eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Siedlce: Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 67910 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów laboratoryjnych(zwanych dalej materiałami) i szkła laboratoryjnego (zwanego dalej szkłem) dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach. 3.Dokładny opis przedmiotu zamówienia, w szczególności specyfikacja oraz ilości materiałów i szkła zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy). 4.Zamawiający informuje, iż ilości oraz rodzaj poszczególnych materiałów i szkła, określone w Formularzu Cenowym mają wyłącznie szacunkowy charakter. Zamawiający dopuszcza możliwość nie wykorzystania ilości oraz wszystkich rodzajów materiałów i szkła. Zmiana ilości asortymentu nastąpi z zachowanie cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę, z zastrzeżeniem, iż w wyniku tych zmian nie może nastąpić przekroczenie maksymalnej wartości umowy. 5.Zamawiający informuje, iż wszystkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych równoważnych artykułów, o zbliżonych standardach i parametrach jakościowych, nie gorszych jakościowo niż wskazane w Formularzu Cenowym. 6.Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 1)Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy na podstawie składanych przez Zamawiającego zapotrzebowań jednostkowych przekazywanych Wykonawcy faxem lub e-mailem; 2)Dostawy wykonywane będą w terminie do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia 3)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej dostępności wszystkich materiałów i szkła laboratoryjnego określonych w Formularzu Cenowym; w wyjątkowych przypadkach dopuszcza się odstępstwo od powyższego wymogu, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązany jest zapewnić brakujący materiał i szkło laboratoryjne w ciągu 21 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego; 4)Dostawy i rozładunek materiałów i szkła laboratoryjnego wykonywane będą na koszt Wykonawcy na adres jednostki wskazany w zamówieniu; 5)Wykonawca wystawi każdorazowo fakturę VAT, zgodnie ze złożonym zamówieniem, odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego wskazując w treści faktury nazwę jednostki. 6)W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach lub stłuczenia wyrobów szklanych, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany towaru na towar bez wad..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna 19.50.00.00 - Guma i tworzywa sztuczne 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.00 - Pipety 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.43.71.20 - Stojaki na pipety 42.31.00.00 - Palniki 44.31.00.00 - Wyroby z drutu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczo - Humanistyczny w Siedlcach Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:45, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczo - Humanistyczny w Siedlcach Sekretariat Ogólny ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.