Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Dąbrowa Górnicza: usługi wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX - ZPK 16/2013
Numer ogłoszenia: 67866 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX - ZPK 16/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części (zadania). Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części (zadania) Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6. część 1 - zamówienia dotyczy zadania Nr 1 część 2 - zamówienia dotyczy zadania Nr 2 część 3 - zamówienia dotyczy zadania Nr 3 część 4 - zamówienia dotyczy zadania Nr 4 część 5 - zamówienia dotyczy zadania Nr 5 część 6 - zamówienia dotyczy zadania Nr 6 Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części (zadania) - od Nr 1 do Nr 6 1. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości: PIT36-0,6zł /za 1 sztukę, PIT37-0,4zł/za 1 sztukę, pit11-0,2zł za 1sztukę. * integralną częścią deklaracji PIT-36 oraz PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji PIT-36 oraz PIT-37 obejmuje również wprowadzenie załączników Ilość deklaracji do wprowadzenia dla 6 zadań: PIT36-6780sztuk, PIT37-38100sztuk, PIT11-54600sztuk. Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w danym momencie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla poszczególnej części (zadania) stosownie do art. 36 ust.2 pkt.3) w związku z art. 67 ust. 1 pkt.6) p.z.p.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym postępowaniu zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym postępowaniu zamawiający wymaga potwierdzenia doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dostarczy w ofercie oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dostarczy w ofercie oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym postępowaniu zamawiający wymaga aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia w dniu składania oferty miały ukończone lat 18 oraz legitymowały się ukończeniem minimum szkoły średniej. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dostarczy w ofercie oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o tym, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza Sala 100, stanowisko Nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 12:00, miejsce: ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza Sala 100, stanowisko Nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX w ilości: PIT 36 - 1130sztuk, PIT37-6350sztuk, PIT11-9100sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX w ilości: PIT 36 - 1130sztuk, PIT37-6350sztuk, PIT11-9100sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX w ilości: PIT 36 - 1130sztuk, PIT37-6350sztuk, PIT11-9100sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX w ilości: PIT 36 - 1130sztuk, PIT37-6350sztuk, PIT11-9100sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX w ilości: PIT 36 - 1130sztuk, PIT37-6350sztuk, PIT11-9100sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX w ilości: PIT 36 - 1130sztuk, PIT37-6350sztuk, PIT11-9100sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w 2020 r. w ramach PROW na terenie powiatu tureckiego oraz sporządzenie dok. geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.