eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Na dostawę artykułów gospodarczych oraz czystościowych - umowa na okres 1 roku (nr sprawy EO-2734 /21/08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Lublin: Na dostawę artykułów gospodarczych oraz czystościowych - umowa na okres 1 roku (nr sprawy EO-2734 /21/08)
Numer ogłoszenia: 68030 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę artykułów gospodarczych oraz czystościowych - umowa na okres 1 roku (nr sprawy EO-2734 /21/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1 - 6 pozycji zadanie 2 - 12 pozycji zadanie 3 - 10 pozycji zadanie 4 - 22 pozycje zadanie 5 - 5 pozycji zadanie 6 - 1 pozycji zadanie 7 - 6 pozycji zadanie 8 - 7 pozycji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.67.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223/2007 r., poz 1655), Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, iż oferowany asortyment posiada wszelkie wymagane świadectwa i atesty dopuszczające go do stosowania.2. Dokument potwierdzający przekazanie danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001r. o kosmetykach (Dz.U. z 2001r. Nr42 poz. 473 z późn. zm.) ( dotyczy zadania 5).3. Próbki określone w cz. III SIWZ. - dotyczy zadania 5 i 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1.Cena za SIWZ 10,00 PLN + 22% VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łyżka stołowa plastikowa, jednorazowego użytku, op. po 100szt., 80op.2. Nóż plastikowy, jednorazowego użytku, op. po 100szt., 30op.3. Flaczarka plastikowa, jednorazowego użytku, op. po 100 szt., 40op.4. Kubek plastikowy, jednorazowego użytku, op. po 100szt., 800op.5. Talerz plastikowy jednorazowy, op. po 100szt., 75op.6. Widelec plastikowy, jednorazowy, op. po 100szt., 35op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.21.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dzbanek nierdzewny poj. 2L-2,5L, z uchwytem i dziubkiem do nalewania, 30szt. 2. Kubek porcelitowy z uchwytem, poj. 200-250ml, 500szt. 3. Łyżka stołowa obiadowa, poddająca się dezynfekcji i sterylizacji, łatwa do czyszczenia, nie czerniejąca, 500szt. 4. Łyżeczka do herbaty, poddająca się dezynfekcji i sterylizacji, łatwa do czyszczenia, nie czerniejąca, 500szt. 5. Łyżka wazowa do zup, poj. 0,5L, 20szt. 6. Łyżka wazowa do napoi i zup, poj. 0,25L, 20szt. 7. Łyżka kuchenna duża, do serwowania np. Ziemniaków, 40szt. 8. Nóż stołowy obiadowy, poddający się dezynfekcji i sterylizacji, łatwy do czyszczenia, nie czerniejący, 130szt. 9. Talerz płytki obiadowy, porcelitowy, śr.min. 24cm, 300szt. 10. Talerz głęboki obiadowy, porcelitowy, śr.min.24cm, poj.0,5L, 400szt. 11. Talerz deserowy, porcelitowy, śr. Min.18cm, 300szt. 12. Widelec stołowy, obiadowy, poddający się dezynfekcji i sterylizacji, łatwy do czyszczenia, nie czerniejący, 400szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.21.21.20-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszyk ażurowy biały marmurek K-1, rozm. Ok. 10x20cm, wys.5cm, 70szt. 2. Koszyk ażurowy biały marmurek K-2, rozm. Ok. 15x25cm, wys.8cm, 170szt. 3. Koszyk ażurowy biały marmurek K-3, rozm. Ok. 20x30cm, wys.11cm, 170szt, 4. Kosz plastikowy z pokrywkami i rączkami, biały marmurek (na leki apteczne), 20szt, 5. Kosz typu Alfa-1 ażurowy, rozm. Ok. 31x18cm, wys. 10cm, 25szt. 6. Kosz typu Alfa-1 ażurowy, rozm. Ok.35x25cm, wys. 16cm, 25szt. 7. Kosz typu Alfa-3 ażurowy z rączkami, rozm. Ok. 40x30cm, wys.15cm, 25szt. 8. Kosz ażurowy typu Alfa-4 z rączkami, rozm. Ok.43x31cm, wys. 25cm, 25szt. 9. Kosz plastikowy uchylny poj.25L na śmieci, np. Clip marmurek, 50szt. 10. Kosz plastikowy uchylny poj. 50L na śmieci, np. Clip marmurek, 40szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gąbka zmywak, rozm. Min.6x10cm,1800szt 2. Miska plastikowa, śr.35cm, biały marmurek, 35szt. 3. Miska plastikowa, śr.25cm, biały marmurek, 35szt. 4. Wiadro plastikowe z pokrywką i rączką, poj.10-14L, 40szt. 5. Odkamieniacz do czajników, op.min. po 20g, 700szt. 6. Szczotka do rąk lekarska z włosia, oprawa drewniana, 600szt. 7. Szczotka do rąk z plastikową oprawą, z możliwością dezynfekcji i sterylizacji, 500szt. 8. Szczotka do szorowania plastikowa, typu żelazko, 24szt. 9. Szczotka do zamiatania z włosia, oprawa plastikowa, z możliwością wkręcenia długiego trzonka, 24szt. 10. Szczotka MOP - Sznurki lub paski (bez kija), 24szt. 11. Szczotka sedesowa, 120szt. 12. Szczotka zmiotka z włosia, z rączką, oprawa plastikowa, 50szt. 13. Taca plastikowa prostokątna, kolor biały lub biały marmurek, rozm. 18x25cm, gładka powierzchnia, boki proste, 100szt. 14. Taca plastikowa prostokątna, kolor biały lub biały marmurek, rozm. 30x40cm, gładka powierzchnia, boki proste, 100szt. 15. Ramiączka ubraniowe (wieszaki) z poprzeczką, 350szt. 16. Rękawice gospodarcze, gumowe, rozm.: S, M, L, 700 par. 17. Kij do szczotki MOP wkręcany plastikowy dł. 1,30 mb, 40szt. 18. Szufelka - śmietniczka, szeroka, płaska, z rączką lub uchwytem, 50szt. 19. Ściereczka celulozowa rozm. 60x70cm, gruba warstwa, niepyląca, trwała, pomarańczowa, 900szt. 20. Wycieraczka gumowa rozm. 40x60cm, 35szt. 21. Wycieraczka plastikowa typu trawka rozm. 40x60cm, 12szt. 22. Zmywak - druciak, metalowy, 360szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.32.00-8, 36.67.30.00-9, 28.51.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło - preparat myjący w płynie, barwione, z przeznaczeniem na bloki operacyjne, syntetyczny, do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, antyalergiczne, do częstego stosowania, pH roztworu 5,0; niezawierający mydła, zawierający bardzo delikatny tenzyd myjący, nie wysuszający skóry. Opakowania dostosowane do dozowników typu DERMADOS . Wielkość i rodzaj opakowania: op. po 450-500ml, 3840szt. 2. Do mycia skóry noworodków, antyalergiczne, nie zawierające barwników, substancji zapachowych, posiadający dobre właściwości myjące, dozowanie w postaci piany, opakowania dostosowane do dozowników typu DERMADOS. Wielkość opakowania - op. po 400-500ml, 288szt. 3. Mydło w płynie- do higienicznego mycia rąk, w płynie, zapachowe, do częstego stosowania, nie powodujące alergii i osuszania skóry rąk, pielęgnujące skórę poprzez jej delikatne natłuszczanie i nawilżanie, dobrze się pieni i dobrze spłukuje, wydajne, o średnio zagęszczonej konsystencji, nie powodujące zapychania dozowników. Wielkość i rodzaj opakowania: op. po 4-6L, 1368szt. 4. Mydło w płynie, sterylne, syntetyczne, 1-raz.woreczkach. Posiadające specjalną zastawkę dozującą, chroniącą zawartość worka przed wtórną kontaminacją mikroorganizmami z otoczenia, nie zawierające substancji konserwujących, do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, dobrze się pieniące, o przyjemnym , delikatnym zapachu, zapakowane w jednorazowych workach , (kompatybilne) pasujące do dozowników ściennych typu Sterisol. Rodzaj i wielkość opakowania: woreczki po 700-750ml, 800szt. 5. Krem do rąk ochronny, emulsja wody w oleju, zapachowy, op.min. po 100g. Przeznaczony do pielęgnacji rąk narażonych na niszczenia, zalecany w przypadku częstego mycia rąk oraz w przypadku suchej, wrażliwej i delikatnej skóry. Działa regenerująco i pielęgnująco, dobrze i szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki, nie powoduje podrażnień i uczuleń, o przyjemnym zapachu, zawierający witaminę E., 1700szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Golarka 1-razowego użytku, ostrze wykonane ze stali nierdzewnej, wyposażona w specjalny grzebień zapobiegający zapychaniu ostrza. Konstrukcja rączki umożliwiające jej odłamanie po zakończeniu golenia oraz szybkie wrzucenie do pojemnika na zużyte igły i strzykawki. Wycięcie w uchwycie umożliwiające dokładny widok golonego obszaru., 2000szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.21.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maszynka do golenia 1-razowego użytku z podwójnym ostrzem, pakowana indywidualnie, opakowanie zbiorcze maksymalnie po 50szt., 5000szt. 2. Żyletki jednorazowego użytku, bardzo ostre, odporne na uszkodzenia, (1op=5szt.), 900op. 3. Szampon do włosów, op. min. po 500ml, 70szt. 4. Pasta do zębów, poj. op. min. po 100g, 18szt. 5. Mydło toaletowe w kostce, zapachowe, op. po 100-120g, 240szt. 6. Gumki recepturki, 1 op. po 1dkg, 400op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.13.00-2, 29.71.21.10-7, 24.52.16.00-8, 30.19.21.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel dezynfekująco-czyszczący (antybakteryjny), o gęstej konsystencji, do mycia, mający różnorodne zastosowanie: dezynfekuje, czyści, wybiela i usuwa nacieki, osady z mydła oraz z kamienia wodnego, ulegający biodegradacji. Przeznaczony do czyszczenia i szorowania powierzchni emaliowanych np. Wanien, brodzików akrylowych, umywalek, armatury łazienkowej, kabin prysznicowych, muszli klozetowych. Zawierający < 5% anionowych związków powierzchniowo-czynnych, op. min. 500ml, 1000szt. 2. Proszek do czyszczenia powierzchni, op. po 450-500g. Proszek z przeznaczeniem do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych, silnie zabrudzonych. Powinien usuwać zaschnięty tłuszcz i brud oraz kamień bez zarysowania czyszczonych powierzchni, nie pozostawiający osadu., 1600szt. 3. Pasta do mycia rąk, op. po 450-550g. Pasta do mycia silnie zabrudzonych rąk smarami, olejami, sadzą, tłuszczem. Zawierający składniki chroniące skórę rąk przed nadmiernym wysuszaniem., 540szt. 4. Płyn do mycia naczyń, wydajny, gęsty, zawierający ocet, usuwający tłuszcz i wszelkie inne zabrudzenia, pozostawiający naczynia czyste i lśniące, Ph neutralne dla skóry, o przyjemnym i delikatnym zapachu, ulegający biodegradacji. Dodatkowo zawierający substancje chroniące skórę, ni e powodujący alergii, posiada świadectwo jakości zdrowotnej PZH, nie powodujący wysuszania skóry rąk, op. min. po 1L, 3000szt. 5. Płyn do mycia szyb, luster, szybko i skutecznie usuwający zabrudzenia, nie pozostawiający smug, nadający czyszczonym powierzchniom połysk, zawierający ocet, o przyjemnym zapachu, wydajny, op. po 450-550ml, 200szt. 6. Środek do podłóg z linoleum i terakoty, do gruntownego mycia i czyszczenia posadzek, skutecznie usuwający brud, nadający połysk, wydajny, op. po 480-550g, 70szt. 7. Środek do pielęgnacji mebli, dostępny w atomizerze lub w butelce z pompką ze spryskiwaczem, pozostawiający miły zapach i połysk na czyszczonych powierzchniach, antystatyczny, op. po 300-500ml, 110szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.14.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.