eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja wejścia do Parku Mirowskiego od strony Al. Jana Pawła II w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2006-02-07

POZYCJA 6870

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja wejścia do Parku Mirowskiego od strony Al. Jana Pawła II w Warszawie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Terenów Publicznych, do kontaktów: w sprawach technicznych: - Stanisław Groszkowski tel 022 5568368 - Ewa Wysocka tel 022 5568348 w sprwach procedury przetargowej: - Michał Buchner tel 022 5568307, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 635-68-96, fax 635-68-96, e-mail: zamowienia@ztp.waw.pl, http://www.ztp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja wejścia do Parku Mirowskiego od strony Al. Jana Pawła II w Warszawie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji wejścia do parku Mirowskiego od strony Al. Jana Pawła II w Warszawie, który obejmuje wykonanie zarówno robót drogowych jak i prac ogrodniczych oraz dostawę i montaż elementów małej architektury. W zakres prac wchodzi: - przebudowa układu dróg parkowych, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni ok. 1500 m2, modernizacja zieleni na powierzchni ok. 2000 m2, modernizacja zieleni na powierzchni ok. 1000 m2, - dostawa i montaż elementów małej architektury tj. ławek parkowych - 7 sztuk, elementów ogrodzenia - ok. 190 mb oraz osłon i krat zabezpieczających nowo posadzone drzewa - 10 sztuk. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wejście do parku Mirowskiego od strony Al. Jana Pawła II w Warszawie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 29.83.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15500,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Nie podlegaja wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oraz warunki dodatkowe: - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: - udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat tj. (2001-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Należy wykazać wykonanie: - co najmniej 3 realizacji dotyczących remontu lub budowy drogowych nawierzchni z elementów betonowych (kostka lub płyty) o powierzchni minimum 1500 m2 na każdej realizacji oraz - co najmniej 3 realizacje dotyczące wykonania robót ogrodniczych polegających na sadzeniu roślin (drzewa, krzewy, byliny) oraz zakładaniu trawników jednocześnie na powierzchni minimum 1000 m2 na każdej realizacji. - udokumentują dysponowanie kadrą techniczną (2 osobami) posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia tj.: - 1 kierownikiem robót z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności dróg - 1 kierownikiem robót ogrodniczych z wykształceniem ogrodniczym wyższym lub średnim i minimum 5-letnią praktyką przy zakładaniu i pielęgnacji terenów zieleni. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: udokumentują osiągnięcie w ostatnich 3 latach obrotowych tj. 2002, 2003, 2004 przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) min. 1,5 mln zł w każdym roku wg załączonego wzoru 6a i 6b. - wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; -wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i innych informacji przedstawionych przez wykonawcę w ofercie

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.03.2006, cena - 70.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.03.2006, godzina 10:15, siedziba ZTP. sala konferencyjna nr 12.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.