eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › dostawa dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-30

POZYCJA 68753

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siemianowice Śląskie: dostawa dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich leków Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, do kontaktów: mgr inż. Jacek Konca, ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, fax 032 2281498, e-mail: spzzoz@zozsiemianowice.pl, www.zozsiemianowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Szpital Miejski w Siemianowicach Ślaskich, mgr inż. Jacek Konca, ul. Jana Pawła II 1a - Budynek Administracyjny, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (0 - 32) 228 - 14 - 97, fax (0 - 32) 228 - 14 - 97, e-mail: spzzoz@zozsiemianowice.pl, www.zozsiemianowice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, Renata Zawiślak, ul. Jana Pawła II 1a - Budynek Administracyjny, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (0 - 32) 228 - 29 - 45, fax (0 - 32) 228 - 14 - 97, e-mail: spzzoz@zozsiemianowice.pl, www.zozsiemianowice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Szpital Miejski w Siemianowicach Ślaskich, Renata Zawiślak, ul. Jana Pawła II 1a - Budynek Administracyjny, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (0 - 32) 228 - 29 - 45, fax (0 - 32) 228 - 14 - 97, e-mail: spzzoz@zozsiemianowice.pl, www.zozsiemianowice. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich leków. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet Nr 1 - 3 i 5 - leki - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz Pakiet Nr 4 - płyny - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz Pakiet Nr 6 - Cytostatyki - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz Pakiet Nr 7 - 8 - Heparyny drobnocząsteczkowe - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz Pakiet Nr 9 - Narkotyki - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich - Apteka Centralna. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość ogólna zamówienia: powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium w wysokości 6495,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne, płatne wg. warunków zawartych w ofercie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki zgodnie z art. 26 Prawa zamówień Publicznych i wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Sz.M./ZP/1107/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.02.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie przy odbiorze siwz. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.02.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.02.2006, godzina 10:00, Szpital Miejski - Budynek Administracyjny.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: leki. 3) Zakres lub wartość: 747 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: leki. 3) Zakres lub wartość: 6000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: leki. 3) Zakres lub wartość: 27 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: płyny. 3) Zakres lub wartość: 170 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: leki. 3) Zakres lub wartość: 140 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: cytostatyki. 3) Zakres lub wartość: 83 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Heparyny drobnocząsteczkowe. 3) Zakres lub wartość: 47 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Heparyny drobnocząsteczkowe. 3) Zakres lub wartość: 43 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narkotyki. 3) Zakres lub wartość: 5700,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.