eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tłuchowo › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów i pogadanki dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych - uczestników projektu systemowego pt. Razem z EFS inwestujemy w naszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Tłuchowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów i pogadanki dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych - uczestników projektu systemowego pt. Razem z EFS inwestujemy w naszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 69797 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuchowie , ul. Sierpecka 20, 87-605 Tłuchowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 287 62 60 w. 22, faks 54 287 62 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluchowo.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów i pogadanki dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych - uczestników projektu systemowego pt. Razem z EFS inwestujemy w naszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń/kursów/pogadanki dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych, z następujących zagadnień: 1) części I zamówienia - kurs pn. sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 8 osób , 2) części II zamówienia - kurs pn. bukieciarstwo i florystyka z modułem decoupage dla 2 osoby, 3) części III zamówienia - kurs z podstaw księgowości z obsługą sekretariatu dla 3 osób, 4) części IV zamówienia - kurs pn. operator koparko-ładowarki (wszystkie typy) dla 5 osób, 5)części V zamówienia - kurs spawalniczy metoda MAG (135) dla 2 osób, 6) części VI zamówienia - kurs pn. dekoracji okolicznościowej stołów dla 8 osób (uczestniczek Programu Aktywności Lokalnej); 7) części VII zamówienia - szkolenie - doradztwo zawodowe dla 28 osób, w tym: a) 20 osób, z którymi spisano kontrakty socjalne, b) 8 osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokalnej, 8) części VIII zamówienia - szkolenie - trening kompetencji społecznych dla 28 osób, w tym: a) 20 osób, z którymi spisano kontrakty socjalne, b) 8 osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokalnej; 9) część IX zamówienia - pogadanka prozdrowotna z położną dla 8 osób; dla uczestników projektu systemowego Razem z EFS inwestujemy w naszą przyszłość, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuchowie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielnie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.56.10.00-4, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie), odpowiadające swoim rodzajem (rozumianym jako tematyka poszczególnych szkolenia/kursu lub pogadanki) usługom stanowiącym poszczególne części zamówienia. Warunek dotyczy wszystkich 9 części zamówienia i w przypadku składania ofert na kilku części zamówienia Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dla części zamówienia od nr 1 do nr 8 - dla każdej z części zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą (będąca wykładowcą/trenerem), która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, z której prowadzi zajęcia oraz przeprowadziła co najmniej dwa kursy i/lub szkolenia z zakresu/tematyki zgodnych z zajęciami/tematyką danego kursu/szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; b) dla części zamówienia nr 9 - pogadanki prozdrowotnej z położną - dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada dyplom położnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, szkołami w których realizowany jest przedmiot umowy; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby/osób prowadzącej/ych zajęcia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej zajęcia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada co najmniej takie same kwalifikacje zawodowe i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tluchowo.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuchowie, ul. Sierpecka 20, 87 - 605 Tłuchowo, pok. nr 205..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuchowie, ul. Sierpecka 20, 87 - 605 Tłuchowo, pok. nr 205 (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuchowie pt. Razem z EFS inwestujemy w naszą przyszłość, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 8 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku sprzedawcy z umiejętnością obsługi kas fiskalnych. Uczestnik powinien podczas szkolenia nabyć także umiejętności dotyczące marketingowych technik sprzedaży. Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 80 godzin lekcyjnych dla każdej z osób, w tym co najmniej 50% zajęć praktycznych. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Tłuchowo albo miasta: Włocławek lub Lipno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kursu pn. bukieciarstwo i florystyka z modułem decoupage dla 2 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku florysta. Każdy uczestnik kursu powinien także nabyć umiejętności zdobienia przedmiotów metodą decoupage. Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 120 godzin lekcyjnych, w tym co 70% zajęć praktycznych dla każdej z osób, w tym 60% tych zajęć powinno być wykonywanych na żywych kwiatach. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Tłuchowo, albo miasta: Włocławek lub Lipno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z podstaw księgowości z obsługą sekretariatu dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie do obsługi firmy w zakresie księgowości i obsługi sekretariatu. Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 80 godzin lekcyjnych, w tym co najmniej 30% zajęć praktycznych dla każdej z osób. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Tłuchowo, albo miasta: Włocławek lub Lipno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. operator koparko-ładowarki (wszystkie typy) dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku operator koparko-ładowarki. Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 202 godzin lekcyjnych ( tj. 120 godzin teorii i 82 godzin praktyki) dla każdej z osób. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Tłuchowo albo miasta: Włocławek albo Lipno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 88.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawalniczego metodą MAG (135) dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu spawacza - metoda MAG (135). Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 128 godzin lekcyjnych ( tj. 34 godzin teorii i 94 godzin praktyki) dla każdej z osób. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Tłuchowo albo miasta: Włocławek lub Lipno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. dekoracji okolicznościowej stołów dla 8 osób (uczestniczek Programu Aktywności Lokalnej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel kursu jest nabycie umiejętności dekorowania okolicznościowego stołów. Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 80 godzin lekcyjnych, w tym co 70% zajęć praktycznych dla każdej z osób. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Koziróg Leśny - remiza Ochotniczej Straży Pożarnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie doradztwa zawodowego dla 28 osób, w tym: a) 20 osób, z którymi spisano kontrakty socjalne, b) 8 osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności przez uczestników wykorzystywania swoich mocnych stron które pozwolą na włączenie się do rynku pracy. Szkolenie musi obejmować 48 godzin lekcyjnych dla osób, z którymi spisano kontrakty socjalne oraz 36 godzin lekcyjnych dla osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokalnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzanie szkolenia w zakresie treningu kompetencji społecznych dla 28 osób, w tym: a) 20 osób, z którymi spisano kontrakty socjalne, b) 8 osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokal.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest doskonalenie przez uczestników kompetencji komunikacyjnych, uzyskanie lepszej komunikacji z innymi, rozpoznawanie podstawowych emocji, ekspresję emocji u innych, dostrzeganie związku własnych stanów somatycznych z przeżyciami emocjonalnymi, naukę asertywnego wyrażania własnych potrzeb oraz szanowanie zdania innych ludzi, budowę swojego pozytywnego wizerunku, uświadomienie znaczenia sposobu mówienia i postawy ciała na odbiór przez inne osoby. Szkolenie musi obejmować 48 godzin lekcyjnych dla osób, z którymi spisano kontrakty socjalne oraz 36 godzin lekcyjnych dla osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokal..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzanie pogadanki prozdrowotna z położną dla 8 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W trakcie uczestnictwa w spotkaniu z położną uczestniczki muszą zdobyć niezbędną wiedzę z zakresu profilaktyki prozdrowotnej kobiet. Czas trwania spotkania 3 godziny lekcyjne tj. po 45 min..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.