eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu na okres 36 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Zgierz: dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu na okres 36 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 69906 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu , ul. Łęczycka 24a, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0-42 7164161, 7174129, faks 0-42 7174129.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu na okres 36 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu na okres 36 miesięcy Wymaga się, aby analizator biochemiczny spełniał następujące parametry graniczne: 1. Automatyczny wieloparametrowy analizator biochemiczny nowy rok produkcji 2011 -2012 o wydajności nie mniejszej niż 200 oznaczeń kolorymetrycznych na godzinę. Podać typ oferowanego analizatora, rok produkcji, załączyć folder opisujący proponowany aparat. 2. Wymiary analizatora umożliwiające jego instalacje w laboratorium bez żadnych prac budowlanych - max. 80 cm wysokość do 180 cm- uwarunkowane drogą komunikacyjną 3. Wbudowany moduł ISE o wydajności nie mniejszej niż 60 oznaczeń na godzinę Na, K, Cl zaopatrzony w elektrody jonoselektywne 4. Całkowicie otwarty system odczynnikowy analizatora. 5. System chłodzenia odczynników, kontroli, kalibratorów i próbek pacjentów znajdujących się w aparacie 6. Szybkość analizatora- oczekiwanie na wynik nie dłuższe niż 10 minut 7 Kuwety pomiarowe jednorazowe 8. Możliwości analityczne analizatora: substraty, enzymy, białka specyficzne, 9. Minimum 35 pozycji odczynnikowych oraz 80 pozycji na próbki pacjentów. 10. Możliwość wykonywania badań -cito- bez przerywania ciągłości pracy rutynowej. 11. Minimum 5 miejsc na próbki -cito. 12. Możliwość ciągłego uzupełniania odczynników bez przerywania pracy aparatu. 13. Możliwość automatycznego rozcieńczania próbek badanych -wstępnego i dodatkowego po przekroczeniu liniowości testu. 14. Zapewnienie bezpłatnych usług serwisowych na okres trwania umowy na aparat biochemiczny. 15. Detektor poziomu próbki, odczynnika. 16. Program kontroli jakości spełniający poniższe kryteria: - system jakości badań z możliwością zastosowania analizy Levey- Jenningsa, reguł Westgarda, - wyliczanie średniej, odchylenia standardowego, współczynnika zmienności, - graficzne prezentowanie wyników kontroli jakości. 17. Dwukierunkowa transmisja danych. 18. Należy dostarczyć autoryzowane aplikacje do odczynników na oferowany aparat. 19. Możliwość zastosowania probówek pierwotnych i kubków pediatrycznych. 20. Możliwość kalibracji bez przerywania rutynowej pracy aparatu. 21. Możliwość pracy z różnymi rodzajami materiału biologicznego-surowica, osocze, mocz, hemoliza krwi pełnej-HbA1c. 22. Swobodny dostęp do odczynników -wstawianie i wystawianie, w każdej fazie pracy aparatu bez konieczności jego zatrzymywania -pauza - stop. 23. Analizator wolnostojący z komputerem, czytnikiem kodów, UPS, myszką klawiaturą . 24. Wykaz min. 10 użytkowników pracujących na oferowanym analizatorze uczestniczących w kontroli w COBJwDL i 5 referencji/opinii o oferowanym analizatorze 25. Możliwość podłączenia analizatora w sieć laboratoryjną. 26. Oferent dostarczy bezpłatnie zewnątrz laboratoryjną kontrolę międzynarodową. 27. W przypadku awarii aparatu niezbędny przyjazd serwisu w czasie 24 godz. od chwili zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie dokonać podłączenia analizatora do sieci komputerowej laboratorium wraz z przeszkoleniem pracowników. W laboratorium używany jest Laboratoryjny System Informatyczny MARCEL. 4.2.Termin dostawy Aparatu w ciągu 30 dni od podpisania umowy. 4.3.Wydzierżawiający daje Dzierżawcy instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim, całość dokumentacji technicznej niezbędnej do prawidłowego korzystania z urządzenia oraz zapewnia bezpłatnie montaż aparatu i przeszkolenie pracowników w zakresie jego obsługi. Urządzenie wraz ze stosownymi instrukcjami zostanie wydane Dzierżawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego,po stwierdzeniu przez Dzierżawcę faktu przekazania urządzenia w stanie kompletnym i nadającym się do umówionego użytku. OPIS PRZDMIOTU ZAMÓWIENIA WINIEN BYĆ DOŁĄCZONY DO OFERTY. Dostarczenie przedmiotu zamówienia winno zawierać: - ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje, - instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania preparatów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca przedłoży aktualny odpis z KRS -wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminui złożenia oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jesli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży certyfikaty potwierdzajace uprawnienia inżynierów serwisowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży certyfikaty potwierdzajace uprawnienia inżynierów serwisowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzajace, że nie zalega z opłacaniem podatków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Znak jakości CE, odnoszacy się do analizatora i odczynników. oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczajace do obrotu w publicznych zakładach opieki zdrowotnej i że udostepni je na koszt własny na każde żądanie Zamawiajacego w wyznaczonym przez niego terminie. karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych - może być na płycie CD.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ocena techniczna - jakość - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przychodnie.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-100 Zgierz ul. Łęczycka 24a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu ul. Łęczycka 24a pok. nr 35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.