eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wręczyca Wielka › budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem, łącznikiem i kotłownią na paliwo stałe w m. Borowe Gmina Wręczyca Wielka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-28

POZYCJA 68291

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wręczyca Wielka: budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem, łącznikiem i kotłownią na paliwo stałe w m. Borowe Gmina Wręczyca Wielka

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wręczyca Wielka, do kontaktów: p. Zenon Kudła, p. Andrzej Jezior, ul. Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie, tel. 034 3170034, fax 034 3170215, e-mail: zenonkudla@kdmnet.pl, www.wreczycawielka.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty we Wręczycy Wielkiej, p. Zenon Kudła, ul. Szkolna 11, 42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie, tel. 034 3170022, fax 034 3170022, e-mail: zenonkudla@kdmnet.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem, łącznikiem i kotłownią na paliwo stałe w m. Borowe Gmina Wręczyca Wielka. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z zapleczem, łącznikiem i kotłownią w miejscowości Borowe gm. Wręczyca Wielka. Budynek parterowy częściowo podpiwniczony, mieszczący salę gimnastyczna, dwie sale lekcyjne, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, gospodarcze oraz pomieszczenia techniczne, kotłownię na paliwo stałe (ekogroszek) i skład opału. - powierzchnia użytkowa 820,20 m kw. - kubatura 4.780,00 m sześc. Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu prac konstrukcyjno-budowlanych, sieci zewnętrznych (przyłącza wod-kan), instalacji wewnętrznych (wod-kan, instalacji c.o. i zasilanie nagrzewnic, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznych), prac wykończeniowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lokalizacja - m. Borowe Gm. Wręczyca Wielka. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro, a poniżej 5.000.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.07.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia zawodowe i kwalifikacje do wykonania zamówienia, w tym względzie: 1. Kierownik Budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. 2. Kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Kadra kierowania budową (kierownik budowy i kierownicy robót) musi posiadać : - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby, - a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995 r. - decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie : 1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tzn. wykonanie obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln każdy (PKOB - Klasa 1251, 1265), 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjaliści w zakresie ogólnobudowlanym, specjaliści w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i elektrycznych, 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (maszyny do prac ziemnych tj. koparka, spycharka, betoniarki, dźwig o udźwigu min. 5t, podnośniki przyścienne, rusztowania składane lub podobne, środki transportu ciężarowego i dostawczego), 4. zatrudniali w okresie ostatnich 2 lat od ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, przeciętnie 30 pracowników pełnoetatowych rocznie. 5. wykonają roboty konstrukcyjno - budowlane wyłącznie siłami własnymi, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie: 1. posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 1.500.000 zł niezbędne do wykonania inwestycji, Zamawiający oświadcza, że posiada możliwości finansowania wykonywanych robót w sposób następujący : a) w 2006r - 13 % ceny, b) w 2007r - 37 % ceny, c) w 2008r - 50 % ceny. 2. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na kwotę nie niższą niż 500.000 zł, 3. osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 6 mln zł. rocznie. 6) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : - każdy z osobna : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - wspólnie muszą wykazać, że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawniania budowlane), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Warunki ogólne. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. 8. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na kwotę nie niższą, jak 500.000 zł. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (krótki opis doświadczeń zawodowych) oraz zakresu przewidywanych dla nich czynności w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. b) pracownicy zdolni do wykonania zadania. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: 1. Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z krótką informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy pkt. sekcja III.2)1.3)2) 2. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 2 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek nr 3. Znaczenie warunku - 70 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać: ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln każda. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 0,70 Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 30 % Ocena sytuacji ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany następująco: a) wielkość przychodów za 2004r - w skali 0 - 20 pkt, b) wielkość przychodów za 2005r - w skali 0 - 40 pkt, c) wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto za 2005 r. - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za (a + b + c) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,30 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - Podstawą przyznania punktów za wskaźnik rentowności będzie średnia arytmetyczna wskaźników rentowności poszczególnych partnerów. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : - rachunek zysków, strat i zobowiązań za lata 2004 i 2005, lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2004 r. i 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad : - lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunków Nr 3 i Nr 4, - Zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy uzyskali największe ilości punktów za spełnianie warunków Nr 3 i Nr 4. Pozostałych wykonawców Zamawiający nie zaprosi do składania ofert. W przypadku, jeżeli liczba wykonawców dopuszczonych do udziału w przetargu ograniczonym będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi wszystkich, którzy spełniają warunki. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena wykonania zamówienia - 95% skrócenie terminu wykonania robót - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.01.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.