eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Robota budowlana w zakresie remontu estakady podjazdowej SOR Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu ( zgodnie z projektem technicznym, obmiarem robót i specyfikacjami )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Elbląg: Robota budowlana w zakresie remontu estakady podjazdowej SOR Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu ( zgodnie z projektem technicznym, obmiarem robót i specyfikacjami )
Numer ogłoszenia: 69365 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, fax 055 2345547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana w zakresie remontu estakady podjazdowej SOR Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu ( zgodnie z projektem technicznym, obmiarem robót i specyfikacjami ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Robota budowlana w zakresie remontu estakady podjazdowej SOR Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu ( zgodnie z projektem technicznym, obmiarem robót i specyfikacjami )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 154.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - wykażą posiadanie własnych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł, co będzie stanowiło ocenę spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dla oceny spełnienia warunku Zamawiający weźmie pod uwagę informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykażą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę większą lub równą 100 000,00 zł. Dla oceny spełnienia warunku Zamawiający weźmie pod uwagę polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający powyższe. d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U.Nr 223 z dnia 20.11. 2007r poz. 1655) e)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia legitymującymi się stosownymi uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - potwierdzone stosownym i aktualnym dokumentem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z minimum 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym i wykształceniem : min. wyższym, zawodowym na kierunku odpowiednim dla danej specjalizacji - dot. osób z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i mostowej - jako kierownik budowy. - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - jako kierownik robót. - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych - jako kierownik robót. Uwaga: ilość osób wyżej wymienionych może być mniejsza lub większa w zależności od zakresu posiadanych przez nich uprawnień. Wykaz wyżej wymienionych osób Wykonawca winien załączyć do oferty przetargowej z dołączeniem potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych wymienionych osób wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. f) posiadają stosowne doświadczenie w realizacji zamówień publicznych, porównywalnych pod względem technicznym i ekonomicznym z przedmiotem zamówienia, to jest: - wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 1-go zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych o wartości większej lub równej 500 000,00 zł odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz potwierdzonych pozytywną opinią odbiorców, że roboty te zostały wykonane należycie co będzie stanowiło ocenę spełnienia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. W przypadku, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę jest krótszy niż określony jak wyżej, to zobowiązany On jest do przedłożenia stosownych informacji za ten właśnie okres. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: jeżeli po podstawieniu w miejsce ilości i wartości wykonanych dostaw odpowiedniej wielkości zawartej w wykazie okaże się, że otrzymamy zdanie prawdziwe, to ocenimy, że wykonawca spełnia warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ 6.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda dokumentu: 1.Wykaz wykonanego conajmniej 1-go zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym i wartością na kwotę większą lub równą 500 000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dokumentu: 1.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej, że Wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę większą lub równą 100 000,00 zł 6.4. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ 2. Wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów ejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych.( w oryginale lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Notariusza ) 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu. Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych pok. 072, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.