eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Łódź: Zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli.
Numer ogłoszenia: 68911 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41557 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 2 części opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1) oraz formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2A do Specyfikacji. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na poszczególne z nich. Przedmiotem zamówienia jest: 1.Zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części, opisane w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Gazy będą dostarczane w butlach będących własnością Wykonawcy. Zamawiający wchodzi w posiadanie butli na zasadzie dzierżawy. Zamawiający wymaga, aby koszty dzierżawy butli zostały wliczone w ceny gazów Butle dzierżawione muszą posiadać aktualne przeglądy techniczne, aktualne legalizacje i winny być odpowiednio konserwowane przez Wykonawcę, 3.Napełnione butle będące własnością Zamawiającego winny wracać nieuszkodzone, w takim stanie, w jakim były od Zamawiającego odebrane. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad butli,uszkodzeń, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie o nich poinformować Zamawiającego, gdy tego nie zrobi ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan butli i zobowiązany jest do dostarczenia butli bez wad,usterek . 4.Przy każdej dostawie wymagane jest zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający parametry jakościowe. 5.Przedmiot zamówienia (część nr 1 i część nr 2) winien być dostarczony w butlach z kołpakiem i plombą termokurczliwą, a odbiór dostarczonych butli winien być potwierdzony na dokumencie dostawy. 6.Butle wymienne z mieszankami gazowymi muszą posiadać atest po kalibracji. 7.Do każdej dostawy należy dostarczyć kartę charakterystyki substancji zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. Nr 63, poz. 322 z późn. zm.). 8.Wszystkie dostarczane butle gazowe muszą być oznakowane etykietą produktu wraz z nalepkami ostrzegawczymi oraz za pomocą barw rozpoznawczych zgodnie z normą PN - EN 1089 - 3. 9.Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków bezpieczeństwa dostarczanych butli. Butle winny być sprawne technicznie i posiadać aktualną legalizację. Legalizacja butli ważna co najmniej 90 dni od daty ich wynajmu 10.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towarów, o jakości i ważności zgodnymi z obowiązującymi producenta normami i gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy posiada termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 11.Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu na jego wniosek dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia. 12.Wykonawca ponosi koszty dostaw - transportu i ubezpieczenia oraz odpowiedzialność za dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 13.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości produktów niż podane w załączniku nr 2A do SIWZ. Zmniejszenie ilości zakupu produktów nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych. Z doświadczenia Zamawiającego wynika, że średnio dziennie Zamawiający dzierżawi około 146 sztuk butli, a średniomiesięczna ilość dostaw to około 4 kursy. 14.Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą dostarczane do Magazynu Zamawiającego (Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8 ) na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie szpitala. Samochód z wózkiem samorozładowczym. 15.Dostawy będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych a w przypadku dostaw pilnych (cito) do 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia mailem, faksem lub telefonicznie. Godziny dostaw od 7:00 do 10:00 16.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania okresu niezmienności cen jednostkowych umownych przez cały okres obowiązywania umowy tj. 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. 17.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane części, przy czym jeden pakiet stanowi jedną część zamówienia. 18.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 19.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 20.Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy. 21.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. 2008 r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 maja 2010 roku Prawo medyczne (Dz. U. Nr 107, poz. 679)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00 - Gazy 24.11.15.00 - Gazy medyczne 24.11.00.00 - Gazy przemysłowe 24.11.19.00 - Tlen 24.11.21.00 - Ditlenek węgla 24.11.17.00 - Azot 24.11.13.00 - Hel .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Messer Polska Sp z o.o., ul. Maciejkowicka 30, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98148,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74031,30

  • Oferta z najniższą ceną: 74031,30 / Oferta z najwyższą ceną: 83257,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Messer Polska Sp z o.o., ul. Maciejkowicka 30, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129268,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113488,58

  • Oferta z najniższą ceną: 113488,58 / Oferta z najwyższą ceną: 188770,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.