eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy z podziałem na części Część 1 - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII Część 2 - Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał Wolicki i Kanał w Osi Królewskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Warszawa: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy z podziałem na części Część 1 - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII Część 2 - Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał Wolicki i Kanał w Osi Królewskiej
Numer ogłoszenia: 69601 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 50 00, faks 22 443 50 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy z podziałem na części Część 1 - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII Część 2 - Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał Wolicki i Kanał w Osi Królewskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - OBIEKT POWSIN V, OBIEKT POWSIN VIII - Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (prace wykonywane w trzech terminach w roku 2016) następujących urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów: a. Obiektu Powsin V o łącznej długości rowów do konserwacji 6 333 m; b. Obiektu Powsin VIII o łącznej długości rowów do konserwacji 7 487 m. CZĘŚĆ II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - OBIEKT POWSINEK, RÓW NATOLIŃSKI, KANAŁ WOLICKI i KANAŁ W OSI KRÓLEWSKIEJ Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (prace wykonywane w trzech/czterech terminach w roku 2016), następujących urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów: a. Obiekt Powsinek o łącznej długości rowów do konserwacji 8 703 m; b. Rowu Natolińskiego na długości 830 m; c. Kanał Wolicki na długości 1 830 m; d. Kanał w Osi Królewskiej na długości 300 m. 2. Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia o kodach minimum: 20.02.01 - odpady ulegające biodegradacji, 20.02.02 - gleba i ziemia, w tym kamienie, 20.02.03 - inne odpady nieulegające biodegradacji, 20.03.01 - niesegregowane odpady komunalne. Sposób gospodarowania odpadami musi być zgodny z przepisami obowiązującej w dacie realizacji zamówienia ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013 r, poz. 21 z późn.zm.) oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 39). W takcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu podczas wprowadzenia, odbioru oraz kontroli prac. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ dla części 1 zamówienia oraz załącznik nr 11 do SIWZ dla części 2 zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 45.20.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla części 1 i części 2 zamówienia do upływu terminu składania ofert w wysokości - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) - dla każdej części zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże się dla części 1 i 2 - należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na konserwacji urządzeń melioracyjnych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda z tych usług (w przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej - równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia). W przypadku usługi świadczonej okresowo lub ciągle warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość usługi dotychczas wykonanej spełnia warunek Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla części 1 i 2 Wykonawca: a) wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym co najmniej: - kierownikiem prac posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjno hydrotechnicznej. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia (obiekty budowlane melioracji wodnych). UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 290.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Uwaga! W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dwoma kierownikami prac;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywanie należycie - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia o którym mowa w pkt III.A.2.2), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku usługi zakończonej, dowód potwierdzający jej należyte wykonanie powinien być wystawiony po jej zakończeniu, albo b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Oświadczenie musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

B. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie określonej w pkt VII. i terminie wskazanym w pkt VIII. SIWZ ofertę składającą się z: 1. wypełnionego formularza oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 lub 2 do SIWZ; 2. dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi, w pkt VI. SIWZ; 3. formularza cenowego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 (dla części 1) lub 12 (dla części 2) do SIWZ; 4. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, informacji o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwie umocowaną. Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę(-y) działającą(-e) na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5. dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, wymienionych poniżej: 1) w przypadku, gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał: - Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - Charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; C. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych wykonawców (KRS, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). W/w pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; c) kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dotyczą lub Pełnomocnika; d) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty; e) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie; f) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazane w pkt. III.B.5.1) musi być podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie lub Pełnomocnika; g) wymagane dokumenty wskazane w pkt III.B.5.6) - III.B.5.8) specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie; h) pozostałe dokumenty wg uznania (z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie). 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w formie spółki cywilnej: a) spółka cywilna zobowiązana jest do przedstawienia umowy spółki lub ustanowienia w formie pisemnej Pełnomocnika reprezentującego ją w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych wykonawców (KRS, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). W/w pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich członków spółki cywilnej, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; c) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazane w pkt. III.B.5.1) musi być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej, d) wymagane dokumenty wskazane w pkt III.B.5.6) - III.B.5.8) specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być złożone przez każdego ze wspólników; e) pozostałe dokumenty winny być złożone w imieniu spółki i podpisane zgodnie z reprezentacją spółki wynikającą z pełnomocnictwa bądź umowy spółki. D. Zasady składanie ofert przez wykonawców z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt. III.B.5.7) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapisy pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas wykonania konserwacji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych we wzorze umowy dla części 1 i 2, tj: 1. § 2 pkt 2 - Termin zakończenia prac może ulec skróceniu w przypadku wykonania prac przed terminem lub przedłużeniu w przypadku zaistnienia następujących okoliczności.: a) wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które w szczególności zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda o znacznych rozmiarach, b) wystąpienia siły wyższej w postaci warunków pogodowych uniemożliwiających realizację umowy w terminach określonych w ust. 1, c) działań osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie prac, a działania te nie są konsekwencją winy ani Zamawiającego ani Wykonawcy. 2. § 4 pkt 4 - W przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT kwota wynagrodzenia brutto pozostaje bez zmian. Kwota wynagrodzenia netto zostanie przeliczona według obowiązujących stawek podatku VAT, w stosunku do kwoty wynagrodzenia bazowego brutto. 3. § 5 pkt 4 - Zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy nie wymaga zmian co do treści umowy i odbywać się może poprzez pisemne powiadomienie drugiej strony umowy. 4. § 9 pkt 3 - Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem Podwykonawcy, nowy Podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy. Zmiana Podwykonawcy wymaga wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego oraz udzielenia przez niego zgody na piśmie. Dotychczasowy Podwykonawca odpowiada z nowym Podwykonawcą i Wykonawcą solidarnie. Odpowiedzialność ta dotyczy zarówno wykonywania przedmiotu umowy, jak i powstałych w ramach jej wykonywania szkód. 5. § 13 pkt 7 - W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). Zmiana formy zabezpieczenia może nastąpić w formie powiadomienia i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wilanów Wydział Zamówień Publicznych i Zezwoleń dla Dzielnicy Wilanów 02-797 Warszawa, ul. Franciszka Klimczaka 2, II piętro, pok. 223.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wilanów Wydział Zamówień Publicznych i Zezwoleń dla Dzielnicy Wilanów 02-797 Warszawa, ul. Franciszka Klimczaka 2, II piętro, pok. 223.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia część 1 zamówienia - trzy terminy: I konserwacja - w terminie nie dłuższym niż 26 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, II konserwacja -w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych licząc od dnia 16.VIII.2016 r., III konserwacja - w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych licząc od dnia 24.X.2016 r. część 2 zamówienia: a) dla obiektu Powsinek i Rów Natoliński - trzy terminy: I konserwacja - w terminie nie dłuższym niż 26 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy, II konserwacja - w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych licząc od dnia 16.VIII.2016 r. III konserwacja - w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych licząc od dnia 24.X.2016 r. b) Dla obiektu Kanał Wolicki (na odcinku od Rowu Wolica do ul. Zdrowej) - cztery terminy: I konserwacja - 9 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy, II konserwacja - 28.VII - 05.VIII.2016 r. III konserwacja - 01.IX - 08.IX.2016 r. IV konserwacja - 31.X - 14.XI.2016 r. c) dla obiektów: Kanał Wolicki (na odcinku od ul. Zdrowej do ul. Przyczółkowej) i Kanał w Osi Królewskiej - w częstotliwościach wg potrzeb. Ostateczny termin zakończenia realizacji umowy dla części 1 i 2 wyznacza się na dzień 30.XI.2016 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy Część 1 - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - OBIEKT POWSIN V, OBIEKT POWSIN VIII - Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (prace wykonywane w trzech terminach w roku 2016) następujących urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów: a. Obiektu Powsin V o łącznej długości rowów do konserwacji 6 333 m; b. Obiektu Powsin VIII o łącznej długości rowów do konserwacji 7 487 m. - Prace będą polegały na: 1) wykoszeniu skarp, dna i obrzeży cieków, usunięciu roślin korzeniących się w dnie i kożucha roślin pływających, ręcznym i mechanicznym usunięciu namułu z dna, oczyszczaniu przepustów i krat, usunięciu przetamowań i zanieczyszczeń, korekty linii brzegowej, oczyszczaniu wylotów oraz rurociągów drenarskich, usuwaniu roślinności (drzewa i krzewy do lat 10) ze skarpy i korony rowów, zbieraniu i wywozie odpadów nagromadzonych w urządzeniach, czyszczeniu studni rewizyjnych usunięciu namułu po odmulaniu. 2) wykonaniu prac remontowych na wschodniej skarpie rowu V-15 na długości ca 20 mb, w których zakres wchodzi: - korekta posadowienia istniejącego umocnienia stopy skarpy wykonanego z kiszki faszynowej o śr. 2 x 20 cm, geowłókniny za kiszką, kołków o wym.: śr. 10 cm i dł. 1 m, (w zależności od przyjętego rozwiązania możliwość wykorzystania istniejących materiałów lub zastosowanie nowych), -dowóz ziemi wraz z profilowaniem skarp, -plantowanie skarp, -zebranie resztek i uporządkowanie terenu wraz z utylizacją. -obsiew trawą. 3) Remoncie przepustu nr B-52 na rowie IX, w których zakres wchodzi: -pomiary przy budowie przepustu (pomiary geodezyjne), -rozbiórka podbudowy z tłucznia kamiennego wraz z rurociągiem, Fi 80 cm o dł. 7 m, wydobycie rur z kręgów betonowych mechanicznie, -rozbiórka konstrukcji i elementów żelbetowych, -wykopy oraz przekopy o głęb. do 3 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr. kat. III-IV, -wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki (z przyczółków i rurociągu) przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odl. do 18 km, -montaż grodzy ziemnych o wys. do 1.5 m z umocnieniem stopy skarpy darniną na płask -umocnienie czaszy składowiska odpadów folią układaną jednowarstwowo klejoną, -pompowanie wody pompą o napędzie spalinowym, przeponową o wydajności do 35 m3/h, -ułożenie przepustu Typ P-1: fi 80 cm; rura PEHD SN 8 o dł. 7 m posadowiona na podłożu piaszczystym o miąższości 15 cm. Przyczółki z darniny na mur o wymiarach płatów 30x30. Odtworzenie nawierzchni z tłucznia kamiennego z zagęszczeniem mechanicznym o grubości 14 cm. -zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odl. do 3 m z ubiciem warstwami w gruncie kat. III, -remont budowli wodnych - przepustów rurowych, będących w złym stanie technicznym. Budowle adaptowano z Katalogu typowych budowli melioracyjnych opracowanego przez Centralne Biuro Studiów i Projektów Wodnych Melioracji i Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę Bipromel - Warszawa 1971 r. wg KB.4.-7.7 (4). - Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia o kodach minimum: 20.02.01 - Odpady ulegające biodegradacji, 20.02.02 - Gleba i ziemia, w tym kamienie, 20.02.03 - Inne odpady nieulegające biodegradacji, 20 03 01 - Niesegregowane odpady komunalne, i sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującej w dacie realizacji zamówienia ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania konserwacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy Część 2 - Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał Wolicki i Kanał w Osi Królewskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - OBIEKT POWSINEK, RÓW NATOLIŃSKI, KANAŁ WOLICKI i KANAŁ W OSI KRÓLEWSKIEJ - Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (prace wykonywane w trzech/czterech terminach w roku 2016), następujących urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów: a. Obiekt Powsinek o łącznej długości rowów do konserwacji 8 703 m; b. Rowu Natolińskiego na długości 830 m; c. Kanał Wolicki na długości 1 830 m; d. Kanał w Osi Królewskiej na długości 300 m. Kanały zlokalizowane są wśród intensywnej zabudowy mieszkaniowo-usługowej z urządzoną zielenią, pełnią funkcje zbiorników retencyjno-przepływowych dla czystych wód deszczowych oraz stanowią silny akcent krajobrazowy o walorach widokowo-rekreacyjnych dla całego Miasteczka Wilanów. Dlatego, podczas prowadzenia prac konserwacyjnych, należy ograniczyć do niezbędnego minimum wykorzystanie ciężkiego sprzętu ze szczególnym uwzględnieniem ochrony występującej zieleni. - Prace będą polegały na: wykoszeniu skarp, dna i obrzeży cieków, usunięciu roślin korzeniących się w dnie i kożucha roślin pływających, ręcznemu i mechanicznemu usunięciu namułu z dna, oczyszczeniu przepustów i krat, usunięciu przetamowań i zanieczyszczeń, oczyszczaniu dna stawów i basenów z roślin i zanieczyszczeń komunalnych, usuwaniu roślinności (drzewa i krzewy do lat 10) ze skarpy i korony rowów, zbieraniu i wywozie odpadów nagromadzonych w urządzeniach, remoncie przepustów o średnicach 40 - 100 cm (wg potrzeb). - Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia o kodach minimum: 20.02.01 - Odpady ulegające biodegradacji, 20.02.02 - Gleba i ziemia, w tym kamienie, 20.02.03 - Inne odpady nieulegające biodegradacji, 20 03 01 - Niesegregowane odpady komunalne, i sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującej w dacie realizacji zamówienia ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania konserwacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.