eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA MEBLI znak sprawyZP-7/05/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-08

Wrocław: DOSTAWA MEBLI znak sprawy: ZP-7/05/2013
Numer ogłoszenia: 69299 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI znak sprawy: ZP-7/05/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) SZAFA METALOWA DWUDRZWIOWA Szafa metalowa dwudrzwiowa wzmacniana - atestowana do przechowywania dokumentów i materiałów niejawnych, oznaczonych klauzulą poufne. Przeznaczone dla pomieszczeń biurowych i archiwów. Dostosowane do przechowywania ważnych dokumentów, akt osobowych, a także sprzętu komputerowego. Konstrukcja z blachy stalowej o zwiększonej wytrzymałości, nadającej odpowiednią sztywność. - Skonstruowane ze stali o podwyższonej wytrzymałości, nadającej odpowiednią sztywność oraz zabezpieczonej przed korozją. 1.System 6 ruchomych rygli (4 poziomych i 2 pionowych), mechanizm ryglujący uruchamia się obrotową klamką i blokuje zamkiem. 2. Mechanizm ryglowy blokujący drzwi szafy na trzech krawędziach. Zawiasy wewnętrzne. Kąt otwarcia drzwi powinien wynosić 120 stopni. 3.Atestowany zamek kluczowy klasy A, zabezpieczony przed działaniem destrukcyjnym, w tym przed przewierceniem. 4. Wyposażona w sztywne półki o maksymalnym obciążeniu do 50 kg 5.Pomalowana farbą proszkową. 6.Kolor jasno-popielaty. 7. 4 półki z możliwością regulacji zawieszenia. Wymiary zewnętrzne: wys. - 200mm , szer. - 1200mm, głęb. - 500mm , +- 20 mm waga - do 110 kg - 1szt. 2) SZAFA NA GRAFIKI 5-szuflad A0-5 PIĘCIOSZUFLADOWA SZAFA przystosowana do przechowywania grafik, rysunków oraz montaży poligraficznych do formatu A-0. 1. Maksymalny format A-0.2. Wykonana z blachy o grubości 1,0 - 2,0mm 3. Pomalowana farbami proszkowymi - epoksydowo-poliestrowymi w kolorze RAL 9003. 4. Szuflady przesuwane po metalowych łożyskach lub 4 rolkach polipropylenowych z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem. 5. Udźwig 1 szuflady 80 kg. 6. Uchwyt na całej długości szuflady. 6. Całość zamykana jednym centralnym zamkiem. Wymiary zewnętrzne szafy: szerokość - 1510mm, głębokość - 940mm, wysokość - 416mm wymiary użytkowe szuflady: szerokość - 1400mm, głębokość - 900mm, wysokość - 55mm Waga szafy do 135kg -2szt. 3) KONTENER BIUROWY Kontener z 4 szuflada- mi wykonany z blachy stalowej lakierowanej proszkowo w kolorze RAL 9003. Kółka wykonane z czarnego tworzywa wyposażone w hamulce. Centralne zamykanie szuflad. Szuflada wyposażona w organizer (piórnik). Waga do 15kg.40x56x58cm-2szt. 4) KRZESŁO audytoryjne na czterech nogach, stelaż krzesła wykonany z profilu stalowego o przekroju okrągłym o wymiarach 22x1,5 mm, chromowany, zakończony stopkami, z tworzywa sztucznego. Połączenia spawane stelaża wykonane z dużą starannością z wykorzystaniem technologii TIG, co gwarantuje brak pogrubienia stelaża w miejscu spawu oraz wysoką trwałość połączeń. Krzesło sztaplowane. Oparcie krzesła mocowane do stelaża stalowego za pośrednictwem aluminiowego łącznika w kolorze chrom wpuszczonego w pionową rurkę stelaża podtrzymującą oparcie krzesła, z którego jest wyprowadzony pręt stalowy o średnicy 8 mm, wpuszczony bezpośrednio w sklejkę oparcia krzesła. System ten zapewnia wysoką trwałość oraz sprężystość połączenia oparcia krzesła ze stelażem. Siedzisko krzesła wykonane ze sklejki drewna liściastego w kolorze naturalnego buku, lakierowanej lakierem bezbarwnym, w kształcie trapezu, z wywiniętą ku dołowi przednią krawędzią siedziska, powierzchnia robocza siedziska z sferycznymi wytłoczeniami powierzchni. Oparcie krzesła wykonane ze sklejki drewna liściastego w kolorze naturalnego buku, lakierowane lakierem bezbarwnym, o wyraźnie zmiennej się grubości sklejki od boków do środka oparcia. wysokość całkowita: 805mm, wysokość siedziska: 450mm, głębokość siedziska: 460mm, szerokość podstawy: 476mm, głębokość całkowita: 540mm-12szt. 5) WÓZEK NA KOMPUTER NR Kolor wózka - ustalony z użytkownikiem na podstawie próbek. (dostawa Pl. Polski 3-4 - I piętro, pok. 103M)-1szt.1 6) SZAFKA Z SZUFLADAMI Szafka z 5 szufladami na regulowanych nóżkach - w tym piórnik. Blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o gr. 25 mm, pozostałe elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej o gr. 18 mm. Krawędzie blatu oklejone obrzeżem PCV o gr. 2mm. Szerokość 40cm, głębokość 85cm, wysokość 74cm. UWAGA: szuflady zamykane na klucz wyposażonych w patentowy zamek centralny + zapasowy klucz. Górna szuflada - piórnik. Uchwyty metalowe 2-punktowe. Kolor szafki - ustalony z użytkownikiem na podstawie próbek. Dostawa Pl. Polski 3-4 - I piętro, pok. 103M-1szt. 7) REGAŁ na książki: rozmiar: 80x28x202cm, grubość płyty: 1,8 - 2 cm, okleina brzozowa, regulowane półki, możliwość dopasowania przestrzeni między półkami do własnych potrzeb. Części główne: Płyta wiórowa, okleina brzozowa, Bezbarwny lakier akrylowy Panel spodni - Cokół frontowy: Płyta wiórowa, okleina brzozowa, folia, Bezbarwny lakier akrylowy Panel tylny: Płyta pilśniowa, folia Tył: płyta pilśniowa twarda z nadrukiem-2szt. 8) BIURKO NR 1 kolor buk - wg próbnika, blat biurka wykonany z płyty melaminowej o grubości 28mm, krawędzie zabezpieczone 2-milimetrowym obrzeżem PVC w kolorze blatu, przelot kablowy o średnicy 60 mm, wymiary techniczne wynoszą: długość[cm] 160 głębokość[cm] 100: 70 cm tam, gdzie wcięcie, długość odcinka od końca pod kątem prostym to 50 cm, całe wycięcie odbywa się na długości 110 cm, wysokość[cm]75-1szt. 9) REGAŁ GABINETOWY kolor buk - wg próbnika, płyta melaminowa o grubości 28 mm zabezpieczona 2-milimetrową warstwą PVC w kolorze płyty, regał wyposażony w 5 powierzchni segregatorowych. Dolna część zakryta jest drzwiczkami z zamkiem oraz metalowymi, satynowanymi uchwytami. Półki mocowane są za pomocą złączy. Regulacji podlega poziom regału, dzięki czemu można go ustawiać na nierównych powierzchniach lub komponować z innymi meblami w jednej linii. Wymiary: szerokość [cm] 80, wysokość [cm] 183, głębokość [cm] 38-1szt. 10) SZAFA NR 1 Dwudrzwiowa szafa wyposażona w 6 powierzchni segregatorowych w równych odległościach, posiadająca wbudowany zamek patentowy, złącza, satynowane metalowe uchwyty, wykonana z płyty melaminowej o grubości 28 mm, 2-milimetrowej warstwy PVC, kolor buk wg próbnika. Wymiary: wysokość [cm] 218, szerokość [cm] 80, głębokość [cm] 38-1szt. 11) SZAFA NR 2 Szafa gabinetowa wykonana z płyty melaminowej o grubości 28 mm, kolor buk - wg próbnika. Tył szafy zbudowany z płyty HDF. Szafa posiada drzwiczki z zamkiem i metalowymi, satynowymi uchwytami. Z lewej strony zawiera 5 półek na akta, natomiast z prawej znajduje się część ubraniowa z drążkiem na ubrania. Wymiary: Wysokość [cm] 218,Szerokość [cm] 80,Głębokość [cm] 38-1szt. 12) KRZESŁO kolor ramy - czarny, kolor siedziska i oparcia - granatowy, siedzisko i oparcie wykonane z tkaniny z grubym, trwałym splotem (tkanina typu C),wymiary techniczne wynoszą: wysokość oparcia [cm] 35, wysokość siedziska [cm] 47, szerokość siedziska [cm]47 głębokość siedziska [cm]41, wysokość całkowita [cm] 82-2szt. 13) BIURKO Z SZUFLADĄ NA KLAWIATURĘ Biurko narożne Blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o gr. 25 mm, pozostałe elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej o gr. 18 mm. Krawędzie blatu i wysuwanej półki (szuflady) na klawiaturę oklejone obrzeżem PCV o gr. 2mm. Blenda do wysokości 3-4 biurka, wykonana z płyty wiórowej laminowanej o gr. 18 mm. W rogu biurka mają być przepusty kablowe. Kolor biurka - ustalony z użytkownikiem na podstawie próbek. WYMIARY: Strona prawa biurka: szer. 120 x gł. 60 cm, Strona lewa biurka: szer. 160 x gł. 80 cm, wysokość biurka 74-75 cm. Szuflada na klawiaturę przykręca pod blatem biurka. Wymiary szuflady na klawiaturę jak na rysunku +- 2cm-2szt. 14) KONTENER NR 1 Kontener na kółkach do ustawiania pod lub obok biurka. Trzy szuflady zamykane zamkiem centralnym. Blat o grubości 25 mm.-1szt. 15) KONTENER NR 2 Kontener 3 - szufladowy z piórnikiem i zamkiem centralnym, na kółkach wykonany z płyty 18 mm oklejony obrzeżem PCV 0,6 mm, blat wykonany z płyty 25 mm. Wymiary jak kontener nr 1.-1szt. 16) WÓZEK NA KOMPUTER NR 2 Wózek na komputer z takiej samej płyty jak biurko z poz. 13. Wymiary: szer. 24 cm, gł. 50 cm.-1szt. 17) FOTEL OBROTOWY Fotel obrotowy, ergonomiczny, wyprofilowane oparcie, tapicerowany. Plastikowe podłokietniki. Regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego oraz mechanizm ruchowy. Nylonowa podstawa jezdna. Ruchome siedzisko i oparcie z możliwością blokady w pozycji do pracy. Samohamowne kółka. Uwaga: Kolor czarny. wymiary - wskazane na rysunku-6szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5) Dokument, z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli ofertę składa pełnomocnik, a prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 6) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław pokój 217 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.