eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipie › Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie - Przebudowa strychu budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lipiu na cele muzealne.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Lipie: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie - Przebudowa strychu budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lipiu na cele muzealne.
Numer ogłoszenia: 69153 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipie, ul. Częstochowska 29, 42-165 Lipie, woj. śląskie, tel. 034 3188033, fax 034 3188032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipie.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie - Przebudowa strychu budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lipiu na cele muzealne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie -Przebudowa strychu budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lipiu na cele muzealne - planowany obiekt zlokalizowany jest na działce nr 208/1 zabudowanej, wszystkie niezbędne media w oparciu o istniejące uzbrojenie terenu. Dla przedmiotowego terenu z dniem 31.12 .2003r. stracił ważność miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Lipie. Projektowane muzeum zlokalizowane zostanie w drugim segmencie, wejście jak w stanie istniejącym od strony ulicy Częstochowskiej poprzez klatkę schodową na kondygnację nad salą kinową - I piętro. 2.Program użytkowy : - Pomieszczenie muzeum o wymiarach ok. 20 x 5 (m), przylegające do klatki schodowej, - Pomieszczenie sali konferencyjnej o wymiarach ok. 10 x 5 (m), - Pomieszczenie sanitarno-higieniczne - ustęp ogólnodostępny (preferowane miejsce przy klatce schodowej), - Pomieszczenie kasy biletów. Gabaryty projektowanej przebudowy 30 x 10 (m) Celem budowy jest wyeksponowanie dla turystów krajowych i zagranicznych pamiątek i znalezisk pochodzących z okresu II wojny światowej, prac malarskich Józefa Szczęsnego jak i wykopalisk archeologicznych zlokalizowanych w lesie na granicy miejscowości Danków- Zbrojewsko. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. projekt wystroju wnętrza muzeum, wykonany w 2egz, 2. projekt (budowlany i wykonawczy) , wykonany w 5egz, 3. projekt konstrukcyjno budowlany, wykonany w 5egz, 4. projekt instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz instalację p/poż, wykonaną w 5egz, 5. projekt instalacji elektrycznej, piorunochronnej wykonaną w 5egz, 6. ocenę techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku, z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego , wykonaną w 5egz, 7. inwentaryzację obiektu (lub równorzędnie - przekazanie dokumentacji powykonawczej przez Inwestora), 8. przedmiar robót , wykonany w 2 egz, 9. kosztorys inwestorski , wykonany w 2egz, 10. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonaną w 2egz, 11. informację o bezpieczeństwie i ochrony zdrowia dla projektowane przebudowy , wykonany w 5egz 12. zezwolenia i opinie wymagane przepisami szczególnymi, uzgodnienia dokumentacji projektowej z rzeczoznawcą ds. bezpieczeństwa i higieny pracy, ds. sanitarno higienicznych oraz ds. zabezpieczeń p/poż. 13. uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, 14. mapy sytuacyjno wysokościowej do celów opiniodawczych, 15. mapy ewidencyjnej. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania projektu przedłoży do uzgodnienia przez Zamawiającego, własną koncepcję.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci , którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 5) niżej wymienione warunki szczegółowe 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców , którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych przez tych autorów, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: a. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru załącznika nr 3 c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , d. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z dokumentami potwierdzającymi stosowne uprawnienia, wg wzoru załącznika nr 4, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej -oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna - w przypadku dokumentów wymienionych w punkcie IX. 1. b., c., d.- , pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipie.akcessnet.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipie ul. Częstochowska 29 42-165 Lipie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Lipie ul. Częstochowska 29 42-165 Lipie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.