eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrowo › Budowa stołówki z zapleczem kuchennym przy Szkole Podstawowej w Obrowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Obrowo: Budowa stołówki z zapleczem kuchennym przy Szkole Podstawowej w Obrowie
Numer ogłoszenia: 6826 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Obrowo, Obrowo 54, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6786022, fax 056 6786022 w. 35.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stołówki z zapleczem kuchennym przy Szkole Podstawowej w Obrowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobudowanie stołówki z zapleczem kuchennym do budynku Szkoły Podstawowej w Obrowie. Parametry budynku: - powierzchnia zabudowy - 139,85 m2, - powierzchnia użytkowa - 398,70 m2, - kubatura - 1288,18 m3.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.02.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 20000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w szczególności: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą uprawniającą do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia; b) posiadają koncesję, zezwolenia lub podane dokumenty potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot lub razem; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) dysponują kierownikami robót w branżach zamówienia określonych w dziale III SIWZ, osoby te muszą legitymować się uprawnieniami budowlanymi: od co najmniej pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty; architektoniczno-konstrukcyjnymi, wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacji sanitarnych, a także w zakresie instalacji elektrycznych. b) zrealizowali należycie, jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat (2003-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 zamówień obejmujących roboty o zakresie rzeczowym nie mniejszym niż przedmiot zamówienia. c) zatrudniali pracowników oraz personel kierowniczy w okresie ostatnich 3 lat (2005 -2007 w poszczególnych latach) - przy wymogu przeciętnego średniorocznego zatrudnienia na umowę o pracę i pełny etat przez wykonawcę co najmniej 10 pracowników oraz 2 z kadry dowozu technicznego w branżach zamówienia określonych w dziale III SIWZ; d) są gotowi zatrudnić osoby z terenu Gminy Obrowo, przy realizacji powyższej inwestycji; e) dysponują podstawowym sprzętem, transportem i maszynami potrzebnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: rusztowania, windy do pionowego transportu materiałów, betoniarki, transport kołowy o małym i dużym tonażu. W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot lub razem; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) osiągnęli w ostatnich 3 latach (2005-2007) przychody nie mniejsze niż 3 miliony zł brutto rocznie ze sprzedaży i usług budowlano-montażowych w podstawowej branży zamówienia; b) posiadają zdolność kredytową lub własne środki obrotowe minimum 2 mln zł; c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia 200 tys.zł za jedno zdarzenie; W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot lub razem -nie dotyczy punktu 3 litera c gdzie warunek musi spełnić każdy z podmiotów działających wspólnie; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP; Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 Prawa zamówień publicznych i SIWZ, wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 lub błędy w obliczeniu ceny, w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków z dział V pkt. 1 SIWZ należy przedłożyć następujęce dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia: - wykaz potwierdzający spełnienie warunku z działu V pkt 2 lit. a SIWZ wedłg wzoru - załącznik nr 4 do specyfikacji; - wykaz potwierdzający spełnienie warunku z działu V pkt 2 lit. b SIWZ wedłg wzoru - załącznik nr 5 do specyfikacji; - wykaz potwierdzający spełnienie warunku z działu V pkt 2 lit. c i d SIWZ wedłg wzoru - załącznik nr 6 do specyfikacji; - wykaz potwierdzający spełnienie warunku z działu V pkt 2 lit. e SIWZ wedłg wzoru - załącznik nr 7 do specyfikacji; W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata (2005-2007) obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - potwierdzający spełnienie warunku z działu V pkt 3 lit. b SIWZ wedłg wzoru - załącznik nr 8 do specyfikacji; - informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP; spełniają warunki - art. 22 Ustawy PZP: - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 10 do SIWZ. Inne dokumenty wymagane od wykanawców: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; - dowód wniesienia wadium; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społeczngo potwierdzjące odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właścieggo organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Czasogwarancja - 15

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Obrowo pokój nr 8,9 87-126 Obrowo 54.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Obrowo pokój nr 1 sekretariat 87-126 Obrowo 54.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.