eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa systemu informatycznego AM- moduł Dziekanat



Ogłoszenie z dnia 2011-02-28

Bydgoszcz: Dostawa systemu informatycznego AM- moduł Dziekanat
Numer ogłoszenia: 68025 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego , ul. Słowackiego 7, 85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3211142, faks 052 3212350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu informatycznego AM- moduł Dziekanat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Założenia ogólne: -zadaniem systemu jest kompleksowa obsługa potrzeb AM w zakresie obsługi dziekanatu (Dział Nauczania), ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki zajęć, struktury oraz systemu nauczania uczelni artystycznej o specjalności muzycznej, -system powinien mieć modułową budowę, by możliwe było jego wdrażanie etapami (np. uruchomienie ewidencji studentów oraz przebiegu ich nauki dla pracowników AM, w kolejnym etapie wdrożenie i uruchomienie elektronicznego systemu obsługi studentów za pomocą platformy internetowej, elektronicznej rekrutacji) oraz rozbudowa o dodatkowe moduły i funkcjonalności, wynikające z wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania np.: płace, kadry, finansowo-księgowy, dział gospodarczy itp., -system powinien umożliwiać pracę stacjom roboczym podłączonym do sieci rozległej, wynika to z rozmieszczenia obiektów dydaktycznych oraz administracyjnych w obszarze całego miasta, -system powinien pracować w sieci LAN prawidłowo i wydajnie na okablowaniu kategorii 5e i sieci o wydajności 100Mb/s, -system powinien umożliwiać zmiany konfiguracji dla poszczególnych modułów, wynikające ze zmian organizacyjnych oraz rozwoju uczelni poprzez administratora systemu AM, bez konieczności integracji firmy go dostarczającej, -dostawca systemu w ramach zamówienia zobowiązuje się do: przeniesienia aktualnych danych zawartych w obecnie pracujących systemach na nową platformę programową, instalacji i wdrożenia nowego systemu, przeszkolenia pracowników obsługujących system oraz administratora systemu, dostarczenia dokumentacji systemu w zakresie jego struktury, zarządzania jak i obsługi, dostarczenia specyfikacji platformy sprzętowej oraz systemowej niezbędnej do wydajnego działania oprogramowania, -wymagane jest założenie pełnej zgodności systemu z obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie prowadzenia dokumentacji toku studiów wynikającej z Ustawy o Szkolnictwie Wyższym oraz bezpieczeństwa danych osobowych -wymagane jest założenie pełnej kompatybilności w zakresie wymiany danych studentów i wykładowców z systemem bibliotecznym Horizon - eksportowanie danych w celu obsługi systemu dziekanatu i biblioteki jedną kartą -wymagane jest założenie pełnej kompatybilności z systemem Płatnik w zakresie przekazywania danych do ZUS, kompatybilności z system bakowości elektronicznej w celu automatycznego przepływu danych (przelewy za wynagrodzenia, płatności np. media, faktury itp.) -uczelnia zapewnia serwer plików z systemem Windows Serwer, dostawca oprogramowania powinien przedstawić specyfikację oprogramowania firm zewnętrznych niezbędnego do pełnego i wydajnego działania systemu informatycznego wraz z cennikiem ich zakupu i wdrożenia, -dostawca powinien przedstawić całkowite koszty utrzymania systemu zawierające wszystkie konieczne i opcjonalne opłaty: np. opłaty serwisowo-licencyjne, opłaty licencyjne za oprogramowanie bazodanowe, maintenance, opłaty za dodatkowe szkolenia, aktualizacje systemu wynikające z dostosowania go do zmodyfikowanych aktów prawnych czy wsparcie techniczne, -aktualna wersja systemu powinna umożliwiać pracownikom Kwestury AM wgląd w do ewidencji systemu opłat wnoszonych na rzecz AM związanych z opłatami kształcenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli, wykaże iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu systemu do obsługi dziekanatu szkoły wyższej z możliwością pełnej integracji z kompleksowym systemem zarządzania uczelnią. Przez wdrożenie rozumie się- dostawę systemu, przeniesienie baz danych, instalacja oprogramowania na serwerze oraz stacjach klienckich, przeszkolenie wskazanej w umowie liczby pracowników, uruchomienie systemu jako osiągnięcie założonej funkcjonalności systemu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniających ww. warunki udziału w postępowaniu będzie większą niż 7, to zamawiający zaprosi do dialogu tych wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów za ocenę spełniania warunku w zakresie doświadczenia wykonawcy mierzonego ilością wykonanych, tj. zakończonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków zamówień polegających na wdrożeniu systemu do obsługi dziekanatu szkoły wyższej z możliwością pełnej integracji z kompleksowym systemem zarządzania uczelnią. Przez wdrożenie rozumie się- dostawę systemu, przeniesienie baz danych, instalacja oprogramowania na serwerze oraz stacjach klienckich, przeszkolenie wskazanej w umowie liczby pracowników, uruchomienie systemu jako osiągnięcie założonej funkcjonalności systemu. Zamawiający będzie przyznawał po 1 pkt za każdą zrealizowaną dostawę (wdrożenie systemu) spełniającą warunek i udziału w postępowaniu i potwierdzoną dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie. Wykonawcy będą kwalifikowani wg liczby otrzymanych pkt. Ten, który otrzyma największą liczbę punktów sklasyfikowany zostanie na 1 pozycji. Pozostali wykonawcy klasyfikowani będą odpowiednio do uzyskanych pkt. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu to zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich tych którzy spełniają te warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - fukcjonalność (pełna kompatybilność z systemem Horizon, Płatnik, Zus, przelewów bankowych - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom którzy będą zaproszeni do składania ofert po dialogu.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Specyfikacja potrzeb poszczególnych modułów Dział Nauczania : Moduł Rekrutacja: - Ewidencja rekrutacji - edycja danych kandydatów, - Dokumenty rekrutacji oraz ich ewidencja, - Dane szkoły średniej kandydata, - Dane szkoły wyższej, - Oceny i punkty, - Toki rekrutacji, - Egzaminy - dokumentacja, planowanie oraz ewidencja wyników egzaminów, - Terminy egzaminów - planowanie, powiadamianie, listy egzaminowanych i egzaminatorów, -Obsługa Krem, Opłaty egzaminacyjne - ewidencja oraz podgląd dla Kwestury AM, -Progi punktowe - edycja dla poszczególnych kierunków, -Rankingi rekrutacji - oceny kandydatów -Wydruki, zestawienia - raporty, statystyki, sprawozdanie EN - 1, zaświadczenia -Export osób przyjętych na studia do systemu Dziekanat. Moduł Dziekanat: -Ewidencja studentów - dane personalno-adresowe, studenci niepełnosprawni, cudzoziemcy, Erasmus, -Rejestr kadry naukowej - stanowisko, tytuł naukowy, dane osobowe, pensum godzin, -Toki studiów - definiowanie toku studiów, rodzaje, tryby, kierunki, sylabusy, -Listy grup studenckich, -Przedmioty i oceny - na każdym z semestrów, wyliczanie średniej ocen, punktacja ECTS, -Protokoły - egzaminacyjne i zaliczeniowe, wydruki, -Praktyki - ewidencja, oceny, dokumentacja, -Praca dyplomowa - temat, ocena, promotor -Opłaty - ewidencja płatności studenta, zaległości, nadpłaty, czesne, raty -Stypendia - naliczanie, wydruki, listy wypłat transfer do kwestury -Ewidencja umów o kształceniu -Komunikacja ze studentem - grupowe wysyłanie powiadomień e-mail, sms, -Możliwości wyszukiwania studenta wg. wybranego kryterium pn. roku urodzenia, peselu, numeru albumu, miejscowości itp. /sprawozdanie do GUS S-10, S-11, S-12/ -Elektroniczny indeks (album) studenta, -Zestawienia i wydruki - rejestr wszystkich wydanych zaświadczeń, standardowe zaświadczenia np. do banku, ZUS, o pobieraniu nauki, generowanie własnych szablonów zaświadczeń, karty egzaminacyjne, zaliczeniowe, dyplomy i odpisy, suplementy w różnych językach, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, dyplomy studiów doktoranckich, raporty Moduł Komunikacja - Wirtualna uczelnia -Dostęp przez WWW, -Dane osobowe studentów. -Informacje finansowe - przyznanie stypendiów, historia płatności, należności i zaległości wobec uczelni, -Plan zajęć oraz system elektronicznej rezerwacji sal dla wykładowców i studentów, -Przedmioty, zaliczenia, egzaminy, oceny -Powiadomienia - przesyłanie różnorodnych wiadomości, ankiet, pytań, podań -Prace dyplomowe - dostęp do recenzji, ocen Moduł Elektroniczna rekrutacja WWW -Rejestracja kandydatów - dane osobowe, adresowe, ukończenie szkoły, wybór kierunków, form, poziomów i trybu studiów, wprowadzenie wyników egzaminu maturalnego/dojrzałości lub ukończenia studiów, obserwacja pozycji rankingowej w trakcie etapu rejestracji, zakwalifikowania i pozycji na liście rankingowej po rekrutacji internetowej, status po zakończeniu przyjmowania dokumentów i ogłoszeniu list przyjętych -Konfigurowanie systemu rekrutacji wg potrzeb uczelni przez pracowników Działu Nauczania i Komisji rekrutacyjnej, -Komunikacja z kandydatami - powiadomienia, wyniki.

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy ul. J. Słowackiego 7, pokój nr 18 (Sekretariat Kanclerza)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.