eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa podstawowych odczynników chemicznych oraz szkła laboratoryjnego do Jednostek Organizacyjnych Wydziału

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Łódź: Dostawa podstawowych odczynników chemicznych oraz szkła laboratoryjnego do Jednostek Organizacyjnych Wydziału
Numer ogłoszenia: 69138 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 33 00, faks 042 631 33 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.style.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podstawowych odczynników chemicznych oraz szkła laboratoryjnego do Jednostek Organizacyjnych Wydziału.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podstawowych odczynników chemicznych oraz szkła laboratoryjnego do następujących Jednostek Organizacyjnych : - Instytut Architektury Tekstyliów - Katedra Fizyki Włókna i Metrologii Włókienniczej - Katedra Chemii Fizycznej Polimerów - Katedra Włókien Sztucznych na Wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, adres: ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, tel. 0-42, 631-33-00..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy 1.Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają potencjał finansowy: wykazanie się obrotami w roku 2008 (lub okresie działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2009), przekraczającymi 2 - krotną wartość oferty, 4.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Posiadają potencjał techniczny: posiadanie służb dozoru i eksploatacji oraz bazy sprzętowej umożliwiających realizację zamówienia oraz wypełnienie zobowiązań o świadczeniu gwarancji na warunkach minimum określonych w SIWZ lub na warunkach określonych w ofercie 6.Są producentem lub dystrybutorem, albo autoryzowanym przedstawicielem (partnerem handlowym) producenta lub dystrybutora, oferowanych materiałów. 7.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.Posiadają doświadczenie zawodowe: zrealizowanie w okresie 28.02.2006-28.02.2009r. (potwierdzone listami referencyjnym (opiniami), lub okresie działalności, jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2008, przynajmniej trzech dostaw na zbliżonych warunkach i wartości. 9.Zapewnią okres niezmienności cen przez 12 miesięcy Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. ZAŁĄCZNIK 1 - Formularz oferty stanowiący Załącznik nr.1 2. ZAŁĄCZNIK 2 - wypełnione i podpisane -Oświadczenie wykonawcy-, stanowiące Załącznik nr. 3 do niniejszej SIWZ 3. ZAŁĄCZNIK 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. ZAŁĄCZNIK 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. ZAŁĄCZNIK 5 - wykaz dostaw wykonanych w latach 28.02.2006-28.02.2009r. o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem oferty wraz z charakterystyką i podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru wskazanego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ; Wykonawca musi przedstawić minimum trzy referencje w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. 6.ZAŁĄCZNIK 6 - listy referencyjne. 7.ZAŁĄCZNIK 7 - informację za rok 2008 (lub z okresu działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2009), określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). 8. ZAŁĄCZNIK 8 - potwierdzenie przyjęcia istotnych warunków umowy poprzez podpis na każdej ze stron zestawienia tych warunków, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 9.ZAŁĄCZNIK 9 - Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 i 2.2 do niniejszej SWIZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w p.4 składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230, ul. Żeromskiego nr 116, 90 - 924 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 15:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230, ul. Żeromskiego nr 116, 90 - 924 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.