Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Gniewkowo: Wykonanie usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu
i przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i doradztwa edukacyjno-zawodowego w Gimnazjum Nr 1 im. Ziemi Kujawskiej w Gniewkowie, w ramach realizacji projektu pn.: Ona i On uczą się poznawać świat
Numer ogłoszenia: 69745 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Gniewkowie , Ul. Powstańców Wielkopolskich 5, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 354 73 85, faks 52 354 73 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i doradztwa edukacyjno-zawodowego w Gimnazjum Nr 1 im. Ziemi Kujawskiej w Gniewkowie, w ramach realizacji projektu pn.: Ona i On uczą się poznawać świat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług edukacyjnych (polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i doradztwa edukacyjno-zawodowego) dla uczestników projektu pn.: Ona i On uczą się poznawać świat (dalej zwanego projektem), dla uczniów i uczennic Gimnazjum Nr 1 im. Ziemi Kujawskiej w Gniewkowie, łącznie dla 46 uczniów (jest to liczba maksymalna, która może ulec zmniejszeniu) w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2015r.w tym: a) zajęcia pozalekcyjne mające na celu rozwój kompetencji kluczowych w zakresie: - matematyka: 3 grupy po 50 godzin lekcyjnych, łącznie 150 godzin lekcyjnych (liczba uczniów 3 grupy x 10 uczniów = 30 uczniów), - fizyka: 1 grupa - 50 godzin lekcyjnych, (liczba uczniów 1 grupa x 10 uczniów = 10 uczniów), - chemia: 1 grupa - 50 godzin lekcyjnych, (liczba uczniów 1 grupa x 10 uczniów = 10 uczniów), - biologia: 2 grupy po 50 godzin lekcyjnych, łącznie 100 godzin lekcyjnych (liczba uczniów 1 grupa x10 uczniów, 1 grupa x 8 uczniów w tym uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) - geografia: 3 grupy po 50 godzin lekcyjnych, łącznie 150 godzin lekcyjnych (1 grupa x 10 uczniów, 1 grupa x 8 uczniów szczególnie uzdolnionych posiadających opinię PPP w sprawie udzielania zezwolenia na indywidualny program lub tok nauki oraz 1 grupa x 8 uczniów w tym uczniowie z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego) - informatyka: 5 grup po 50 godzin lekcyjnych, łącznie 250 godzin lekcyjnych (3 grupy x 10 uczniów, 1 grupa x 8 uczniów szczególnie uzdolnionych z orzeczeniami PPP posiadających opinię w sprawie udzielania zezwolenia na indywidualny program lub tok nauki oraz 1 grupa x 8 uczniów w tym uczniowie z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego) - język angielski: 1 grupa po 50 godzin lekcyjnych, łącznie 50 godzin lekcyjnych (1 grupa x 10 uczniów = 10 uczniów) - jednostka zajęć - godzina lekcyjna 45 min. b) zajęcia pozalekcyjne - realizacja ścieżek edukacyjnych, mające na celu: podniesienie świadomości ekologicznej oraz kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości, świadomości i ekspresji kulturalnej, rozwój tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego; - zajęcia z ekologii: 1 grupa x 30 godz. lekcyjnych, łącznie 30 godz. lekcyjnych (1 grupa x 30 uczniów) - zajęcia z przedsiębiorczości: 1 grupa x 30 godz. lekcyjnych, łącznie 30 godz. lekcyjnych (1 grupa x 30 uczniów) - zajęcia plastyczne: 1 grupa x 12 godz. lekcyjnych, łącznie 12 godz. lekcyjnych (1 grupa x 16 uczniów w tym z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego) - zajęcia z edukacji regionalnej: 1 grupa x 30 godz. lekcyjnych, łącznie 30 godz. lekcyjnych (1 grupa x 16 uczniów w tym z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego) - jednostka zajęć - godzina lekcyjna 45 min. c) zajęcia specjalistyczne dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego - zajęcia socjoterapeutyczne: 1 x 25 godz., łącznie 25 godz. (1 grupa x 8 uczniów) - terapia pedagogiczna: : 1 x 25 godz., łącznie 25 godz. (1 grupa x 8 uczniów) - jednostka zajęć - 60 min. łączna liczba zajęć d) zajęcia pozalekcyjne o charakterze dydaktyczno-wyrównawczym dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego wyrównujące dysproporcje edukacyjne: - język polski : 1 grupa x 50 godz. lekcyjnych = 50 godz. lekcyjnych ( 1 grupa x 8 uczniów w tym z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego) - historia: 1 grupa x 50 godz. lekcyjnych = 50 godz. lekcyjnych ( 1 grupa x 8 uczniów w tym z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego) - jednostka zajęć - godzina lekcyjna 45 min. e) zajęcia pozalekcyjne rozwijające uzdolnienia dla uczniów z orzeczeniami PPP posiadających opinię w sprawie udzielania zezwolenia na indywidualny program lub tok nauki wyrównujące dysproporcje edukacyjne: - język polski: 1 grupa x 50 godz. lekcyjnych = 50 godz. lekcyjnych ( 1 grupa x 8 uczniów) - historia: 1 grupa x 50 godz. lekcyjnych = 50 godz. lekcyjnych ( 1 grupa x 8 uczniów) - jednostka zajęć - godzina lekcyjna 45 min. f) zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego, mające na celu zwiększenie szans na przyszłe zatrudnienie: - jednostka zajęć - 60 min. Łączna liczba zajęć - 160, w tym łączna liczba zajęć w grupie 40, łączna liczba zajęć indywidualnych - 120, łączna liczba uczniów - 40. 2) Zamawiający zapewnia wyposażone pomieszczenia, w których będą odbywać się zajęcia w Gimnazjum Nr 1 im. Ziemi Kujawskiej w Gniewkowie oraz zapewnia pomoce i materiały dydaktyczne. Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, mogą obywać się również w soboty, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, według planu pracy sporządzonego przez wybranego Wykonawcę, zaakceptowanego przez dyrektora szkoły i koordynatora pedagogicznego projektu oraz zatwierdzonego przez koordynatora projektu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w zakresie nauczania/prowadzenia zajęć edukacyjnych, szkoleniowych. Nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący 24 osobami, w tym: - 2 osoby o kierunku (specjalności) matematyka; - 2 osoby o kierunku (specjalności) język polski; - 1 osoba o kierunku (specjalności) język angielski; - 1 osoba o kierunku (specjalności) fizyka; - 1 osoba o kierunku (specjalności) chemia; - 2 osoby o kierunku (specjalności) biologia; - 2 osoby o kierunku (specjalności) geografia; - 3 osoby o kierunku (specjalności) informatyka; - 2 osoby o kierunku (specjalności) historia; - 1 osoba o kierunku (specjalności) ekologia; - 1 osoba o kierunku (specjalności) przedsiębiorczość; - 1 osoba o kierunku (specjalności) edukacja regionalna; - 1 osoba o kierunku (specjalności) plastyka; - 1 osoba o kierunku (specjalności) terapia pedagogiczna; - 1 osoba o kierunku (specjalności) socjoterapia; - 2 osoby o kierunku (specjalności) doradca edukacyjno-zawodowy; którzy będą posiadali lub udokumentują: - kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2013 r. poz. 1207); - przygotowanie pedagogiczne; - staż pracy min. 3 lata na stanowisku nauczyciela w szkole określonej na podstawie ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (nie dotyczy doradcy edukacyjno-zawodowego); - 1 osoba o kierunku (specjalności) historia oraz 1 osoba o kierunku (specjalności) język polski udokumentuje minimum jeden sukces ucznia prowadzonego przez tego nauczyciela w konkursie lub olimpiadzie organizowanej, współorganizowanej lub będącej pod patronatem kuratora oświaty o tematyce z danego przedmiotu (odpowiednio historia lub język polski) - laureat na szczeblu powiatu lub finalista albo laureat na szczeblu wojewódzkim; - 1 osoba o kierunku (specjalności) historia, 1 osoba o kierunku (specjalności) język polski, 1 osoba o kierunku (specjalności) biologia, 1 osoba o kierunku (specjalności) geografia, 1 osoba o kierunku (specjalności) informatyka - posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć z uczniami posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, stażu pracy, sukcesów uczniów, doświadczenia i wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.1.1. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3. Inne dokumenty składające się na ofertę: 1) wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: 1) zmiany Wykonawcy prowadzącego zajęcia. W przypadku zmiany Wykonawcy prowadzącego zajęcia nowy Wykonawcy musi spełniać wymagania określone dla Wykonawcy danego przedmiotu w treści siwz prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentować wg zasad wskazanych w treści wcześniej prowadzonego postępowania na termin dokonywanej zmiany lub termin składania ofert w tym postępowaniu wszystkich wymagań i warunków. 2) konieczność zmiany harmonogramu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada Wykonawca, w szczególności wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności. 3) zmiany liczby uczniów, grup, liczby godzin zajęć, innych zmian organizacyjnych - wprowadzonych przez Zamawiającego. 4) zmiany warunków finansowania zamówienia - wprowadzonych przez Zamawiającego. 5) podwykonawstwo: a) zmiana zakresu usług powierzonych umową o podwykonawstwo, b) zmiana stron lub strony umowy o podwykonawstwo pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego, c) zlecenie części lub całości usług umową o podwykonawstwo pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego, d) rezygnacja z podwykonawcy, e) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać co najmniej: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie ich zatwierdzenie przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniewkowo.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Samorządowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Gniewkowie, ul.Powstańców Wielkopolskich 5, 88-140 Gniewkowo..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Samorządowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Gniewkowie, ul.Powstańców Wielkopolskich 5, 88-140 Gniewkowo, pokój nr 204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Podwykonawstwo 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W tym celu należy wypełnić zestawienie tabelaryczne stanowiące załącznik nr 7 do siwz. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek należy spełnić odpowiednio na dzień składania ofert w postępowaniu lub na dzień złożenia propozycji dokonania takiej zmiany. Sposób dokumentowania wymagań pozwalających wykazać ich spełnienie musi być zgodny z wymaganiami treści siwz obowiązującej w niniejszym postępowaniu. 2. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Termin wykonania zamówienia -nastąpi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 r., z wyłączeniem okresu wakacji letnich i ferii zimowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI GNIEWKOWO
więcej: przetargi GNIEWKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.