eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Wykonanie projektu budowy chodnika w ciągu ul. Zebrzydowickiej w Pielgrzymowicach na odcinku od mostu nad rzeką Pielgrzymówką do sklepu przy posesji nr 89

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-08

Pszczyna: Wykonanie projektu budowy chodnika w ciągu ul. Zebrzydowickiej w Pielgrzymowicach na odcinku od mostu nad rzeką Pielgrzymówką do sklepu przy posesji nr 89
Numer ogłoszenia: 69435 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125942 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 212-80-68, faks 32 212-80-69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowy chodnika w ciągu ul. Zebrzydowickiej w Pielgrzymowicach na odcinku od mostu nad rzeką Pielgrzymówką do sklepu przy posesji nr 89.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: -opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. Wykonanie projektu budowy chodnika w ciągu ul. Zebrzydowickiej w Pielgrzymowicach na odcinku od mostu nad rzeką Pielgrzymówką do sklepu przy posesji nr 89 -uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej : a)budowę chodnika wraz z zjazdami na odcinku ok 1650 mb, b)budowę kanalizacji deszczowej, c)przebudowę zatoki autobusowej, d)przebudowę parkingu w obrębie pawilonu handlowego przy ul. Golasowickiej 2, e)przebudowę przepustów pod drogą, W ramach zamówienia należy wykonać: a)podkłady mapowe konieczne do opracowania dokumentacji w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia oraz 1 egz. dla Zamawiającego b)Uzgodnienia branżowe z właścicielami sieci infrastruktury technicznej w terenie objętym zakresem zadania, wraz z projektami branżowymi przebudowy kolidujących sieci, c)Uzgodnienia z zarządcą drogi objętej zakresem opracowania, d)Inwentaryzacja zadrzewień i zakrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi oraz plan wyrębu, e)Uzgodnienie z zamawiającym koncepcji zagospodarowania terenu. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację koncepcji zagospodarowania terenu przed wykonywaniem szczegółowych prac projektowych, f)Projekt budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi, obejmujący projekt zagospodarowania terenu i projekty branżowe - w ilości 5 egz. g)Projekt wykonawczy - w ilości 5 egz. h)Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu - w ilości 2 egz. i)Pozwolenie wodnoprawne wraz z operatem wodnoprawnym- w ilości 2 egz. j)przedmiar robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać w szczególności wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości 2 egzemplarzy, oraz w układzie specyfikacyjnym (TER), k)kosztorys inwestorski, sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004r. Nr 130 poz 1389) - w ilości 2 egzemplarzy, oraz w układzie specyfikacyjnym w TER, l)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określania standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać w szczególności wymagania określone w §12, 13 i 14 oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - Użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości 2 egzemplarza, m)wykonanie w/w dokumentacji na nośniku elektronicznym - wersja elektroniczna całej dokumentacji wg Rozporządzenia Rady Ministrów z 11.10.2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych załącznika nr 2 (Dz.U. z 2005r. nr 212 poz.1766), w formatach: 1 x PDF, DWG, WORD (cała dokumentacja) i dodatkowo 1 x w wersji edytowalnej dla opisów i kosztorysu (RDS)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RKARCH Pracownia Projektowa Karolina Rechnio, ul. Barona 20A/2, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21894,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79827,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.