eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Realizacja usługi transportu sanitarnego w zakresie następujących części zamówieniaZadanie nr 1 - "Transport sanitarny karetką typu "S" - z opieką medyczną lekarza / ratownika"; Zadanie nr 2 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość do 25 km w jedną stronę"; Zadanie nr 3 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - na terenie szpitala [przewóz pacjentów między oddziałami a pracownią rezonansu magnetycznego]"; Zadanie nr 4 - "Transport sanitarny materiału biologicznego"; Zadanie nr 5 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - poza teren szpitala na odległość powyżej 25 km w jedną stronę".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69502 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Chorzów: Realizacja usługi transportu sanitarnego w zakresie następujących części zamówienia: Zadanie nr 1 - "Transport sanitarny karetką typu "S" - z opieką medyczną lekarza / ratownika"; Zadanie nr 2 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość do 25 km w jedną stronę"; Zadanie nr 3 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - na terenie szpitala [przewóz pacjentów między oddziałami a pracownią rezonansu magnetycznego]"; Zadanie nr 4 - "Transport sanitarny materiału biologicznego"; Zadanie nr 5 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - poza teren szpitala na odległość powyżej 25 km w jedną stronę".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50852


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 55226


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000, ul. ul. Strzelców Bytomskich  11, 41500   Chorzów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 499 115, faks 322 413 952, e-mail zp@zsm.internetdsl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsm.com.pl e-mail: zp@zsm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja usługi transportu sanitarnego w zakresie następujących części zamówienia: Zadanie nr 1 - "Transport sanitarny karetką typu "S" - z opieką medyczną lekarza / ratownika"; Zadanie nr 2 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość do 25 km w jedną stronę"; Zadanie nr 3 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - na terenie szpitala [przewóz pacjentów między oddziałami a pracownią rezonansu magnetycznego]"; Zadanie nr 4 - "Transport sanitarny materiału biologicznego"; Zadanie nr 5 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - poza teren szpitala na odległość powyżej 25 km w jedną stronę".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZOZ ZSM/ZP/ 9 /2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy przystępujący do postępowania będą: 1. świadczyć usługi o standardzie zgodnym z obowiązującymi w tym zakresie przepisami z użyciem środków transportu posiadających cechy techniczne i jakościowe zgodnie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym, spełniają wymogi sanitarne, posiadają aktualne, dopuszczające do ruchu badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW, zaopatrzone w środek łączności np. telefon komórkowy, zapewniające osobom przewożonym odpowiednią temperaturę dostosowaną do pory roku, posiadać Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art.53 ust.1 pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r poz. 1137 ze zm.) - na dzień podpisania umowy; 2.zatrudniać pracowników o kwalifikacjach odpowiednich do realizacji oferowanych usług - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantujący wykonanie usługi z należytą starannością. Skład zespołu (dotyczy zadania nr 1, 2, 3 i 5) powinien być zgodny z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2013.757 ze zm.). Kierowca kierujący pojazdem uprzywilejowanym musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2015 poz. 155 z późn. zm.); 3. posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz dysponować taką ilością środków transportu sanitarnego i zespołów wyjazdowych, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłość wykonywania usług. Wykonawcy muszą posiadać taką ilość środków transportu, aby mógł obsłużyć więcej niż jedno zlecenie w jednym czasie, a w przypadku awarii środka transportu sanitarnego, zapewnić transport zastępczy, bez dodatkowych obciążeń dla Zamawiającego. 4. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą - za szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych, zwanego dalej "ubezpieczeniem OC" na minimalną sumę gwarancyjną (zg. Z zapisami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dziennik Ustaw Nr 293, poz. 1729); § 3 ust.1). 5. zapewnić środki transportu sanitarnego w bardzo dobrym stanie technicznym, dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami (mające ważne przeglądy techniczne, wymagane przez obowiązujące prawo lub wymagane/zalecane przez producenta pojazdów), zachowując wymagana czystości i estetyczny wygląd oraz posiadające ubezpieczenie OC i NW, odpowiednio oznaczone, pozostające w dyspozycji Wykonawcy na podstawie ważnego tytułu prawnego, zapewniającego możliwość nieprzerwanego korzystania z tych pojazdów przez Wykonawcę. 6. zapewnić ciągłość usług, zapewnić bezpieczeństwo przewożonych osób i materiałów, w tym wymaganą odpowiednimi przepisami dezynfekcję środków transportu sanitarnego. 7. świadczyć usługi rzetelnie przez całą dobę - we wszystkie dni tygodnia, także w niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy i soboty, w ciągu całego okresu trwania umowy. Okresy realizacji umów dla poszczególnych zadań: 1. Zadanie nr 1 - Transport sanitarny karetką typu "S" - z opieką medyczną lekarza / ratownika. Realizacja usług transportu sanitarnego w zakresie zadania nr 1 nastąpi w okresie 12 miesięcy od dnia 01 listopad 2017r. do 31 października 2018 r. 2. Zadanie nr 2 - Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość do 25 km w jedną stronę. Realizacja usług transportu sanitarnego w zakresie zadania nr 2 nastąpi w okresie 18 miesięcy od dnia 16 kwietnia 2017r. do 31 października 2018 r. 3. Zadanie nr 3 - Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - na terenie szpitala [przewóz pacjentów między oddziałami a pracownią rezonansu magnetycznego]; Realizacja usług transportu sanitarnego w zakresie zadania nr 3 nastąpi w okresie 18 miesięcy od dnia 16 kwietnia 2017r. do 31 października 2018 r. 4. Zadanie nr 4 - Transport sanitarny materiału biologicznego. Realizacja usług transportu sanitarnego w zakresie zadania nr 4 nastąpi w okresie 18 miesięcy od dnia 16 kwietnia 2017r. do 31 października 2018 r. 5. Zadanie nr 5 - Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość powyżej 25 km w jedną stronę. Realizacja usług transportu sanitarnego w zakresie zadania nr 5 nastąpi w okresie 18 miesięcy od dnia 16 kwietnia 2017r. do 31 października 2018 r. Zamawiający przewiduje przy realizacji zamówienia możliwość skorzystania z "prawa opcji", możliwość zmiany wynagrodzenia oraz możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego. Opis przewidywanych zmian ujęto w projekcie umowy § 6 - "Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 60122170-1
Dodatkowe kody CPV: 60113310-9, 60113300-6, 85120000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1 - "Transport sanitarny karetką typu "S" - z opieką medyczną lekarza / ratownika"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT76317.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
UNIA BRACKA Sp. z o.o. ,  spolka@uniabracka.com.pl,  ul. Konstytucji 89,  41-906,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93870
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość do 25 km w jedną stronę"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT405541.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
UNIA BRACKA Sp. z o.o. ,  spolka@uniabracka.com.pl,  ul. Konstytucji 89,  41-906,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 467640
Oferta z najniższą ceną/kosztem 467640
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 639108
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie nr 3 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - na terenie szpitala [przewóz pacjentów między oddziałami a pracownią rezonansu magnetycznego]"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5634.15
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
UNIA BRACKA Sp. z o.o. ,  spolka@uniabracka.com.pl,  ul. Konstytucji 89,  41-906,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6300
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14868
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie nr 4 - "Transport sanitarny materiału biologicznego"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45518.05
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum Lider - Paktor Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (NZOZ PAKTOR-2) Członek - PAKTOR Spółka cywilna (NZOZ Wyjazdowa Pomoc Medyczna PAKTOR),  paktor@o2.pl,  ul. Piotra Niedurnego 81,  41-709,  Ruda Śl. ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55987,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55987,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108864
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Zadanie nr 5 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - poza teren szpitala na odległość powyżej 25 km w jedną stronę"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6556.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
UNIA BRACKA Sp. z o.o. ,  spolka@uniabracka.com.pl,  ul. Konstytucji 89,  41-906,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10710
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10710
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35280
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.