eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Aktywności Społecznej LARGO - funkcja doradcy osoby niepełnosprawnej



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Gniezno: Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Aktywności Społecznej LARGO - funkcja doradcy osoby niepełnosprawnej
Numer ogłoszenia: 68430 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, ul. Cymsa 16, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 425 52 98, faks 61 425 52 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Aktywności Społecznej LARGO - funkcja doradcy osoby niepełnosprawnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi: doradca osoby niepełnosprawnej w ramach projektu Centrum Aktywności Społecznej LARGO Usługa świadczona bedzie przez wybrany w ramach postępowania zespoł doradczy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: D1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Daria Jabłońska, ul. Budowlanych 23b/9; 62-200 Gniezno, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: D2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna JÓŹWIAK , NIP: 782-230-16-39, ul. Wrzesińska 22/2; 62-200 Gniezno, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 930,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: D3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Szubarga NIP: 784-235-38-95, ul. Mokra 1a/2; 62-200 Gniezno, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 930,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: D4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michał Mocek os. Jagielońskie 11a/7; 62-200 Gniezno, NIP: 784-233-00-84, os. Jagielońskie 11a/7; 62-200 Gniezno, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 930,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: D5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Urbaniak, zam. ul. Grunwaldzka 1a/7; 62-200 Gniezno, NIP: 784-224-29-48, ul. Grunwaldzka 1a/7; 62-200 Gniezno, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 930,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: D6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Malwina Wąsowska ul. Mieszka I 16a/9; 62-200 Gniezno, NIP: 784-222-25-84, ul. Mieszka I 16a/9; 62-200 Gniezno, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1900,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Stan faktyczny Zgodnie z założeniami projektu przedmiotem zamówienia w tym wypadku jest świadczenie usług doradczych (doradcy osoby niepełnosprawnej) przez zespół doradców powołany (utworzony) przez wnioskodawcę. Doświadczenie poprzedniego roku realizacji projektu pokazało, że osoby te pełnią kluczową rolę w realizacji projektu - są z jednej strony stałym łącznikiem pomiędzy wnioskodawcą a beneficjantami, pełnią zadania związane z rekrutacją, doborem narzędzi aktywizujących, dokonują wstępnej selekcji potencjalnych uczestników projektu, z drugiej strony służą wsparciem merytorycznym zarówno uczestnikom projektu (doradztwo) jak i wnioskodawcy. W roku 2010 Wnioskodawca powołał stały zespół doradców składający się z 6 osób. Osoby te zostały gruntowanie przygotowane merytorycznie do pełnienia swoich zadań (wewnętrzne szkolenia, uczestnictwo w innych działaniach wnioskodawcy). Wnioskodawca poświęcił dużo czasu, energii i środków by przygotować i uruchomić funkcjonowanie takiego zespołu w roku 2010. W związku z poszerzeniem zakresu merytorycznego projektu (większa liczba uczestników, większa liczba bardziej zróżnicowanych działań) w roku 2011 konieczne stało się uruchomienie zespołu doradczego od samego początku realizacji projektu (styczeń 2011). Przeprowadzenie procedury przetargowej na wybór zespołu doradczego wiązało się z dwoma zagrożeniami dla sprawnej realizacji projektu: 1. spowodowałoby opóźnienie w rozpoczęciu funkcjonowania zespołu - ogłoszenie przetargu, wybór wykonawców, ewentualna procedura odwoławcza 2. wybór innego zespołu wiązałby się z koniecznością wdrożenia nowych osób w specyfikę projektu, grupy docelowej, charakteru działań projektowych, co wiązało by się z dalszymi opóźnieniami w realizacji projektu. Stan prawny Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, że zaszły przesłanki do wyboru procedury z wolnej ręki opisane w art. 67. 1 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych: Art. 67.1. 1 pkt 3 ze względu na wyjątkową sytuacje niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; Art. 67.1.1. pkt 1 dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Konkluzja: Mając na uwadze powyżej przedstawiony stan faktyczny oraz stan prawny należy uznać, że zastosowanie procedury wybory doradców osoby niepełnosprawnej w trybie z wolnej ręki jest prawidłowe i wyczerpuje przesłanki do zastosowania ww. trybu opisane w ustawie PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.