eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stubno › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Stubno

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 67 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Stubno: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Stubno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353011


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stubno, krajowy numer identyfikacyjny 55043300000, ul.   , 37723   Stubno, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 16 735 40 04, 16 735 40 03, faks 16 733 60 66, e-mail ugstubno@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.stubno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Stubno

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stubno; 1.2 Dostarczenie do gospodarstw domowych worków do zbiórki odpadów; a) Zmieszane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach metalowych lub PCV o pojemności 120 l bądź w workach foliowych w kolorze czarnym o pojemności 120 l. Poszczególni właściciele są zobowiązani do wystawiania pojemników lub worków. Pojemniki lub worki należy ustawić w granicach nieruchomości w miejscach łatwo dostępnych. Przedsiębiorcy należy zapewnić, w uzgodnionym z nim terminie, swobodny dostęp do pojemników umożliwiając ich opróżnienie bez narażania na szkodę ludzi, budynków lub pojazdów. - w przypadku zabudowy jednorodzinnej przed posesją (liczba gospodarstw podana w punkcie 4), - w przypadku zabudowy wielorodzinnej w miejscach do tego przeznaczonych -altany śmieciowe ( ilość punktów odbioru podana w punkcie 4). W przypadku, gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany udostępnieniem pojemnika do gromadzenia odpadów przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia właścicielowi takiego pojemnika za odrębnym wynagrodzeniem. Worki zapewnia wykonawca. Częstotliwość wywozu przez wykonawcę odpadów zmieszanych ustala się 1 raz na dwa tygodnie. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywne zbieranie odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków o pojemności 120 l ( kody - 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40) 1 ) Worek niebieski Papier 2 ) Worek biały Szkło Bezbarwne 3 ) Worek zielony Szkło kolorowe 4 ) Worek żółty Plastik, Metal 5 ) Worek brązowy Odpady ulegające biodegradacji 6 ) Worek czarne (z napisem popiół) Worki zapewnia wykonawca. Częstotliwość odbioru odpadów zbieranych selektywnie ustala się 1 raz na cztery tygodnie c) Odpady wielkogabarytowe ( kod 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny ( kod 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywał poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu przez wykonawcę - dwa razy w roku. d) Odpady budowlane Gromadzenie odpadów budowlanych i rozbiórkowych, pochodzących ze strumienia odpadów komunalnych, może odbywać się wyłącznie w przygotowanych do tego celu, przez właściciela nieruchomości lub prowadzącego prace, odrębnych pojemnikach (kontenerach) lub w odpowiednich workach. Przedsiębiorca ma obowiązek odebrać te odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót, niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do organu budowlanego. 3. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego: a) Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów - materiał - folia polietylenowa - pojemność - 120 L - kolor - niebieski, biały, zielony, żółty, brązowy, czarny, - grubość - co najmniej 60 mikronów. Przed rozpoczęciem wykonawca usługi Wykonawca sporządzi harmonogram wywozu odpadów z terenu gminy Stubno, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego zostanie doręczony w formie ulotki właścicielom nieruchomości. b) Sprzęt Techniczny Wykonawca ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia winien dysponować, co najmniej 2 samochodami specjalistycznymi - bez pylnymi o minimalnej kubaturze 3m3 do selektywnego zbierania odpadów komunalnych, co najmniej 2 samochodami specjalistycznymi - bezpylnymi o minimalnej kubaturze 3 m3 do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz minimum 1 samochodem skrzyniowym ładowności minimalnej 3,5 Mg do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy te winny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne. Na terenie bazy magazynowo - transportowej Wykonawcy powinny znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. Wykonawca powinien posiadać możliwość sprzedaży lub dzierżawy na rzecz właścicieli pojemników na zmieszane odpady komunalne. c) Szczegółowe wymagania dla pojazdów Pojazdy przeznaczone do odbioru odpadów komunalnych winny być: - zabezpieczone przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów, ich konstrukcja winna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. - wyposażenie w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz w system czujników zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych. - wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników d) Wymagania dla bazy magazynowo transportowej - Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Stubno jest obowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie w/w gminy, lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy na terenie, do którego posiada tytuł prawny, - Teren bazy magazynowo - transportowej winien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom trzecim. Miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów winny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, - Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych winny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, - Teren bazy magazynowo - transportowej winien być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz.145), - Baza magazynowo - transportowa winna być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych. e) Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Stubno jest obowiązany do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą niniejszym zamówieniem zgodnie art.9 n ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w tym dokumentacji potwierdzającej realizację obowiązku selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przez poszczególnych właścicieli nieruchomości. Jeżeli właściciel nieruchomości naruszy obowiązek selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca przyjmuje, jako odpady komunalne zmieszane, a następnie zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. f) Wskazanie instalacji, do których/której będą oddane odpady komunalne zał. 7 g) Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentacje ( oświadczenie wraz z notatką i załączoną dokumentacje fotograficzną) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz nieruchomości wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. h) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w tym zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. i) Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich wymianie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. j) Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentacje z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: - Karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami - półroczną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4) Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie. Zakres rzeczowy objętego niniejszym postępowaniem przetargowym zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Stubno. - powierzchnia Gminy Stubno wynosi 8940 ha - liczba mieszkańców Gminy Stubno wynosi 3100 - liczba gospodarstw domowych wynosi 1047 z czego : - w zabudowie jednorodzinnej 843 - w zabudowie wielorodzinnej 204 - liczba budynków wielorodzinnych - 35 -szacunkowa liczba kilometrów, którą musi pokonać samochód do odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy Stubno wynosi 214 km - odległości do poszczególnych miejscowości z centrum Stubna: a)Stubno - Stubienko 2 km b)Stubno - Barycz 4 km c)Stubno - Nakło 2 km d)Stubno - Starzawa Rybna 8 km e)Stubno - Starzawa Rolna 7 km f)Stubno - Hruszowice 7 km g)Stubno - Kalników 8 km h)Stubno - Chałupki Dusowskie 8 km - liczba miejsc do gromadzenia odpadów zmieszanych (altanki, miejsca ustawienia pojemników) - 8 - Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych: a) 120 l b) 1100 l

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT279999.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ekoline Usługi Komunalne Sp z o.o.,  biuro@eko-line.eu,  Niziny 30,  37-716,  Orły,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 302400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 302400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 303840.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.