eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Wykonanie docieplenia zewnętrznego ścian i dachu budynku szatni piłkarskiej wraz z modernizacją istniejącej drogi wewnętrznej na terenie kompleksu sportowego w Miastku ul. Słupska, pow. bytowski, woj. pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Miastko: Wykonanie docieplenia zewnętrznego ścian i dachu budynku szatni piłkarskiej wraz z modernizacją istniejącej drogi wewnętrznej na terenie kompleksu sportowego w Miastku ul. Słupska, pow. bytowski, woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 68012 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie docieplenia zewnętrznego ścian i dachu budynku szatni piłkarskiej wraz z modernizacją istniejącej drogi wewnętrznej na terenie kompleksu sportowego w Miastku ul. Słupska, pow. bytowski, woj. pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych i dachu budynku szatni piłkarskiej z wykonaniem prac towarzyszących polegających m.in. na wymianie rynien i rur spustowych, obróbki z blachy stalowej, pokrycia papą zgrzewalną itp. oraz modernizacja istniejącej drogi wewnętrznej na terenie kompleksu sportowego dz. nr 100 obr. ew. 83/2 w Miastku ul. Słupska . Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: Zadanie nr 1 - docieplenie ścian zewnętrznych i dachu budynku szatni piłkarskiej z wykonaniem prac towarzyszących Zadanie nr 2 - modernizacja istniejącej drogi wewnętrznej Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia został opisany za pomocą: ZADANIE NR 1: 1)dokumentacji projektowej - pn. Projekt budowlany - remont modernizacja budynku socjalno- mieszkalnego części parteru - szatni dla piłkarzy w Miastku nadz. nr 100 obr. ew. 83/2 w zakresie dot. wykonania prac dociepleniowych ścian zewnętrznych i remontu z dociepleniem dachu; 2)specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót: a) B.01.00.00 - Roboty przygotowawcze - rozbiórki b) B.05.00.00 - Okładziny ścienne c) B.09.00.00 - Roboty malarskie d) B.01.00.00 - Docieplenie ścian zewnętrznych i dachu; 3)przedmiaru robót. ZADANIE NR 2: 1)szkic roboczy - zał. nr 7, 2)opis przedmiotu zamówienia zawarty w pkt. 2.3 3)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót a) 6/R.01 Roboty rozbiórkowe - rozbiórki nawierzchni; b) 2/D.01 Korytowanie i profilowanie podłoży; c) OST D-04.04.00 Wymagania ogólne dla kruszyw d) 2/D.02. Warstwy odsączające e) 2/D.03. Podbudowa f) 4/ZT.01 Nawierzchnie z kostki betonowej; 2.3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentach, dotyczy wykonania: ZADANIE NR 1: 1)docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem FS15 gr. 12cmz ich malowaniem, 2)prace demontażowe, 3)obróbki blacharskie, 4)montaż rynien i rur spustowych, 5)wykonanie docieplenia dachu płytami z styropapy PW20 gr. 15cm z pokryciem papą zgrzewalną, 6)wykonanie daszków nad wejściami do budynku ZADANIE NR 2: Przedmiotem zamówienie jest modernizacja istniejącej drogi wewnętrznej na terenie kompleksu sportowego dz. nr 100 obr. ew. 83/2 w Miastku ul. Słupska na odcinku około 50,5 m - zgodnie ze szkicem roboczym nr- zał. nr 7 poprzez wymianę nawierzchni z podbudową i zwiększenie szerokości drogi z około 3m na 5,5m, Prace modernizacyjne mają obejmować: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej z podbudową na szer. około 3m, - załadowanie i wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, - korytowanie pod nawierzchnie utwardzone na głębokości 40cm pod nową nawierzchnię o szerokości 5,5m, - uzupełnienia gruntu wraz z wykonaniem opornika w miejscach poszerzenia drogi, - wykonanie warstwy podbudowy z pospółki o gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. warstwy po zagęszczeniu 20cm; - wykonanie ław betonowych B15 pod krawężniki z oporem, - wykonanie obustronnych krawężników wystających o wym. 15x30 cm na podsypce cem. - piaskowej, - wykonanie nowej nawierzchni z kostki polbruk o gr. 8cm kolor szary na szerokości drogi 5,5m z podsypką cementowo-piaskowej gr. 5cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 i 5 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie: - dla zadania nr 1 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100). - dla zadania nr 2 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 2.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swym rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu polegającą na: - dla zadania nr 1- prace dociepleniowe o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN netto; - dla zadania nr 2 - wykonanie nawierzchni z kostki polbruk o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN netto; 2.3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu; 2.4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej i będąca członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu; 2.5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1)posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie niw mniejszej niż 40.000,00zł; 2)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 30 tys. PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) na czas wykonania zamówienia. 2.6) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 2.7) zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków; 2.8. Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki wymienione w części 7.0. siwz muszą spełniać w sposób następujący: 1) określone w poz. 2.1.; 2.2.; 2.3.; 2.4.; 2.5.; 2.7. muszą być spełnione łącznie; 2) określone w poz. 2.6. siwz muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. 2.9. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.9.1. ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3) i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia; 2.9.2. na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w pkt. 3) lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie; 2.9.3. w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w poz. 2.9.2. na podstawie przesłanek wynikających z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy wraz z odsetkami. 2.9.4. nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 2.9.5. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający nie mniej niż jedną robotę budowlaną odpowiadającą swym rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu polegającą na: - dla zadania nr 1- prace dociepleniowe o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN netto; - dla zadania nr 2 - wykonanie nawierzchni z kostki polbruk o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN netto; 3.3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zamieszczonych w wykazie wymienionym w poz. 3.2 wystawione przez Zamawiających, u których wymienione roboty zostały wykonane, za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści jasno wynika, iż zamieszczone w wykazie roboty budowlane wykonano należycie 3.4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 3.5) kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjnej oraz aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa, z koniecznością ewentualnego jego przedłużenia na cały okres realizacji Inwestycji - dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; 3.6) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę określoną w poz.2.5. Uwaga: Polisa załączona do oferty powinna być aktualna (ważna) na dzień wyznaczony do składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ważności polisy lub innego dokumentu po terminie wyznaczonym do składania lecz przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do przedłożenie nowej ważnej polisy lub innego dokumentu obejmującego cały okres realizacji zamówienia najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy - przed jej podpisaniem. Nie przedłożenie w/w dokumentów w opisanych okolicznościach będzie traktowane przez Zamawiającego jako odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia umowy; 3.7) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp 3.8) oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp, 3.9)Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 3.9.1) dowód wniesienia wadium: 1)jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2)jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie (wg poz. 10.3. pkt 2-5 siwz) - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu, 3.9.2. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3.9.3. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 3.9.4. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - należy zamieścić na formularzu ofertowym; 3.9.5. kosztorys ofertowy - w formie oryginału; Sposób załączenia do oferty dokumentów lub oświadczeń wymienionych w części III ogłoszenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)- dokumenty wymienione w poz. 3.1; 3.7- każdy z Wykonawców załącza osobno w odniesieniu do swojej firmy; 2)- dokumenty wymienione w poz. 3.2; 3.3; 3.4; 3.5; 3.6; 3.9.1 - Wykonawcy mogą przedłożyć alternatywnie albo jako wspólne, albo wystawione na poszczególnych Wykonawców, z których będzie wynikało łączne spełnienie przez Wykonawców przedmiotowych warunków; 3)- dokumenty wymienione w poz. 3.9.3.; 3.9.4.; 3.9.5. i 3.8 - Wykonawcy załączą odpowiednio jako wspólne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: SIWz dostępna jest w siedzibie zamawiającego (pokój 17, 18). Płatność w kwocie 50,00 PLN (brutto) za SIWZ wyłącznie za przekazanie (przesłanie) jej w formie papierowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1 pok. nr 19 (sekretariat burmistrza)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - docieplenie ścian zewnętrznych i dachu budynku szatni piłkarskiej z wykonaniem prac towarzyszących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem FS15 gr. 12cmz ich malowaniem, 2)prace demontażowe, 3)obróbki blacharskie, 4)montaż rynien i rur spustowych, 5)wykonanie docieplenia dachu płytami z styropapy PW20 gr. 15cm z pokryciem papą zgrzewalną, 6)wykonanie daszków nad wejściami do budynku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.20.00.00-9, 45.26.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - modernizacja istniejącej drogi wewnętrznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest modernizacja istniejącej drogi wewnętrznej na terenie kompleksu sportowego dz. nr 100 obr. ew. 83/2 w Miastku ul. Słupska na odcinku około 50,5 m - zgodnie ze szkicem roboczym nr- zał. nr 7 poprzez wymianę nawierzchni z podbudową i zwiększenie szerokości drogi z około 3m na 5,5m, Prace modernizacyjne mają obejmować: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej z podbudową na szer. około 3m, - załadowanie i wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, - korytowanie pod nawierzchnie utwardzone na głębokości 40cm pod nową nawierzchnię o szerokości 5,5m, - uzupełnienia gruntu wraz z wykonaniem opornika w miejscach poszerzenia drogi, - wykonanie warstwy podbudowy z pospółki o gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. warstwy po zagęszczeniu 20cm; - wykonanie ław betonowych B15 pod krawężniki z oporem, - wykonanie obustronnych krawężników wystających o wym. 15x30 cm na podsypce cem. - piaskowej, - wykonanie nowej nawierzchni z kostki polbruk o gr. 8cm kolor szary na szerokości drogi 5,5m z podsypką cementowo-piaskowej gr. 5cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.33.00-2, 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.