eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Ochrona fizyczna obiektów na terenie miasta Marki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Marki: Ochrona fizyczna obiektów na terenie miasta Marki
Numer ogłoszenia: 69657 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych , ul. Lisa Kuli 3, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 022 7813373, faks 022 7811101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów na terenie miasta Marki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów na terenie miasta Marki, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099), z podziałem na dwie części. Usługa ochrony fizycznej mienia, polegać będzie na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałająca powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczająca do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Szczegółowe warunki realizacji dla części I i II: 1. Wykonawca wyposaży pracowników wykonujących przedmiot zamówienia, w niezbędny sprzęt do realizacji powierzonych im zadań, w oznakowane i estetyczne umundurowanie wyróżniające ich spośród innych osób oraz w oznakowanie umożliwiające identyfikację pracownika ochrony - w imienne identyfikatory ze zdjęciem. 2. W chronionych obiektach Wykonawca na swój koszt zainstaluje elektroniczny system dozoru pracy, umożliwiający uzyskanie na żądanie Zamawiającego wydruku zawierającego wyniki kontroli pracy pracowników ochrony. Przewidywana ilość punktów kontrolnych: a) w przypadku obiektu na ul. Wspólnej 12 - minimum 5 punktów na zewnątrz budynków, miejsca instalacji należy ustalić z Zamawiającym; b) w przypadku obiektu na ul. Braci Briggsów 11 - minimum 5 punktów na zewnątrz budynków, miejsca instalacji należy ustalić z Zamawiającym. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wyżej wymienionego systemu dozoru pracy, nie później niż do dnia rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia dla danego obiektu. 3. Chronione obiekty i osoby wykonujące usługę ochrony fizycznej na tych obiektach Wykonawca, wyposaży w urządzenia niezbędne do ewidencji czasu pracy i miejsca oraz częstotliwości kontroli chronionego terenu np. w czytnik i rejestrator na karty zbliżeniowe, w terminie rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia dla danego obiektu. 4. Wykonawca będzie prowadził bieżącą dokumentację ochrony obiektów, w której będzie odnotowywał godziny objęcia i zdania służby, zaistniałych zdarzeń, podejmowanych interwencji itp. oraz zapewni kontrolę dokonywanych przez pracownika ochrony obchodów terenu np. karty kontrolne, identyfikatory i odpowiednie urządzenia oraz wgląd Zamawiającego do tych informacji. 5. Pracownik ochrony pełniący służbę ochrony będzie co dwie godziny dokonywał obchodu obiektu, obiektów kubaturowych i niekubaturowych, sprawdzał stan zabezpieczenia obiektu na zewnątrz jak i wewnątrz chronionych budynków (okna, drzwi). Potwierdzenie dokonania tych czynności winno być odnotowane przez urządzenia elektroniczne zamontowane na trasie obchodu i odnotowane w książce meldunków. 6. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w odpowiednie środki łączności, w szczególności w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt Zamawiającego z pracownikiem ochrony przebywającym w obiekcie. 7. Zamawiający wymaga, aby w uzasadnionych przypadkach Wykonawca dysponował możliwością wsparcia ochrony fizycznej z udziałem grupy interwencyjnej - grupa interwencyjna własna lub inna (zawarta umowa o współpracę, za którą Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat), w skład której wchodzą minimum 2 osoby wraz z samochodem. Grupa interwencyjna przyjeżdżać będzie na każdy sygnał alarmowy wyemitowany przez pracowników ochrony danego obiektu. 8. Zamawiający informuje, że w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia zapewnia dostęp do toalety oraz do energii elektrycznej. Ponadto na terenie obiektu przy ul. Braci Briggsów 11 znajduje się pomieszczenie, które może być wykorzystane dla pracownika ochrony. Natomiast Zamawiający nie zapewnia żadnego pomieszczenia, ani też stróżówki dla pracownika ochrony, na terenie stadionu przy ul. Wspólnej 12. 9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z art. 15 ustawy o ochronie osób, mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 ze zm.) wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku składania oferty na jedną część Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony fizycznej osób lub mienia na kwotę minimum 25.000,00 zł. brutto każda. W przypadku składania oferty na dwie części Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony fizycznej osób lub mienia na kwotę minimum 50.000,00 zł. brutto, każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku składania oferty na jedną część Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. W przypadku składania oferty na dwie części Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 6 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie własne - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, pokój A5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, pokój nr 6 - Kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona stadionu przy ul. Wspólnej 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów na terenie miasta Marki, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099), z podziałem na dwie części. Usługa ochrony fizycznej mienia, polegać będzie na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałająca powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczająca do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Część I - obejmuje ochronę stadionu położonego przy ul. Wspólnej 12, w szczególności: budynku administracyjnego, budynku stanowiącego zaplecze treningowe, kontenerów przeznaczonych na magazyny oraz innego wyposażenia. Teren, na którym zlokalizowany jest stadion został oznaczony kolorem zielonym na mapie stanowiącej zał. Nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w części pierwszej, ma być realizowany przez jednego pracownika ochrony, od poniedziałku do piątku w godz. 16:00 - 08:00, natomiast w soboty i dni świąteczne oraz inne dni wolne od pracy całodobowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie własne - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona terenu nieruchomości położonej przy ul. Braci Briggsów 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów na terenie miasta Marki, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099), z podziałem na dwie części. Usługa ochrony fizycznej mienia, polegać będzie na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałająca powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczająca do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Część II - obejmuje ochronę terenu nieruchomości położonej przy ul. Braci Briggsów 11, w szczególności: obiekty, urządzenia oraz materiały stanowiące własność Gminy Miasto Marki i znajdujące się na terenie w/w nieruchomości. Teren objęty ochroną został oznaczony kolorem zielonym na mapie, stanowiącej zał. Nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w części drugiej, ma być realizowany przez jednego pracownika ochrony, całodobowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie własne - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.