Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Ruda Śląska: Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej, rowów i cieków odwadniających na terenie miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 69076 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej, rowów i cieków odwadniających na terenie miasta Ruda Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej, rowów i cieków odwadniających na terenie miasta Ruda Śląska
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/wykonywał bieżące utrzymanie i konserwacje kanalizacji o łącznej wartości brutto minimum 130 000 tys. PLN, z tym iż musi wykazać, że wyczyścił (udrożnił) lub wyczyścił (udrożnił) wraz z wykonaniem monitoringu kanały deszczowe lub/i sanitarne lub/i ogólnospławne o przekroju conajmniej ø 500 mm. i długości conajmniej 1000 m. b) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wyremontował lub/i przebudował lub/i wybudował kanalizację o łącznej wartości brutto minimum 80 000 PLN, z tym iż musi wykazać, że wyremontował lub/i przebudował lub/i wybudował łącznie co najmniej 150m kanalizacji deszczowej lub/i sanitarnej lub/i ogólnospławnej o średnicy nie mniejszej niż ø 300 mm. c) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje przynajmniej 9 osobami do wykonania niniejszego zamówienia, w tym przynajmniej: - osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia budowlane) obejmujące kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji wod - kan wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (1 osoba) - operatorem koparko - ładowarki (1 osoba), - kierowcą samochodów ciężarowych powyżej 3,5 t (1 osoba), - kierowcami samochodów dostawczych do 3,5 t (2 osoby), - monterami instalacji kanalizacyjnych (4 osoby), d) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej: - 2 samochodami do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji, w tym 1 kombinowany ssąco-płuczący o wydatku wody minimum 300 litrów / min i ciśnieniu roboczym minimum 150 bar, - 1 koparką lub koparko-ładowarką, - 1 samochodem ciężarowym do wywozu namułu, - 1 samochodem dostawczym, - 1 piłą do cięcia asfaltu, - 1 zagęszczarką do gruntu, - 1 kamerą do monitoringu kanalizacji. e) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje stałą bazą umożliwiającą na jej terenie stacjonowanie i przechowywanie wymaganych w SIWZ samochodów i sprzętu, wyposażoną w faks oraz środki łączności telefonicznej oraz położoną w miejscu umożliwiającym dotarcie na miejsce w terminie niezwłocznym lecz nie później niż do 1 godziny od zgłoszenia interwencji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. pełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (dot. porównywalnych usług) oraz wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (dot. porównywalnych robót budowlanych). 5. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi oraz roboty budowlane o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem zakresu/części zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.) - poświadczone za zgodność z oryginałem. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 7.1 Oświadczenie o dysponowaniu stałą bazą. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub odpis pełnomocnictwa poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 3. Wypełniony załącznik nr 1a stanowiący kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych oraz wartości brutto za poszczególne rodzaje prac w zakresie bieżącego utrzymania i konserwacji kanalizacji deszczowej, rowów i cieków odwadniających, wyliczony na podstawie kosztorysu, kalkulacji własnych stanowiących załącznik do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 129, I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 129, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych ) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług udrażniania sieci kanalizacyjnych na terenie jednostek Garnizonu Stołecznego
- "Budowa parkingu przy ul. św. Piotra w Chorzowie"
- Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Stary Lubotyń
- "Przebudowa kanalizacji sanitarnej w Kątach" (II)
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.