Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Dęblin: Dostawy mięsa i przetworów z mięsa, drobiu i ryb, artykułów spożywczych, mleka i przetworów z mleka oraz pieczywa
Numer ogłoszenia: 69734 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837127, 8837260, faks 081 8837128.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa i przetworów z mięsa, drobiu i ryb, artykułów spożywczych, mleka i przetworów z mleka oraz pieczywa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - Mięso i przetwory z mięsa PAKIET 2 - Drób i ryby PAKIET 3 - Artykuły spożywcze PAKIET 4 - Mleko i przetwory z mleka PAKIET 5 - Pieczywo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce 15.13.11.33 - 15.13.11.33 15.13.11.31 - 15.13.11.31 15.13.13.10 - Pasztety 15.11.20.00 - Drób 15.22.20.00 - 15.22.20.00 15.24.12.00 - Śledź przetworzony lub konserwowany 15.61.23.00 - Mąka i mączka warzywna 15.33.14.25 - Przecier pomidorowy 15.33.11.30 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa 15.33.14.62 - Groch puszkowany 15.33.22.90 - Dżemy 15.33.22.30 - Marmolady 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.43.11.00 - Margaryna 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki :1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia :aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Potwierdzeniem spełniania warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu, zaświadczenia), z którego będzie wynikać , że Wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - w ciągu ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 2 dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do potwierdzenia :Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki pieniężne na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości:PAKIET 1 - 30.000,00 PLN;PAKIET 2 - 5.000,00 PLN;PAKIET 3 - 15.000,00 PLN;PAKIET 4 - 30.000,00 PLN;PAKIET 5 - 15.000,00 PLN Do potwierdzenia :Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji.4.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Do potwierdzenia :Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego tj. 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SP ZOZ, ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin . Pokój nr 203, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SP ZOZ, ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin - kancelaria Szpitala budynek nr 90 pok 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso i przetwory z mięsa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.13.11.33-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób i ryby.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.22.20.00-0, 15.24.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.23.00-4, 15.33.14.25-2, 15.33.14.62-3, 15.33.22.90-3, 15.61.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko i przetwory z mleka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 15.51.20.00-3, 15.53.00.00-2, 15.54.22.00-1, 15.54.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.80.00.00-6, 15.89.80.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Cmentarza Komunalnego i z Targowisk Miejskich w Dęblinie
- Dostawa komputerów przenośnych, dysków SSD oraz kart sieciowych
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- Wykonanie wiaty parkingowej wraz z utwardzeniem
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Dęblinie - dokończenie inwestycji ETAP II
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie. (od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.)
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Zawichoście 2024/2025
- Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych na II półrocze 2024 r. do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.