eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Cekcynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Cekcyn: przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Cekcynie
Numer ogłoszenia: 69152 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cekcyn , ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347550, 3347564, faks 052 3364087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Cekcynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zadania: -termomodernizacja budynku (ścian zewnętrznych i dachu), w tym również wymiana obróbek blacharskich i przebudowa kominów, -wymiana części stolarki okiennej, -budowa wózkarni (pow. zab. 11,27 m/2), -przebudowa pomieszczeń na parterze w przychodni lekarskiej, -roboty remontowo- budowlane w całym obiekcie (remont kotłowni, naprawa tynków po robotach instalacyjnych, wymiana tynków przemrożonych w piwnicach), -modernizacja instalacji sanitarnych (centralne ogrzewanie, instalacja zimnej i ciepłej wody wraz z cyrkulacją, instalacje kanalizacji sanitarnej), - instalacje elektryczne (złącze napowietrzne ZN z wyłącznikiem p-poż., przeniesienie liczników na parter klatek schodowych, budowa WLZ, wykonanie tablic licznikowych i rozdzielczych oraz wewnętrznych instalacji elektrycznych)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej oraz spełniają minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne, a mianowicie: 1. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności tożsamej z przedmiotem zamówienia, 2.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3.wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i jednocześnie wartość robót wykonanych i odebranych w ciągu ostatniego roku odpowiada wartości przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych a także spełnia wymogi określone w punkcie 8 SIWZ, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz OFERTA zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1, 2) Kosztorys ofertowy sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 8, 3) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (tylko, jeżeli dotyczy), 4) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2), 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7) Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia (na załączniku nr 3). Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego kierownictwa robót budowlanych w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi przedstawić także pozostały, podstawowy personel (kluczowych pracowników) przewidziany do realizacji przedmiotowego zamówienia, taki jak np.: robotnicy wykwalifikowani i niewykwalifikowani (ilość robotników), itp. 8) Doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wszystkich wykonanych zamówień, tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat (w charakterze głównego wykonawcy) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (na załączniku nr 4), 9) Informacja o podwykonawcach (na załączniku nr 5). Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać ich nazwę, rodzaj i wartość powierzonej części zamówienia na załączniku nr 5 oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawców o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych (jeżeli wykonawca nie zamierza użyć podwykonawców należy dołączyć dokument do oferty z adnotacją nie dotyczy). 10) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 11) Zaakceptowany projekt załączonej umowy (załącznik nr 6). 12) Harmonogram rzeczowo- finansowy (załącznik nr 7)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 19 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.cekcyn.pl zakładka Przetargi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.