eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Gimnazjum - dobudowa do istniejącego budynku szkoły podstawowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Biała: Gimnazjum - dobudowa do istniejącego budynku szkoły podstawowej.
Numer ogłoszenia: 69325 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała, Biała Druga 4b, 98-350 Biała, woj. łódzkie, tel. 043 8419090, fax 043 8419018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biala.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gimnazjum - dobudowa do istniejącego budynku szkoły podstawowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gimnazjum wraz z zadaszeniem dziedzińca, przebudową pomieszczeń hallu oraz wykonanie placu i dróg. W skład budynku gimnazjum wchodzi: -parter o pow. użytkowej 460,90 m2 , -I piętro o pow. użytkowej 385,30 m2 , -II piętro o pow. użytkowej 385,60 m2 , -poddasze o pow. użytkowej 150,70 m2 . Całkowita powierzchnia użytkowa budynku 1382,50 m2 , kubatura 6225,00 m3. Ściany zewnętrzne budynku warstwowe z izolacją termiczną między warstwami muru, warstwa wewnętrzna z cegły kratówki o wytrzymałości 10 MPa. Warstwy muru łączone kotwami ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej co 25 cm w pionie i co 75 cm w poziomie. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne gr. 25 cm z cegły pełnej o wytrzymałości 10 MPa, ściany działowe o grubości 12 i 6 cm o wytrzymałości 10 MPa. Stropy gęstożebrowe TERIVA gr. 24 cm i TERIVA BIS gr. 26,5 cm. Dach płatwiowo - krokwiowy i krokwiowy w części parterowej. Zadaszenie dziedzińca - stopy żelbetowe, słupy żelbetowe, konstrukcja dachu stalowa, pokrycie z poliwęglanu gr. 2 cm o powierzchni 174,08 m2 z klapami oddymiającymi i podgrzewanymi rynnami o dł. 51,36 m, nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej o gr. 6 cm na powierzchni 182 m2. Przebudowa hallu - roboty modernizacyjne. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45214210-5 45331100-7 45331000-6 45111200-0 45214200-2 45332000-3 45331210-1 45310000-3 Szczegółowy zakres robót został określony w: a) specyfikacji technicznej wykonania i odbiory robót - zał. nr 9 do SIWZ, b) dokumentacji - projekt budowlano - wykonawczy - zał. nr 8 do SIWZ (część opisowa i graficzna), c) przedmiarach robót - zał. nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Wykonawca musi dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualne wpisy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (z okresu ostatnich pięciu lat ) wykonał z należytą starannością co najmniej 2 (dwa) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia ( wartość każdego wykonanego zamówienia min. 1 500 000 zł brutto - słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych ). 4. Wykonawca posiada na swoim koncie, ma do dyspozycji na realizację tego zadania środki finansowe, posiada zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 800 000,00 złotych (słownie: osiemset tysięcy złotych) . 5. Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia . 6. Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców: a/ jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców musi wskazać rodzaj powierzonej części zamówienia w formularzu oferty, b/ całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY. 2).Dowód wniesienia wadium w formie nie pieniężnej. 3).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8). Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - FORMULARZ CENOWY - zał. Nr 2 do niniejszej SIWZ. 9).Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zał. Nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 10). Zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona , jako akceptacja warunków w niej zawartych - zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ. 11) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru- Zał. Nr 5 do niniejszej SIWZ wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających: -posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba, -posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacji sanitarnych - minimum 1osoba, -posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót o specjalności instalacji elektrycznych w budownictwie - minimum 1osoba. Wskazane osoby muszą być członkami i posiadać aktualną przynależność właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 12) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - Zał. Nr 6 do niniejszej SIWZ. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości min. 1 500 000 złoty ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych ) każda oferowanej ceny brutto zamówienia o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ. Roboty tożsame to roboty związane z budową obiektów użyteczności publicznej. Wykazane roboty tożsame muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - załączyć referencje. 13) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę równą co najmniej 800 000,00 zł., (osiemset tysięcy złotych)wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 14) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3;6 i 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne albo zdrowotne że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 3, 5, 6 i 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Oferta winna zawierać:oświadczenia i dokumenty opisane w SIWZ pkt.IX, ppkt. 3;5;6;7;9;11;14 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu)przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biala.finn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biała Biała Druga 4b 98-350 Biała pow. wieluński, woj. łódzkie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Biała, pok. Nr 9-10 Biała Druga 4b 98-350 Biała pow. wieluński, woj. łódzkie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.