eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › dostawa używanego walca stalowo-stalowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Mysłowice: dostawa używanego walca stalowo-stalowego
Numer ogłoszenia: 69908 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Ulic i Mostów Sp. z o.o. , ul. Janowska 15, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2222-094, 2226-409, faks 0-32 2222-094, 2226-409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpuim.myslowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.mpuim.myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna (spółka gminy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa używanego walca stalowo-stalowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego walca stalowo-stalowego charakteryzującej się bezwzględnie poniższymi parametrami : 1/ rok produkcji, przebieg, tonaż : A/ nie starsza niż z 2003 r, maszyna w pełni sprawna, gotowa do pracy, B/ ilość przepracowanych motogodzin - nie więcej niż 1000 C/ waga - 4,0-4,5 t 2/ silnik - o mocy 40-50 kW, 3/ własności jezdne: A/ dwie prędkości jazdy B/ max zdolność do pokonywania wzniesień z wibracją - nie mniej niż 40/30% (w zależności od podłoża) 4/ system napędowy: A/ chłodzenie: powietrze-olej B/ napęd hydrostatyczny C/ napędzane osie: z przodu i z tyłu 5/ Hamulce: A/ roboczy: hydrostatyczny B/ postojowy: hydro-mech. 6/ Układ kierowniczy: A/ sposób kierowania - przegub wahadłowy-łamany hydrostatyczny 7/ System wibracyjny: A/ rodzaj napędu - hydrostatyczny B/ częstotliwość - 40 do 60 Hz C/ wibracja na jeden i oba bębny 8/ Urządzenie do zraszania: A/ rodzaj zraszania - ciśnieniowe B/ możliwość czasowego ustawienia zraszania C/ pojemność zbiornika wody - 200-250 l 9/ Światła i oświetlenie: A/ reflektory przód II. Pozostałe wymagania : a/ wykonawca przeprowadzi szkolenie użytkowników w zakresie pełnej obsługi maszyny, potwierdzone wydaniem odpowiednich zaświadczeń. b/ Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla zakupionej maszyny. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego podstawowego jak w ofercie nie dłużej jednak niż 96 godzin od pisemnego otrzymania zgłoszenia. c/ Serwis usytuowany nie dalej niż 50km od siedziby zamawiającego. d/ Poprzez czas reakcji serwisu rozumie się czas, jaki upłynie od momentu pisemnego zgłoszenia usterki do jej usunięcia. e/ W wyjątkowym przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy zamawiający dopuszcza, na pisemny wniosek wykonawcy, wydłużenie czasu na usunięcie usterki do 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia usterki. W takim przypadku po upływie podanego w ofercie czasu reakcji serwisu podstawowego Wykonawca zapewni zamawiającemu maszynę zastępczą o podobnych parametrach na okres obejmujący czas usuwania usterki. Podanie czasu reakcji serwisu gwarancyjnego podstawowego, o którym mowa w pkt II b dłuższego niż 96 godzin nie spełni wymogów zamawiającego i spowoduje odrzucenie oferty. III. Warunki odbioru i realizacji zamówienia a/ odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie zamawiającego w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy b/ wraz z maszyną wykonawca dostarczy komplet dokumentów : - dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim, - katalog części zamiennych c/ Maszyna wraz z kompletem dokumentów zostanie dostarczona do siedziby zamawiającego gdzie wyznaczony pracownik MPUiM Sp. Z o.o. sprawdzi zgodność odbieranej maszyny z zamówieniem d/ sprawdzenie poprawnego działania maszyny wraz z przeszkoleniem pracowników nastąpi w ustalonym przez obie strony terminie e/ z wyżej wymienionych czynności odbiorowych spisany zostanie protokół odbioru końcowego podpisany przez obie strony, w którym zawarta zostanie m.in.. Ocena techniczna pojazdu oraz inne uwagi, których zapisanie strony uznają za stosowne. f/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin maszyny w swojej siedzibie i sprawdzenia zaproponowanych w ofercie założeń technicznych przed wyborem oferty. Koszt dostarczenia maszyny do oględzin leży po stronie Wykonawcy. IV. Warunki gwarancji/rękojmi a/ Gwarancji na zakupioną maszynę - minimum 3 miesiące albo 300 motogodzin (mtg). b/ Gwarancja obejmuje co najmniej pompę hydrauliki i silnik. c/ Bieg tej gwarancji rozpoczyna się z pierwszym dniem rozpoczęcia eksploatacji maszyny przez Zamawiającego. V. Wykonawca zapewnia w okresie gwarancji oraz po jej upływie autoryzowany serwis oraz stały dostęp do części zamiennych bezpośrednio od producenta.II. Pozostałe wymagania : a/ wykonawca przeprowadzi szkolenie użytkowników w zakresie pełnej obsługi maszyny, potwierdzone wydaniem odpowiednich zaświadczeń. b/ Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla zakupionej maszyny. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego podstawowego jak w ofercie nie dłużej jednak niż 96 godzin od pisemnego otrzymania zgłoszenia. c/ Serwis usytuowany nie dalej niż 50km od siedziby zamawiającego. d/ Poprzez czas reakcji serwisu rozumie się czas, jaki upłynie od momentu pisemnego zgłoszenia usterki do jej usunięcia. e/ W wyjątkowym przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy zamawiający dopuszcza, na pisemny wniosek wykonawcy, wydłużenie czasu na usunięcie usterki do 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia usterki. W takim przypadku po upływie podanego w ofercie czasu reakcji serwisu podstawowego Wykonawca zapewni zamawiającemu maszynę zastępczą o podobnych parametrach na okres obejmujący czas usuwania usterki. Podanie czasu reakcji serwisu gwarancyjnego podstawowego, o którym mowa w pkt II b dłuższego niż 96 godzin nie spełni wymogów zamawiającego i spowoduje odrzucenie oferty. III. Warunki odbioru i realizacji zamówienia a/ odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie zamawiającego w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy b/ wraz z maszyną wykonawca dostarczy komplet dokumentów : - dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim, - katalog części zamiennych c/ Maszyna wraz z kompletem dokumentów zostanie dostarczona do siedziby zamawiającego gdzie wyznaczony pracownik MPUiM Sp. Z o.o. sprawdzi zgodność odbieranej maszyny z zamówieniem d/ sprawdzenie poprawnego działania maszyny wraz z przeszkoleniem pracowników nastąpi w ustalonym przez obie strony terminie e/ z wyżej wymienionych czynności odbiorowych spisany zostanie protokół odbioru końcowego podpisany przez obie strony, w którym zawarta zostanie m.in.. Ocena techniczna pojazdu oraz inne uwagi, których zapisanie strony uznają za stosowne. f/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin maszyny w swojej siedzibie i sprawdzenia zaproponowanych w ofercie założeń technicznych przed wyborem oferty. Koszt dostarczenia maszyny do oględzin leży po stronie Wykonawcy. IV. Warunki gwarancji/rękojmi a/ Gwarancji na zakupioną maszynę - minimum 3 miesiące albo 300 motogodzin (mtg). b/ Gwarancja obejmuje co najmniej pompę hydrauliki i silnik. c/ Bieg tej gwarancji rozpoczyna się z pierwszym dniem rozpoczęcia eksploatacji maszyny przez Zamawiającego. V. Wykonawca zapewnia w okresie gwarancji oraz po jej upływie autoryzowany serwis oraz stały dostęp do części zamiennych bezpośrednio od producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.24.00 - Walce drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 5.1.- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 5.2. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą , że: A/ wykonali minimum jedną dostawę odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , wykonanym w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonanie i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. 5.3.- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5 nastąpi na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia (zał. nr 2 lub 2a ) - dokumentów, o których mowa w pkt 6 siwz. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz o innych wymaganych oświadczeniach i dokumentach. 6.1. Wraz z ofertą wykonawca składa: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 ), oraz 6.1.1. -w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp następujące dokumenty: 6.1.1.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.2. - w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: 6.1.2.1 - wykaz dostaw odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , wykonanym w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonanie i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. 6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 6.2.1. składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2a). 6.2.2. oddzielnie wykazują, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. - na potwierdzenie w/w warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1. 6.2.3 wspólnie wykazują, że: 6.2.3.1. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub dysponować będą potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie w/w warunków wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w pakt 6.1.2. 6.2.3.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 6.2.4. Obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6.3. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.1.- składa dokument lub dokumenty ,wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3. ppkt 1 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3., zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy , o których mowa w pkt. 6.4. Stosuje się odpowiednio. 6.6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączeniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę/osoby/ uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 6.7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 lub 2a ) oraz wykaz dostaw muszą być podpisane przez osobę(osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 6.8. Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 6.8.1- wypełniony formularz oferty (zał. nr 3) 6.8.2- wypełniony formularz techniczny (zał. nr 5) 6.8.3- zaparafowany na każdej stronie projekt umowy (zał. nr 4) 6.8.4- oświadczenie o prawie do dysponowania maszyną 6.8.5- minimum dwa zdjęcia maszyny (jedno z zewnątrz i jedno wewnątrz) 6.9. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 siwz należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) podpisem i pieczęcią imienną osoby(osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.2.4. Należy złożyć w oryginale lub w kopii potwierdzonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja - 10
  • 3 - rok produkcji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpuim.myslowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPUiM Sp.z o.o. Mysłowice ul. Janowska 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba MPUiM Sp.z o.o. Mysłowice, ul. Janowska 15 (dział techniczny).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.