eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Prowadzenie 24 godzinnego monitoringu czynnego w obszarze Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Podstrefa Gliwicka w Gliwicach wraz z archiwizacją obrazu przez okres 2 miesięcy. Dostarczenia sygnału z kamer do Centrum Ratownictwa Gliwice oraz biur KSSE, z wykorzystaniem istniejącej oraz rozbudowanej o 2 dodatkowe kamery infrastruktury technicznej i utrzymywania systemu w pełnej gotowości przez okres 3 lat od dnia podpisania umowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-25

Katowice: Prowadzenie 24 godzinnego monitoringu czynnego w obszarze Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Podstrefa Gliwicka w Gliwicach wraz z archiwizacją obrazu przez okres 2 miesięcy. Dostarczenia sygnału z kamer do Centrum Ratownictwa Gliwice oraz biur KSSE, z wykorzystaniem istniejącej oraz rozbudowanej o 2 dodatkowe kamery infrastruktury technicznej i utrzymywania systemu w pełnej gotowości przez okres 3 lat od dnia podpisania umowy
Numer ogłoszenia: 69282 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowicka SSE S.A. , ul. Wojewódzka 42, 40-026 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2510736, faks 032 2513766.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art. 3.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie 24 godzinnego monitoringu czynnego w obszarze Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Podstrefa Gliwicka w Gliwicach wraz z archiwizacją obrazu przez okres 2 miesięcy. Dostarczenia sygnału z kamer do Centrum Ratownictwa Gliwice oraz biur KSSE, z wykorzystaniem istniejącej oraz rozbudowanej o 2 dodatkowe kamery infrastruktury technicznej i utrzymywania systemu w pełnej gotowości przez okres 3 lat od dnia podpisania umowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zaproponować, a następnie zrealizować rozwiązanie na własny koszt, które umożliwi: -Adaptację istniejącego systemu monitoringu do prowadzenia obserwacji 24 godzinnej w pomieszczeniu zorganizowanym przez Wykonawcę jako Centrum Dozoru. - Zachowanie obecnego rozmieszczenia kamer oraz uwzględnienie ewentualnej rozbudowy systemu monitoringu o dodatkowe kamery. Koszt ewentualnej rozbudowy systemu pokryje zamawiający. Wykonawca ma zapewnić możliwość podłączenia dodatkowych kamer do systemu monitoringu. - Przejęcie wszelkich umów i zawarcie stosownych porozumień co do punktów zasilenia kamer. - Wyszukanie miejsca dla stacji bazowej nr 1 usytuowanej na terenie Firmy ENTE Sp z o.o. oraz jej zainstalowanie i połączenie linkiem punkt-punkt ze stacją bazową nr 2, - Konserwację i utrzymanie urządzeń w należytym stanie technicznym, -Wykonanie napraw serwisowych, - Udostępnienie obrazu ze wszystkich kamer do dwóch siedzib Zamawiającego: biura w Gliwicach i do biura w Katowicach z możliwością kierowania kamerami z biur w krótkich okresach czasu, - Udostępnienie obrazu ze wszystkich kamer na potrzeby monitoringu miasta Gliwice do Centrum Ratownictwa Gliwice. - Prowadzenie obserwacji kamer przez jednego operatora w liczbie nie większej niż 14 kamer/1osobę, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 72.91.00.00 - Usługi archiwizacji komputerowej 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. Deutsche Bank PBC S.A. 09 1910 1048 2501 9911 2936 0001 z dopiskiem postępowanie pt: Prowadzenie 24 godzinnego monitoringu czynnego w obszarze Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Podstrefa Gliwicka w Gliwicach wraz z archiwizacją obrazu przez okres 2 miesięcy. Dostarczenia sygnału z kamer do Centrum Ratownictwa Gliwice oraz biur KSSE, z wykorzystaniem istniejącej oraz rozbudowanej o maksymalnie 3 dodatkowe kamery infrastruktury technicznej i utrzymywania systemu w pełnej gotowości przez okres 5 lat od dnia podpisania umowy Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w siedzibie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A., ul. Wojewódzka 42, 40-026 Katowice do terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze systemu monitoringu wizyjnego wraz z zapewnieniem jego funkcjonowania na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi minimum świadectwo ukończenia kursu dla pracowników ochrony fizycznej osób i mienia oraz co najmniej dwoma osobami posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksse.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna SA ul. Wojewódzka 42, 40-026 KATOWICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna SA ul. Wojewódzka 42, 40-026 KATOWICE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.