eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmudź › budowa sieci wodociągowej z przyłączami w kol. Pobołowice i Wołkowiany oraz przebudowa hydroforni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-03

POZYCJA 6832

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żmudź: budowa sieci wodociągowej z przyłączami w kol. Pobołowice i Wołkowiany oraz przebudowa hydroforni Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Żmudź, do kontaktów: Michalina Cymborska, Teresa Krakowiak, Żmudź 2, 22-114 Żmudź, woj. lubelskie, tel. 082 5680182, fax 082 5680620, e-mail: zmudz@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zmudz.gmina.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Żmudź, Michalina Cymborska, Teresa Krakowiak, Gmina Żmudź, 22-114 Żmudź 2, woj. lubelskie, tel. 082 568 01 82, fax 082 568 06 20, e-mail: zmudz@wp.pl, www.zmudz.gmina.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej z przyłączami w kol. Pobołowice i Wołkowiany oraz przebudowa hydroforni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: kol. Pobołowice, Wołkowiany, Żmudź. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie budowa sieci wodociągowej z przyłączami dla Kol. Pobołowice i wsi Wołkowiany oraz przebudowa hydroforni w Żmudzi.Całkowita długość projektowanej sieci wyniesie 10845 m z rur PVC o średnicy 110 mm:Łączna długość 114 przyłączy wyniesie 4258 m w tym : z rur PE - HD 100 SDR 17 o średnicy 40 mm - 3902 m, rur PE-HD 100 SDR 17o średnicy 63 mm -14 m, oraz z rur stal. oc. 32 mm - 339 m, z rur stalowych ocynkowanych 50 mm - 3 m.W pierwszym etapie planuje się przebudowę hydroforni , podłączenie do sieci wodociągowej miejscowość kol. Pobołowice, gdzie długość sieci wynosi 2551 m, a długość przyłączy 1280 m dla 20 odbiorców.W drugim etapie planuje się dalsza realizację tego zadania w miejscowości Wołkowiany o długości 8294 m i przyłączy o długości 2978 m dla 94 odbiorców. Sieć wodociągowa wykonana będzie z rur PVC - U SDR 26 kielichowych łączonych na uszczelki gumowe, na ciśnienie robocze 1.0 MPa.Uzbrojnie sieci stanowić będą hydranty p. pożarowe fi 80 mm z zasuwami odcinającymi, oraz zasuwy sekcyjne kołnierzowe Węzły na podejściach do hydrantów i zasuw oraz rozgałęzieniach sieci wykonane będą w kształtkach żeliwnych kołnierzowych.Przejścia pod istniejącymi drogami utwardzonymi będą wykonane w rurach stalowych ochronnych ułożonych metodą przycisku lub przewiertu poziomego, przestrzeń międzyrurowa na końcówkach rur osłonowych będzie uszczelniona pianką poliuretanową.Na załamaniach sieci oraz w węzłach i końcówkach będą wykonane bloki oporowe betonowe zgodnie z BN -81/9192-05, natomiast pod hydrantami i zasuwami fundamenty z płytek betonowych prefabrykowanych o wymiarach 50 x 50 x 10 cm .Zasuwy sekcyjne i na przyłączach domowych będą oznakowane tabliczkami informacyjnymi wg PN-62/B -9700 umieszczone na słupkach betonowych lub najbliższych budynkach względnie ogrodzeniach.Przyłącza wodociągowe wykonane będą z rur PE-HD 100 SDR 17 na ciśnienie robocze 1.0 Mpa, wyposażone będą w wodomierze skrzydełkowe JS 20. Połączenie z siecią wykonywane będzie za pomocą opasek typu IMBER.Przebudowa hydroforni polegać będzie na wymianie istniejących pomp drugiego stopnia na zestaw hydroforowy i wymianię chloratora. Budynek zostanie odnowiony wyposażony w terakotę oraz w glazurę 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający informuje, że wzór wniosku o dopuszczenie w postępowaniu oraz wzory oświadczeń, załączników dostępne są na stronie internetowej zamawiającego: www.zmudz.gmina.pl od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zadania przekracza 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 14.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium zostanie wniesione przez wykonawców zaproszonych do składania ofert. Wadium wynosi 20 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (od 26 grudnia 2001 r. do 26 grudnia 2006r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie jako generalny wykonawca lub konsorcjum co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością Zamawiający uzna budowę lub przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami, modernizację ,przebudowę lub budowę hydroforni o wartości nie niższej od 1 300 000 zł określoną zgodnie z art. 32 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (łącznie dwa zamówienia), przy czym co najmniej jedno zamówienie musi dotyczyć budowy, modernizacji lub przebudowy hydroforni. Należyte wykonanie zamówienia musi być potwierdzone dokumentami takimi jak: referencje, protokóły odbioru końcowego. Zamawiający uwzględni zadania, które zostały zakończone w wymaganym okresie. b)wykonawca musi mieć do dyspozycji min. jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy z 5-cio letnim doświadczeniem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami dla branży sanitarnej , należącego do właściwej izby samorządu zawodowego oraz osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami dla branży budowlanej i elektrycznej należące do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000 zł, b)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto wykonawca złoży deklarację, że polisa będzie odnawialna na okres wykonywania obowiązków umownych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz dołączonych do niego dokumentów, oświadczeń i załączników. 2. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na zasadzie \spełnia/nie spełnia\. 3. Jeżeli ilość wykonawców spełniających minimalne warunki będzie większa od określonej w niniejszym zamówieniu tj.7, zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania tych warunków. 4. Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie wykonawców, na podstawie dołączonego do wniosku wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , potwierdzonych odpowiednimi dokumentami na okoliczność należytego ich wykonania. 5. Za każde ponad wymagane minimum zamówienie (powyżej 2), odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia nie zależnie czy będzie dotyczyło to sieci wodociągowej czy hydroforni o wartości 1 300 000 zł określoną zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Pzp, bądź łącznie dwóch robót, wykonanych z należytą starannością (potwierdzone stosownymi dokumentami) zamawiający przyzna jeden punkt. Jeżeli z dokumentów potwierdzających wykonanie zamówień będzie wynikał szerszy zakres robót , należy wyszczególnić z wartości całego zamówienia tą wartość, która będzie dotyczyła przedmiotowego zamówienia. 6. W przypadku osiągnięcia przez wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie łączna wartość wykonanych zamówień odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 7. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców, którzy spełniają warunki i zdobędą największą ilość punktów, ale nie więcej niż 7 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 (Dz .U.Nr. 87 poz. 605 § 1 ust 1,2 i 3 wykonawcy złożą następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2). 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokóły końcowych odbiorów), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4). 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, 9. Informacja Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Informacja o podwykonawcy - zamawiając żąda wskazania w ofercie części zamówienia której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (jeżeli wykonawca zamierza takiego zatrudnić) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 Zamawiający określa że dla podwykonawców nie mogą być powierzone roboty ziemne, instalacyjne, sieci wodociągowej i przyłączy. Wykonawcy zamieszkali poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wnioski składane wspólnie. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, musi znajdować się we wspólnym wniosku wykonawców. Pełnomocnik pozostaje w kontekście z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje korespondencyjne. 3.Wniosek wspólny o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składany przez dwóch lub więcej wykonawców będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt. 1-5 dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 6-11, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu. 4. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Forma dokumentów. 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji I pkt. I.1) w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: Wniosek dotyczy postępowania na zadanie: (nazwa wymieniona w sekcji II pkt. II.1.1) w trybie przetargu ograniczonego. 2. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawiane w języku obcym należy złożyć z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego- Rozwój Lokalny działanie 3.1 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.