eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Kołobrzeg: Remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 6862 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg polegające na bieżącym utrzymaniu i budowie nawierzchni tymczasowych dróg gminnych oraz remonty nawierzchni jezdni i chodni w tym: 1.Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych PROZBET-200,00m2;2.Przełożenie nawierzchni z żelbetowych PROZBET-300,00m2;3.Utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej-600,0m2;4.Remont nawierzchni nieulepszonych-żużlowych mechanicznie z uzupełnieniem materiału-400,00m2;5.Remont nawierzchni nieulepszonych-żużlowych mechanicznie bez uzupełnieniem materiału-2000,0m2;6.Wykonanie nowej nawierzchni nieulepszonej-żużlowej-300,00m2;7.Remont nawierzchni nieulepszonej-żwirowej z uzupełnieniem materiału, pospółka-1000,0m2;8.Remont nawierzchni nieulepszonej kamieniem łamanym-5000,0m2; 9.Remont uszkodzonych miejsc -140,00m3;10.Remont nawierzchni z kostki betonowej -1050,0m2;11. Remont nawierzchni chodników-390,00m2; 12.Remont nawierzchni i podbudów betonowych-120,00m2;13.Remont nawierzchni z kostki kamiennej i brukowca -150,00m2; 14.Remont nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych-1030,0m2; 15.Przestawienie krawężników betonowych i kamiennych-150,00mb;15.Przestawienie obrzeży betonowych-300,00mb; 16.Regulacja kratek ściekowych ulicznych oraz wymiana uszkodzonych rusztów kratek ściekowych-28,00szt. 17.Remont cieków ulicznych-80,00mb;18. Wymiana studzienki ściekowej ulicznej oraz przykanalika-4,00szt;19.Regulacja wysokościowa urządzeń: włazu kanałowego, zaworów, studzienek telekomunikacyjnych-18,00szt;20.Wymiana przepustu pod zjazdem oraz ścianki czołowej przepustu-10,00mb; 21.Wypełnienie przekopów-przełomów-20,00m3; 22.Transport technologiczny materiałów budowlanych-100,00ton; 23. Mechaniczne wykonanie wykopu-250,00m2; 24. Rozebranie nawierzchni asfaltowej oraz podbudowy betonowej-150,00m2; 25. Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych-260,00m2; 26. Rozebranie obrzeży betonowych-200,00mb; 27. Wykonanie symboli P-20 i P-24-4,- szt; 28.Remont muru oporowego z kamienia- 5,00 m3; 29.Ustawienie - wykonanie oznakowania w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom w przypadku wystąpienia awarii tj. uszkodzenia nawierzchni stwarzające bezpośrednie zagrożenie dla użytkowników drogi;30. Oznakowanie prowadzonych robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom dróg; 31.Wykonanie obmiarów wykonanych napraw nawierzchni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać potwierdzenie wykonania minimum jednego zamówienia, na każde z niżej wymienionych, uwzględniające: a)remont lub budowę nawierzchni nieulepszonych: żużlem lub gruzem z recyklingu lub kamieniem łamanym o łącznej powierzchni 1.000,00m2, minimum, b)remont nawierzchni chodników z płyt betonowych 35x35x5cm lub 50x50x7cm lub 40x40x5 cm lub płyt kamiennych o łącznej powierzchni 500,00 m2, minimum, c)remont nawierzchni jezdni z kostki kamiennej lub brukowca lub płyt betonowych sześciokątnych lub kwadratowych lub płyt drogowych PROZBET o łącznej powierzchni 500,00m2, minimum. Dopuszcza się złożenie osobnego potwierdzenia należytego wykonania zamówienia dla każdego zadania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami (forma zatrudnienia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy;2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3.Oświadczenie,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4.Przedłożą oświadczenie wykonawcy o pełnej całodobowej gotowości do wykonywania usług związanych z zabezpieczeniem pasa drogowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego; 5. Przedłożą oświadczenie oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sprzętem z chwilą uzyskania zamówienia: a)równiarka drogowa, b)walec gładki wibracyjny, c)ciągnik kołowy 55kW (75KM) z przyczepą lub samochód samowyładowczy, d)żuraw samochodowy,e)wibrator powierzchniowy, f)wibrator stopowy;6. Przedłożą decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi - zgodnie z art. 17 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z póź. zm.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie terminu wykonania umowy, jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezawinione przez strony, że nie możliwe stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie. Jeżeli na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest należycie je udokumentować.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrezg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Drogowy Wydziału Komunalnego Urzędu Miasta, ul. Ratuszowa 12, 78 - 100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg, (pokój nr 104, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.