To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-29
Wrocław: Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 69450 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30722 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu W celu umożliwienia oceny jakości materiałów biurowych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących próbek (wg lp. opisu przedmiotu zamówienia i oferty cenowej): 1. Cienkopis (poz. nr 18) - 1 szt. (do próbki kolor wkładu - czarny), 2. Długopis typu Zenith (poz. nr 22) - 1 szt. (do próbki kolor wkładu - niebieski), 3. Skoroszyt 1/2 (poz. nr 124) - 1 szt. 4. Teczka z gumką (poz. 152) Kolor niebieski - 1 szt. 5. Zakreślacz (poz. nr 163) - Kolor zielony -1 szt. UWAGA: Próbki są wymagane w celu oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego dlatego brak którejkolwiek próbki, bądź też złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia do SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. Próbki nie podlegają uzupełnieniu. W terminie 30 dni od zakończenia procedury przetargowej, wykonawcy których oferty nie zostały wybrane, mogą odebrać na własny koszt załączone do oferty próbki, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust 4 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w załączniku wymienionym punkcie 2a niniejszego rozdziału. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres:: Tablica suchościeralno-magnetyczna - minimum 2 lata Zszywacz archiwizacyjny (min. 200 kartek) - minimum 3 lata Zszywacz długoramienny - minimum 2 lata Zszywacz elektryczny - minimum 2 lata. Pozostałe materiały biurowe minimum 12 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164349,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 156671,73
Oferta z najniższą ceną: 147903,53 / Oferta z najwyższą ceną: 156671,73
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Zakup i dostawa materiałów biurowych i artykułów szkolnych dla Gminy Miasta Sanoka i jej jednostek organizacyjnych".
- Dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego i artykułów biurowych dla SPSZOZ Zdroje w pakietach
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.