eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Termomodernizacja budynków edukacyjnych i Powiatowego Urzędu Pracy zarządzanych przez Powiat Rypiński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Rypin: Termomodernizacja budynków edukacyjnych i Powiatowego Urzędu Pracy zarządzanych przez Powiat Rypiński
Numer ogłoszenia: 69719 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rypiński , ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrypinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków edukacyjnych i Powiatowego Urzędu Pracy zarządzanych przez Powiat Rypiński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków edukacyjnych i Powiatowego Urzędu Pracy zarządzanych przez Powiat Rypiński. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna tj. dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz niniejsza SIWZ wraz z załącznikami. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4, 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia: 11.000,00 zł (słownie zł: jedenaście tysięcy); w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia: 6.000,00 zł (słownie zł: sześć tysięcy); w przypadku składania oferty na część 3 zamówienia: 3.000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące); w przypadku składania oferty na część 4 zamówienia: 8.000,00 zł (słownie zł: osiem tysięcy); 2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien wskazywać jednoznacznie której lub których części zamówienia dotyczy wadium. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Brodnicy nr rachunku: 96203000451110000001867470, z adnotacją: wadium na część ........... zamówienia - numer sprawy ZP.272.8.2015; Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji w formule: od dnia .....- do dnia ......,zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 7.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Zaleca się, by dokument wadialny w formie oryginału nie był trwale połączony z ofertą. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 10.Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile jest wymagane). 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 16. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, niezależnie od ilości części, na które składana jest oferta, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane z których każda obejmuje swoim zakresem wykonanie bezspoinowego systemu ociepleń o powierzchni co najmniej 500 m2 na elewacji budynku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, niezależnie od ilości części, na które składana jest oferta, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na budowach przy realizacji robót dociepleniowych; Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1400 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Przedłużony okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: a) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: - zaistniałych okoliczności, których ustalenie nie było możliwe zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę na etapie sporządzania warunków zamówienia i przygotowania oferty, - warunków atmosferycznych, rozumianych jako wyjątkowe sytuacje o charakterze katastrofalnym, które spowodowały szkodę w trakcie realizacji przedmiotu umowy lub ze względów technologicznych negatywnie wpływają na jakość wykonania i trwałość przedmiotu umowy, mimo zastosowania przez Wykonawcę wszelkich dostępnych środków zabezpieczających przed negatywnym oddziaływaniem warunków pogodowych - działania siły wyższej uniemożliwiającej kontynuowanie robót budowlanych, b) zajdzie konieczność zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy c) inne: - zmiany osób reprezentujących Strony, - oczywiste omyłki pisarskie, - zmiany formy prawnej Stron umowy, - zmiany adresowe - zmiany części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, - zmiany wynagrodzenia ze względu na wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki VAT, - zmiany będące następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności z wymienionych w ust. 2 ppkt. a, b i c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.powiatrypinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pok. 211 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pod nazwą Termomodernizacja budynków edukacyjnych i Powiatowego Urzędu Pracy zarządzanych przez Powiat Rypiński jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013, działanie 2.3. Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół nr 2 w Rypinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynków Zespołu Szkół nr 2 w Rypinie przy ulicy Dworcowej 11. Zamierzenie dotyczy dwóch budynków oznaczonych roboczo w projekcie budowlanym jako: Budynek nr 1 tzw. kompleks (pawilon) A z segmentami A1 - budynek szkolny, A2 - łącznik, A3 - sala gimnastyczna Budynek nr 2 tzw. kompleks (pawilon) B z segmentami B1 - budynek szkolny, B2 - łącznik, B3 zaplecze gastronomiczne dla kształcenia zawodowego Zakres robót na zewnątrz obiektu A obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi systemem bezspoinowym w segmentach A2 i A3, docieplenie stropodachu styropapą segmentów A2 i A3 oraz docieplenie stropodachu wełną mineralną granulowaną i pokrycie papą termozgrzewalną segmentu A1. Przewidziano roboty towarzyszące w postaci wymiany obróbek blacharskich, orynnowania i parapetów (w segmentach A2 i A3), przemurowania kominów ponad połacią dachową, wymiany instalacji odgromowej. Wewnątrz obiektu A w ramach zadania przewiduje się kompleksowe wyposażenie wszystkich grzejników w zawory termostatyczne częściowo z głowicami w wykonaniu antywandalowym i wykonanie regulacji wstępnej. Ze względów ekonomicznych i organizacyjnych nie przewiduje się wymiany pionów i poziomów stalowych c.o. W zakres zadania wchodzi wyliczenie nastaw zaworów i dobór urządzeń na podstawie wykonanej przez wykonawcę szczegółowej inwentaryzacji , obliczeń OZC i hydrauliki instalacji. Instalacja w segmencie A1 zostanie wymieniona na nową stalową z grzejnikami stalowymi płytowymi typu C. W budynku zostaną zamontowane zawory grzejnikowe odcinające oraz w miejscach w których brakuje głowice termostatyczne. Część zaworów termostatycznych zostanie wymienionych na nowe ze względu na zły stan techniczny. W segmencie A2 i A3 zostaną zamontowane zawory grzejnikowe odcinające oraz w miejscach których brakuje głowice termostatyczne wraz z zaworami. Część zaworów termostatycznych zostanie wymienionych na nowe ze względu na zły stan techniczny. Zakres robót na zewnątrz obiektu B obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi systemem bezspoinowym w segmentach B1, B2 i B3, docieplenie stropodachu styropapą segmentów B1 i B2 oraz docieplenie stropodachu wełną mineralną granulowaną segmentu B3. Przewidziano roboty towarzyszące w postaci wymiany obróbek blacharskich, orynnowania i parapetów, przemurowania kominów ponad połacią dachową w segmencie B1, likwidacji betonowych okapów poniżej pasów rynnowych, wymiany instalacji odgromowej. Połać dachowa na segmencie B3 pozostaje bez zmian, zostanie tam zamontowany zestaw solarny dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej dla zaplecza gastronomicznego. Wewnątrz obiektu B w ramach zadania przewiduje się kompleksowe wyposażenie wszystkich grzejników w zawory termostatyczne częściowo z głowicami w wykonaniu antywandalowym i wykonanie regulacji wstępnej. Ze względu ekonomicznych i organizacyjnych nie przewiduje się wymiany pionów i poziomów stalowych c.o. W zakres zadania wchodzi wyliczenie nastaw zaworów i dobór urządzeń na podstawie wykonanej przez wykonawcę szczegółowej inwentaryzacji , obliczeń OZC i hydrauliki instalacji. Instalacja w segmencie B1 zostanie wymieniona na nową stalową z grzejnikami stalowymi płytowymi typu C. W budynku zostaną zamontowane zawory grzejnikowe odcinające oraz w miejscach w których brakuje głowice termostatyczne. Część zaworów termostatycznych zostanie wymienionych na nowe ze względu na zły stan techniczny. W segmencie B2 i B3 zostaną zamontowane zawory grzejnikowe odcinające oraz w miejscach w których brakuje głowice termostatyczne wraz z zaworami. Część zaworów termostatycznych zostanie wymienionych na nowe ze względu na zły stan techniczny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4, 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużony okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół nr 3 w Rypinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynków Zespołu Szkół nr 3 w Rypinie przy ulicy Nowy Rynek 20. Zamierzenie dotyczy dwóch budynków oznaczonych roboczo w projekcie budowlanym jako: Budynek nr 1 tzw. kompleks (pawilon) 1 z segmentami 1A - budynek szkolny, 1B - łącznik, 1C - budynek szkolny Budynek nr 2 tzw. kompleks (pawilon) 2 - budynek szkolny (jednosegmentowy) Zakres robót na zewnątrz obiektu 1 obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi systemem bezspoinowym w segmentach 1B i 1C oraz na szczytach segmentu 1A, docieplenie stropodachu styropapą segmentów 1B i 1C. Przewidziano roboty towarzyszące w postaci wymiany obróbek blacharskich, orynnowania i parapetów, likwidacji betonowych okapów, nadmurowanie ogniomurów, wymiany instalacji odgromowej. Na połaci dachowej segmentu 1A nie przewiduje się żadnych robót budowlanych. Wewnątrz obiektu 1 w ramach zadania przewiduje się kompleksowe wyposażenie wszystkich grzejników w zawory termostatyczne częściowo z głowicami w wykonaniu antywandalowym i wykonanie regulacji wstępnej. Ze względów ekonomicznych i organizacyjnych nie przewiduje się wymiany pionów i poziomów stalowych c.o. W zakres zadania wchodzi wyliczenie nastaw zaworów i dobór urządzeń na podstawie wykonanej przez wykonawcę szczegółowej inwentaryzacji , obliczeń OZC i hydrauliki instalacji. W segmencie 1A zostaną zamontowane zawory grzejnikowe odcinające oraz w miejscach w których brakuje głowice termostatyczne. Część zaworów termostatycznych zostanie wymienionych na nowe ze względu na zły stan techniczny. W segmencie 1B zostaną zamontowane zawory grzejnikowe odcinające oraz termostatyczne W segmencie 1C zostaną zamontowane zawory grzejnikowe odcinające oraz w miejscach których brakuje głowice termostatyczne wraz z zaworami. Część zaworów termostatycznych zostanie wymienionych na nowe ze względu na zły stan techniczny. Zakres robót na zewnątrz obiektu 2 obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi systemem bezspoinowym oraz docieplenie stropodachu styropapą. Przewidziano roboty towarzyszące w postaci wymiany obróbek blacharskich, orynnowania i parapetów, likwidacji betonowych okapów, wymiany instalacji odgromowej. Instalacja c.o. w obiekcie 2 zostanie w całości wymieniona na nową stalową z grzejnikami stalowymi płytowymi typu C wraz z zaworami odcinającymi i głowicami termostatycznymi w wykonaniu antywandalowym. W zakres zadania wchodzi wyliczenie nastaw zaworów i dobór urządzeń na podstawie wykonanej przez wykonawcę szczegółowej inwentaryzacji , obliczeń OZC i hydrauliki instalacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużony okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Rypinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Rypinie przy ulicy Nowy Rynek 14. Zakres robót na zewnątrz obiektu obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi systemem bezspoinowym oraz docieplenie stropodachu styropapą. Przewidziano roboty towarzyszące w postaci wymiany obróbek blacharskich, orynnowania i parapetów, nadmurowanie ogniomurów, wymiany instalacji odgromowej. Wewnątrz obiektu w ramach zadania przewiduje się kompleksowe wyposażenie wszystkich grzejników w zawory termostatyczne częściowo z głowicami w wykonaniu antywandalowym i wykonanie regulacji wstępnej. Ze względu ekonomicznych i organizacyjnych nie przewiduje się wymiany pionów i poziomów stalowych c.o. W zakres zadania wchodzi wyliczenie nastaw zaworów i dobór urządzeń na podstawie wykonanej przez wykonawcę szczegółowej inwentaryzacji , obliczeń OZC i hydrauliki instalacji. Grzejniki żeliwne i typu faviera zostaną wymienione na nowe grzejniki stalowe płytowe typu C. W budynku zostaną zamontowane zawory grzejnikowe odcinające oraz w miejscach w których brakuje głowice termostatyczne. Część zaworów termostatycznych zostanie wymienionych na nowe ze względu na zły stan techniczny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużony okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół nr 4 w Nadrożu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części 4 jest wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynków Zespołu Szkół nr 4 w Nadrożu, 87-515 Rogowo. Zamierzenie dotyczy dwóch budynków oznaczonych roboczo w projekcie budowlanym jako: Budynek nr 1 tzw. budynek główny Budynek nr 2 tzw. budynek sali gimnastycznej ze stołówką i zapleczem Zakres robót na zewnątrz budynku głównego obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi systemem bezspoinowym oraz docieplenie stropodachu styropapą. Przewidziano roboty towarzyszące w postaci wymiany obróbek blacharskich, orynnowania i parapetów, wymiany części elementów deskowania oraz konstrukcji dachu o dużym stopniu zużycia, skucia tynków na elewacji, wymiany instalacji odgromowej. Zakres robót dla budynku sali gimnastycznej ze stołówką i zapleczem obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi systemem bezspoinowym oraz wymianę stolarki okiennej pomieszczenia sali gimnastycznej. Przewidziano roboty towarzyszące w postaci wymiany obróbek blacharskich, orynnowania i parapetów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużony okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.