z przyczółkami z darniny na mur z zasypaniem materiałem zasypowym o objętości do 1,5m sześciennego na metr bieżący wraz z zagęszczeniem, 41)demontaż rurociągu betonowego o średnicy 500mm, 42)utwardzenie nawierzchni nad przepustem gruzem drobnowymiarowym o frakcji 0,5-35mm warstwą grubości 20cm z zagęszczeniem na drogach gruntowych, 43)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew do 11cm, 44)ścinanie drzew piłą mechaniczna, średnica drzew 12-15cm, 45)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 16-25cm, 46)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 26-35cm, 47)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 36-45cm, 48)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 46-55cm, 49)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 56-65cm, 50)ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnica drzew 66-75cm, 51)karczowanie pni, średnica pni do 11cm, 52)karczowanie pni, średnica pni 12-15cm, 53)karczowanie pni, średnica pni 16-25cm, 54)karczowanie pni, średnica pni 26-35cm, 55)karczowanie pni, średnica pni 36-45cm, 56)karczowanie pni, średnica pni 46-55cm, 57)karczowanie pni, średnica pni 56-65cm, 58)karczowanie pni, średnica pni 66-75cm, 59)obsiew skarp mieszankami traw, bez humusowania 60)wykonanie palisady z kołków o średnicy 7-9cm, głębokość wbicia 0,8m, grunt kat. III, 61)zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, grunt kat. III, głębokość do 1,5m przy objętości do 1.5m3 /mb wraz z zagęszczeniem, 62)montaż studzienki kanalizacyjnej Vawin średnicy 400mm, h=1.5m, zamknięcie stożkiem betonowym,kineta przelotowa średnicy 200mm - (wymagana powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna), 63)montaż studzienki kanalizacyjnej Vawin średnicy 4000mm, h=1.5m, zamknięcie stożkiem betonowym,kineta przelotowa średnicy 250mm -(wymagana powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, 64)montaż rur typu PRAGMA o podwójnej ściance,perforowana, średnicy 200mm, perforacja 360 stopni, kielichowa (wymagana powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna), 65)montaż rur typu PRAGMA o podwójnej ściance, perforowana, średnicy 250mm, perforacja 360 stopni,kielichowa (wymagana powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna), 66)roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 3 km, grunt kategorii III, 67)roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kat. gruntu III, 68)wywożenie dłużyc karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, 69)obsiew skarp mieszankami traw, 70)wykonanie stopnia wodnego z kamienia łamanego o frakcji 10 - 20cm na geowłókninie 25 KN/metr kwadratowy (powierzchnia zabudowy 10 metrów kwadratowych),powierzchnia zabudowy kamiennej 7,2 metra kwadratowego, grubość zabudowy 30cm, objętość zabudowy kamiennej 2,16 metra sześciennego, 71)wykonanie przyczółka na rurociągu średnicy 200mm z bloczków betonowych fundamentowych Teknoamberblok o wymiarach 0,38 X 0,24 X 0,12 metra.
II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 305555.55
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 160
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że :
wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentowane należyte wykonanie minimum 3 usług odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznym rozmiarze rzeczowym 8 km każda, w zakresie czynności określonych w pkt 1 - 71 opisu przedmiotu zamówienia łącznie (Rozdział III) i minimalnej wartości każdej z robót 250.000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy-według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich -według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Oferta cenowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz
Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej- według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)-Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej/oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej(art.24.ust.1 pkt2 Pzp)-według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, -Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi : 5.000,00 zł (słownie :pięć tysięcy zł), wadium wnosi się przed terminem składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 95 |
skrócenie terminu | 5 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 030 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Poprawa akustyki oraz izolacyjności termicznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Policach.
- Dostawa krawężników i oporników kamiennych ze skał magmowych
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Tanowie
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3922Z Stobno - Mierzyn na odcinku od ul. Osiedle pod Lipami do miejscowości Stobno
- "Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi w Szkole Podstawowej nr 8 w Policach"
- "Modernizacja placu zabaw i budowa siłowni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach"
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wieżowej w Poznaniu wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni i przeprowadzeniem rocznej pielęgnacji kontraktowej
- "Kolorowy ogród sensoryczny/muzyczny przy ul. Konnej w Katowicach"
- CUW.26.7.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.