Ogłoszenie z dnia 2013-05-07
Łódź: Wykonywanie prac porządkowych związanych ze stałym utrzymaniem czystości w placówkach MPW Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 68149 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa "Śródmieście", ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6336633, faks 042 6332500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac porządkowych związanych ze stałym utrzymaniem czystości w placówkach MPW Śródmieście..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia - a) codziennie z wyłączeniem sobót i niedziel oraz świąt wykonywanie prac porządkowych związanych z utrzymaniem czystości w następujących placówkach Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście: - Przychodnia Poradnia Lekarza POZ, Poradnia: Otolaryngologiczna, Neurologiczna, Dermatologiczna, Chirurgiczna, Chirurgii urazowo-ortopedycznej Okulistyczna, Przychodnia Rehabilitacyjna, Pracownia Diagnostyczna RTG i USG oraz pomieszczenia administracji w budynku przy ul Próchnika 11, Łódź (budynek z oficyną IV kondygnacje) o powierzchni łącznej 1171 m2 - Przychodnia Stomatologiczna w budynku przy ul. Zachodniej 60 w Łodzi (parter, I i II piętro) powierzchnia łączna 215 m2 - Przychodnia przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 54 w Łodzi (parter) Poradnia Lekarza POZ powierzchnia 217,28 m2, Poradnia Lekarza POZ dla Dzieci powierzchnia 161,51 m2 Poradnia Położniczo - Ginekologiczna powierzchnia 83,31 m2 powierzchnia łączna 462 m2 - Przychodnia ( Poradnia Lekarza POZ Poradnia Lekarza POZ dla Dzieci) w Łodzi w budynku przy ul. Piotrkowskiej 113 (II kondygnacje) powierzchnia łączna 359 m2 Łącznie powierzchnia użytkowa wynosi: 2207 m2 b) codzienne wyposażenie sanitariatów przeznaczonych dla personelu w niezbędne środki tj. papier toaletowy minimum dwuwarstwowy (małe rolki, rolki standardowe), ręczniki składane w listkach do podajników, mydło w płynie do dozowników, kostka dezynfekcyjna w koszyczku, worek na śmieci. c) okresowe mycie okien - 3 x w trakcie trwania umowy. Wszystkie okna otwierają się do wewnątrz, usługa nie wymaga zastosowania technik alpinistycznych. Powierzchnia okien - 980 m2 dwustronnie ( w tym powierzchnie drewniane 260 m2 PCV - 720 m2) d) okresowe akrylowanie podłóg - 1x na kwartał, Zamawiający wymaga aby środki używane do akrylowania przeznaczone były do wykładziny typu gamrat specjal. Powierzchnia wykładzin do akrylowania - 1520 m2 e) okresowe czyszczenie zewnętrznej strony przewodów wentylacyjnych - 1 x w miesiącu, chirurgia ortopedia w budynku przy ul Próchnika 11 - 2 x w tygodniu.. Powierzchnia blaszana (wentylacja) - 868 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Wnętrzarskie Utrzymanie Zieleńców Zbigniew Gierańczyk Zakład Pracy Chronionej, ul Deotymy 3/15, 93-106 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85347,33
Oferta z najniższą ceną: 83059,19 / Oferta z najwyższą ceną: 114332,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia nie posiada specyficznych cech mogących mieć wpływ na wybór trybu udzielenia zamówienia zmierzającego do wyłonienia wykonawcy. Realizacja zamówienia może być powierzona każdemu wykonawcy świadczącemu usługi w branży sprzątania pomieszczeń Procedura spełnia wymogi art. 70 Prawa zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa montażu i podłączenia urządzeń monitoringu pożarowego w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych przekazywanych do Państwowej Straży Pożarnej
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 233 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych oraz środków ochrony indywidualnej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- Dostawa wysokociśnieniowego reaktora chemicznego wraz z pompą próżniową i mieszadłem dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.