eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi tj. Łódź, Plac Wolności 14 i Sierpów gm. Ozorków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Łódź: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi tj. Łódź, Plac Wolności 14 i Sierpów gm. Ozorków
Numer ogłoszenia: 69579 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi , Pl. Wolności 14, 91-415 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 632 84 40, faks 42 632 97 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maie.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi tj. Łódź, Plac Wolności 14 i Sierpów gm. Ozorków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi w obiekcie usytuowanym w Łodzi Plac Wolności 14 oraz obiekcie w miejscowości Sierpów gm. Ozorków ( budynek magazynowy). Obiekt usytuowany w Łodzi Plac Wolności 14 znajduje się w prowadzonej przez wojewodę ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie. 1.Ochronę należy realizować poprzez utworzone posterunki i eksploatację elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych: jeden posterunek stacjonarny, całodobowy, jednoosobowy, realizujący zadania ochronne w systemie zmianowym 7.00- 19.00 i 19.00-7.00,w tym obsługa centrali telefonicznej typu CMT SLICAM, w obiekcie usytuowanym przy Placu Wolności 14, jeden posterunek obchodowy, całodobowy, jednoosobowy realizujący zadania ochronne w systemie zmianowym 7.00- 19.00 i 19.00-7.00, w obiekcie usytuowanym przy Placu Wolności 14, jeden posterunek stacjonarny, jednoosobowy pełniący służbę w dni robocze w godzinach 7.30- 16.30 ( poniedziałek - piątek), w obiekcie usytuowanym przy Placu Wolności 14, ochrona obiektu (budynek magazynowy) w Sierpowie gm. Ozorków poprzez wykorzystanie istniejącego elektronicznego systemu zabezpieczeń (centrala alarmowa SATEL CA-10 LCD) wykorzystanie grupy interwencyjnej do likwidacji zagrożeń o których informację uzyskano drogą elektroniczną w obiektach usytuowanych w Łodzi przy Placu Wolności 14 oraz w Sierpowie gm. Ozorków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : załącznik nr 7do SIWZ wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. i ustawy Pzp. Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie w/w, warunków (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeśli Wykonawca posiada decyzję odpowiednich władz administracyjnych zezwalających na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż: zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( tj. na rzecz podmiotów posiadających obiekty wpisane do wykazu obiektów podlegających obowiązkowej ochronie) w tym co najemnej jedną usługę ochrony osób i mienia w obiekcie muzealnym, spełniającym wymogi obiektu użyteczności publicznej, świadczonych w sposób ciągły, przez okres minimum jednego roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca spełnia następujące warunki: dysponowanie co najmniej 8 pracownikami którzy posiadają wymagane prawem uprawnienia Przedstawi wykaz pracowników oraz wykaz osób nadzorujących, koordynujących i kontrolujących pracę pracowników ochrony . złożone oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca spełnia następujące warunki: dysponowanie co najmniej 8 pracownikami którzy posiadają wymagane prawem uprawnienia, Przedstawi wykaz pracowników oraz wykaz osób nadzorujących, koordynujących i kontrolujących pracę pracowników ochrony .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ ) oraz posiada opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę min. 2.000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp Załącznik nr 2 - Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp Załącznik nr 3 - Wzór formularza ofertowego Załącznika nr 4 - Wykaz wykonanych usług Załącznik nr 5 - Wykaz osób wykonujących zamówienie Załącznik nr 5a - oświadczenie wykonawcy dot. kwalifikacji pracowników ochrony Załącznik nr 6 - Wzór umowy Załącznik nr 7 - Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 8 - Wzór oświadczenia o grupie kapitałowej. upoważnienia do podpisywania oferty i dokumentow

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu usługi do wysokości posiadanych środków finansowych, jak również zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w związku ze zmianami dotyczącymi ograniczenia wykonywania przedmiotu zamówienia np. z powodu przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi lub rozwiązania albo odstąpienia od umowy. W takim przypadku z wynagrodzenia miesięcznego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniej , proporcjonalnej zmianie . 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany nazwy, siedziby stron umowy oraz innych danych identyfikacyjnych, zmiany osób wyznaczonych do koordynacji zamówienia, prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, zmiany należności wynikającej z umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT lub ograniczeń zakresu świadczonej usługi o których mowa w §9 pkt. 1 umowy, w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maie.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi Plac Wolności 14 pok 318 godz 9-15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi Plac Wolności 14 pok 107 sekretariat godz 8-16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.