Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Międzyrzecz: Świadczenie usług ochrony mienia Muzeum w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 6890 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum , ul. Podzamcze 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412567, 742 1850, faks 095 7412567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.m.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury-Muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony mienia Muzeum w Międzyrzeczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie przez wykonawcę usług ochrony mienia w granicach chronionego obiektu zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 1997-08-22 r (Dz. U. 1997 nr 114, poz 740) tekst jednolity z dnia 2005-07-26 r. (Dz. U. 2005 Nr 145, poz 1221)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszej SIWZ. 6. zapoznali się w drodze wizji lokalnej z obiektem podlegającym ochronie oraz warunkami wykonywania usługi, 5.2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły zerowo jedynkowej tzn. spełnia lub nie spełnia danego warunku na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie wykonawca winien dostarczyć w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia: 1. kserokopii koncesji MSWiA zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 1997-08-22 r. (Dz.U. 1997 Nr 114, poz. 740) tekst jednolity z dnia 2005-07-26 r. (Dz.U. 2005 Nr 145, poz. 1221) koncesja musi obejmować ochronę/dozorowanie, monitoring z transmisją danych. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru z podaniem adresu siedziby i adresu oddziałów jeśli takie istnieją albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 do 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 1. wykazu 3 (słownie: trzech) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. świadczenie usług ochrony mienia z podaniem ich wartości, których suma winna być nie mniejsza niż 80.000,00 zł brutto, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ); 2. oświadczenia, że wykonawca dysponuje co najmniej 6 pracownikami ochrony posiadającymi licencję I stopnia zdolnymi do wykonania zamówienia.(załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ) 3. wykaz co najmniej 2 osób z licencją II stopnia nadzorujących pracowników ochrony wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (z podaniem numeru licencji), (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ); 6.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 1. polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zł). 6.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. w pkcie 6.1. pkt 2,3 i 5 niniejszej SIWZ, wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. w pkcie 6.1.ppkt. 4 niniejszej SIWZ, wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 6.5. Dokumenty, o których mowa w pkcie 6.4 ppkt. 1 lit. a) i c) oraz w pkcie 6.4 ppkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkcie 6.4 ppkt. 1 lit. lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkcie 6.4, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 6.5 stosuje się odpowiednio. 6.7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.8. Dokumenty sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.m.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.miedzyrzecz.m.bip.net.pl/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego Muzeum ul. Podzamcze 2; 66-300 Międzyrzecz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Przebudowa pomieszczeń kuchni i zaplecza
- Przebudowa nawierzchni placu przyszkolnego Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzyrzeczu na potrzeby wykonania miasteczka ruchu rowerowego wraz z montażem gier z prefabrykowanych mas termoplastycznych
- Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Pniewo i Kuligowo
- Dostawa materiałów szewnych, materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz siłowni zewnętrznej STREET WORKOUT przy LO w Międzyrzeczu wraz z towarzyszącym zagospodarowaniem terenu.
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.