eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Zadanie nr 1Przebudowa drogi gminnej Kupno - Zagrody Zadanie nr 2Przebudowa drogi gminnej Nr 10 3982R w miejscowości Werynia - Kolonia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Kolbuszowa: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej Kupno - Zagrody Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej Nr 10 3982R w miejscowości Werynia - Kolonia
Numer ogłoszenia: 67960 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa , ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej Kupno - Zagrody Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej Nr 10 3982R w miejscowości Werynia - Kolonia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: Zadanie nr 1: wzmocnienie istniejącej podbudowy na długości 460,00m kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - mieszanka sortowana 4-63mm, ułożenie nawierzchni z BA 0/16 gr. 4cm ( warstwa wiążąca), ułożenie nawierzchni z BA 0/12,8 gr. 4cm (warstwa ścieralna) - 1720,50m2, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym wraz z uzupełnieniem gruntem rodzimym, demontaż starych przepustów pod drogą i pod zjazdami, wykonanie nowych. Kategoria ruchu KR1. Zadanie nr 2: odtworzenie rowów przydrożnych, wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - mieszanka sortowana 4-63mm, wykonanie nawierzchni z BA 0/16 gr. 4 cm ( warstwa wiążąca), wykonanie nawierzchni z BA 0/12,8 gr. 4 cm warstwa ścieralna 4010,00m2. Kategoria ruchu KR1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) ÷ 3) uPzp; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; 3)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub będzie dysponowalł Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a w szczególności zatrudniają osoby do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk lub będą dysponować osobami do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: Stanowisko Całkowite doświadczenie ( ilość lat ) 1.Kierownik Budowy 3 (1) 2.Majster robót drogowych 2 UWAGA! (1)Kierownik Budowy musi być członkiem odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów. (2)W przypadku wskazania osób, którymi będzie dysponował Wykonawca w celu obsadzenia wymienionych wyżej stanowisk należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 5) posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do n/w jednostek sprzętowych: -zespół do otaczania kruszywa min. 60 Mg/godz.; - rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy i z możliwością ułożenia nawierzchni max dwoma przejściami na całej przewidzianej szerokości - 1 szt.; 2.posiadają dostęp do pozostałego sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia; 3.dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych: -lepiszcz i mas bitumicznych -kruszyw -stopnia zagęszczenia -innych wymaganych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Tom 3) 6) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku: 1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w pkt. 8.1.SIWZ dotyczą odpowiednio Wykonawców; 3. jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy zobligowani będą do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty oraz dokumenty składające się na ofertę, a określone w pkt. 9 SIWZ stosując zasadę spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷3)u Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4÷8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych; 7. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. wykaz osób, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji - załączyć życiorysy zawodowe. Dodatkowo dla Kierownika Budowy należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, przewidzianego do realizacji zamówienia, z podaniem jego własności (własny, w leasingu, dzierżawiony czy wynajmowany); 10. oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 8.1.5.3 SIWZ przez własne laboratorium lub oświadczenie o zawarciu umowy na wykonanie badań wymienionych w pkt 8.1.5.3 SIWZ (w przypadku wyboru oferty). 11.oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców ( Konsorcjum), dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 9.1, podpunkty 1, 6 SIWZ, (w odniesieniu do osób posiadających pełnomocnictwo), 2, 3, 4, 5, 7 przedkładane są dla każdego Wykonawcy, a dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 9.1 SIWZ podpunkt 8,9,10,11, wspólnie dla Wykonawców. W tym przypadku Wykonawcy zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo ustalające podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy Wykonawców. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 36 - 100 Kolbuszowa pok. nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 36 - 100 Kolbuszowa sekretariat pok. nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.