eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wykonanie naprawy głównej wózka motorowego typu WM-15A nr 230 z zamontowanym żurawiem hydraulicznym nr fabryczny 368.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie naprawy głównej wózka motorowego typu WM-15A nr 230 z zamontowanym żurawiem hydraulicznym nr fabryczny 368.
Numer ogłoszenia: 69420 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 54821 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o., ul. Batorego, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7554760, 7555564, fax 022 7552085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie naprawy głównej wózka motorowego typu WM-15A nr 230 z zamontowanym żurawiem hydraulicznym nr fabryczny 368..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy głównej wózka motorowego typu WM-15A nr 230 rok produkcji 1986 z zamontowanym żurawiem hydraulicznym nr fabryczny 368 rok produkcji 1986, zgodnie z Dokumentacją Technologiczną Systemu Utrzymania dla pojazdów typu WM-15. Dane pojazdu: długość całkowita - 12,45m., waga własna - 20T., 2 osie napędowo - hamowne. 2. Po wykonaniu wszystkich prac należy wykonać próby końcowe oraz odbiory urządzeń poddozorowych. Naprawa powinna być zakończona odbiorem komisarycznym, oraz wystawieniem niezbędnych świadectw i kart odbiorów. 3. Remont przedmiotu umowy zostanie wykonany przy użyciu materiałów i narzędzi Wykonawcy. Wszystkie materiały, części i urządzenia użyte przy realizacji umowy muszą spełniać obowiązujące normy, oraz posiadać niezbędne certyfikaty. 4. Prace wykonywane będą na terenie zaplecza technicznego Wykonawcy. Wykonawca powinien zorganizować transport pociągu z Pruszkowa do Wykonawcy i z powrotem. 5. Naprawy nie objęte zakresem zamówienia lecz niezbędne dla bezawaryjnej eksploatacji pojazdu winny być dokonane po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o konieczności ich przeprowadzenia i otrzymaniu pisemnej akceptacji. Nie poinformowanie Zamawiającego o potrzebie dokonania takich napraw obciąży Wykonawcę, który zobowiązany będzie do ich przeprowadzenia nieodpłatnie, jeżeli usterki spowodowane nie wykonaniem tych napraw ujawnią się w okresie gwarancji i rękojmi. 6. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny oferty, sposób obliczania kryterium opisany jest w pkt 18 niniejszej specyfikacji. 7. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenie nastąpi w terminie 21 dni od dnia dostarczenia faktury, na rachunek Wykonawcy podany na fakturze. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru maszyny po naprawie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 8. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 181500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAVEX - REKORD KFT. Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Piaskowa 7, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 110500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 110500.00 / oferta z najwyższą ceną: 180000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.