eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług Inspektora Nadzoru w ramach zadania pn. "Budowa oczyszczalni ścieków wraz z przebudową pompowni ścieków i rozbiórką istniejącej oczyszczalni"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 6944 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Warszawa: Świadczenie usług Inspektora Nadzoru w ramach zadania pn. "Budowa oczyszczalni ścieków wraz z przebudową pompowni ścieków i rozbiórką istniejącej oczyszczalni"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349071-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 142990254, ul. ul. św. J. Odrowąża  15, 03-310  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48221885150, faks +48221885163, e-mail zp@rewita.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rewita.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług Inspektora Nadzoru w ramach zadania pn. "Budowa oczyszczalni ścieków wraz z przebudową pompowni ścieków i rozbiórką istniejącej oczyszczalni"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DW/PZP/20/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski dotyczący realizacji inwestycji pn. Budowa nowej oczyszczalni ścieków wraz z przebudową pompowni ścieków i rozbiórką istniejącej oczyszczalni wraz z wywiezieniem i utylizacją jej pozostałości, wraz z rozruchem technologicznym nowej oczyszczalni ścieków i uzyskaniem pozwolenia na jej użytkowanie zgodnie z art. 54 Prawa Budowlanego - adres inwestycji: obręb Solina, działki o nr ewid. 626/2 i 484, m.in. polegający na: rozbudowie i przebudowie istniejącej nieużytkowanej kotłowni wraz ze zmianą użytkowania na oczyszczalnię ścieków, budowie infrastruktury towarzyszącej tj. m.in. przebudowie dwóch przepompowni, przebudowie kanału ścieków oczyszczonych, budowie zbiornika przylegającego do budynku kotłowni, na którym zlokalizowane zostanie pomieszczenie sitopiaskownika, budowie kanału ścieków surowych oraz kolektora ścieków oczyszczonych na działkach o nr ewid. 626/2 i 484 obręb Solina", budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości dla Qśrd = 211 m3/d, przy RLM = 700, rozbiórce istniejącej oczyszczalni ścieków, utylizacji pozostałości po rozbiórce istniejącej oczyszczalni ścieków, budowie nowego połączenia kanalizacyjnego, tj. kanału ścieków surowych o dł. około 445 m pomiędzy istniejącą siecią i projektowaną nową lokalizacją oczyszczalni oraz kanału odprowadzającego ścieki oczyszczone o łącznej długości ok. 35 m. wykonaniu pełnej obsługi geodezyjnej zleconych robót, zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót, doprowadzeniu na teren budowy, w tym zainstalowaniu podliczników, na swój koszt niezbędne media (woda, energia elektryczna itp.) oraz pokryć koszty opłat przyłączeniowych i poboru mediów przez cały okres wykonywania robót budowlanych wg stawek energia elektryczna - 0,50zł/kWh, woda - 6,00zł/m3, w sytuacji braku dostaw mediów ze strony Zamawiającego zapewnieniu pełnego zabezpieczenia terenu budowy w tym pełną ochronę osób i mienia oraz ochronę drzewostanu nie podlegającego wycince, przeprowadzeniu rozruchu technologicznego oczyszczalni ścieków, uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie na zasadach określonych w art.54 Prawa Budowlanego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : a. organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. 1994 nr 89 poz. 414) , b. kontrola terminowości i rzeczowego wykonania robót zawartych w ramach zadania, c. reprezentowanie Inwestora w relacjach z Wykonawcą robót budowlanych, organami zewnętrznymi służb architektoniczno-budowlanych, instytucjami kontrolnymi oraz z przedstawicielami Inwestora odpowiedzialnymi za przedmiotową inwestycję, d. koordynowanie prac inspektorów branżowych zgodnie z treścią projektu Umowy, e. kontrola zgodności procesu inwestycyjnego z obowiązującym prawem, f. monitorowanie postępu robót, g. wykonanie audytu zadania inwestycyjnego polegającego na czynnościach doradczych, mających na celu usprawnienie realizacji zadania i zapobieżeniu powstania ewentualnych nieprawidłowości, h. wykonywanie innych czynności nie zawartych w SIWZ , które będą konieczne do prawidłowej realizacji zadania na roboty oraz zabezpieczających interesy Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71631300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT140000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wierconsulting Sp. z o.o.,  ,  ul. Trzebiatowska 29a,  60-432,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59040
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59040
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172200
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.