eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa fabrycznie nowych (rok produkcjinie starsze niż 2009) instrumentów muzycznych (pianina cyfrowe3 szt.)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Gdańsk: dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji: nie starsze niż 2009) instrumentów muzycznych (pianina cyfrowe: 3 szt.)
Numer ogłoszenia: 6860 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288277 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009201, faks 058 3009210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji: nie starsze niż 2009) instrumentów muzycznych (pianina cyfrowe: 3 szt.).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji: nie starsze niż 2009) instrumentów muzycznych (pianina cyfrowe: 3 szt. pochodzące od jednego producenta; kod CPV: 37311100-2 pianina), dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwością świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Instrumenty mają być kompletne, sprawne i gotowe do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia; wymagania stawiane przez Zamawiającego), który stanowi integralną część SIWZ. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie instrumentów w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego (Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku: ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk) oraz transport i dostawa do siedziby Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na instrumenty na okres (liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia instrumentów): minimum 2 lata, zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu do 48 godzin w dni robocze (serwis dostępny co najmniej 5 dni roboczych w tygodniu) od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny oraz możliwość świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego w serwisie autoryzowanym przez producenta pianin. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy instrumentów w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia awarii. 6.W okresie gwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy instrumentów w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera instrumenty i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza instrumenty do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym Zamawiający na własny koszt dostarcza instrumenty do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę). 7.Po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrumenty do Zamawiającego. 8.Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną instrumentów) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia instrumentów ponosi Wykonawca. 9.Wykonawca składał ofertę na cały przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.11.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAGTIME Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anna Lasek, ul.1 Maja 19 of, 45-068 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11065,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10577,40

  • Oferta z najniższą ceną: 10577,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.