eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › Przebudowa drogi gminnej nr 150435C relacji Łącko - Wielowieś oraz nr 150436C relacji Rybitwy - Tuczno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Pakość: Przebudowa drogi gminnej nr 150435C relacji Łącko - Wielowieś oraz nr 150436C relacji Rybitwy - Tuczno
Numer ogłoszenia: 67857 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość , ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 150435C relacji Łącko - Wielowieś oraz nr 150436C relacji Rybitwy - Tuczno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest:1.Przebudowa drogi gminnej nr 150435C relacji Łącko - Wielowieś oraz 2.Przebudowa drogi gminnej nr 150436C relacji Rybitwy - Tuczno. ZAKRES I SPOSÓB WYKONYWANIA PRAC BUDOWLANYCH DLA ZADANIA NR 1:Zakresem opracowania objęto przebudowę drogi gminnej nr 150435C relacji Łącko-Wielowieś w km 0+824-1+490. Do planu sytuacyjnego przyjęto km pomiarową, początek opracowania 0+000 koniec 0+666. Długość 0,666.Na podstawie pomiarów terenowych obliczono długości i powierzchnie zagospodarowania drogowego:Nawierzchnia od km 0+824-1+490:-warstwa ścieralna gr 3 cm z z betonu asfaltowego AC11S-2997,0 m2, -warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W-3063,6 m2, -warstwa podbudowy górna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm-3330,0 m2, -pobocze umocnione kruszywem łamanym o/31,5 gr.10cm-53,28 m3.Stan projektowany.Plan sytuacyjny. Do planu sytuacyjnego przyjęto km pomiarową, początek opracowania 0+000 koniec 0+666. Długość 0,666.W ciągu drogi gminnej 150435C relacji Łącko-Wielowieś zaprojektowano km 0+824-1+490: -warstwa ścieralna gr 3 cm z betonu asfaltowego AC11S, -warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W, -warstwa podbudowy górna gr 10cm, z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.o/31,5mm. Projektowana szerokość 4,5m ze spadkiem daszkowym 2%. Profil podłużny drogi:Rzędne projektowanej nawierzchni nawiązano do istniejącej jezdni oraz terenu przyległego. Nie planuje się zmian w przebiegu osi drogi ani przebiegu niwelety.Konstrukcja nawierzchni dróg:Szczegóły konstrukcyjne przedstawiono na rysunkach przekrojów konstrukcyjnych. Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni:Nawierzchnia od km 0+824-1+490:-warstwa ścieralna gr 3 cm z z betonu asfaltowego AC11S, -warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W, warstwa podbudowy górna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm, -pobocze umocnione kruszywem łamanym o/31,5 gr.10cm. Odwodnienie. Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren.Urządzenia obceNie występują kolizje z mediami (wodociągi, energetyka, telekomunikacja).Stan istniejący.Droga gminna nr 150435C Łącko-Wielowieś stanowi element sieci komunikacyjnej gminy Pakość. Droga na długości tj. 0+824-1+490 posiada nawierzchnię z kamienia wapiennego.Posiada liczne ubytki oraz nierówności co stwarza duże niebezpieczeństwo dla uczestników ruchu drogowego. ZAKRES I SPOSÓB WYKONYWANIA PRAC BUDOWLANYCH DLA ZADANIA NR 2:Zakresem opracowania objęto przebudowę drogi gminnej nr 150436C relacji Rybitwy-Tuczno w km 1+696-2+130. Do planu sytuacyjnego przyjęto km pomiarową, początek opracowania 0+000 koniec 0+434. Długość 0,434.Na podstawie pomiarów terenowych obliczono długości i powierzchnie zagospodarowania drogowego:Nawierzchnia od km 1+696-2+130:-warstwa ścieralna gr 3 cm z betonu asfaltowego AC11S-1953,0 m2, -warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W-1996,4 m2, -warstwa podbudowy górna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm- 2170m2, -warstwa podbudowy dolna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/63m-2170m2, -pobocze umocnione kruszywem łamanym o/31,5 gr.10cm- 34,72m3, -warstwa odsączająca gr 10cm, z piasku- 2170 m2.Stan projektowany Plan sytuacyjny.Do planu sytuacyjnego przyjęto km pomiarową, początek opracowania 0+000 koniec 0+434.Długość 0,434.W ciągu drogi gminnej 150436C relacji Rybitwy-Tuczno zaprojektowano km 1+696-2+130: -warstwa ścieralna gr 3 cm z z betonu asfaltowego AC11S,-warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W, -warstwa podbudowy górna gr 10cm, z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm, -warstwa podbudowy dolna gr 10cm, z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/63mm,-pobocze umocnione kruszywem łamanym o/31,5 gr.10cm,-warstwa odsączająca gr 10cm, z piasku.Projektowana szerokość 4,5m ze spadkiem daszkowym 2%.Profil podłużny drogi:Rzędne projektowanej nawierzchni nawiązano do istniejącej jezdni oraz terenu przyległego. Nie planuje się zmian w przebiegu osi drogi ani przebiegu niwelety. Konstrukcja nawierzchni dróg:Szczegóły konstrukcyjne przedstawiono na rysunkach przekrojów konstrukcyjnych.Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni:Nawierzchnia od km 1+696-2+130:-warstwa ścieralna gr 3 cm z z betonu asfaltowego AC11S, -warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W, -warstwa podbudowy górna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm,-warstwa podbudowy dolna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/63m,-pobocze umocnione kruszywem łamanym o/31,5 gr.10cm,-warstwa odsączająca gr 10cm, z piasku.Odwodnienie.Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren. Urządzenia obce.Nie występują kolizje z mediami (wodociągi, energetyka, telekomunikacja).Stan istniejący.Droga gminna nr 150436c Rybitwy-Tuczno stanowi element sieci komunikacyjnej gminy Pakość. Droga na długości tj. 1+696-2+130 posiada nawierzchnię gruntową. Posiada liczne ubytki oraz nierówności co stwarza duże niebezpieczeństwo dla uczestników ruchu drogowego.Termin wykonania robót:Od dnia podpisania umowy do dnia 26.08.2016 r.Inwentaryzacja powykonawcza.Zamawiający wymaga sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej przez Wykonawcę.Gwarancja i rękojmia za wady.Wymagany okres rękojmi za wady 36 miesięcy oraz gwarancji na wykonane roboty wynosi min. 12 miesięcy (w zależności od okresu zdeklarowanego w ofercie) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ:-projekt, -przedmiar,-szczegółowa specyfikacja technicznaUWAGA: powołane wyżej przedmiary mają charakter pomocniczy. Zadanie należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, szczegółową specyfikację techniczną. Projekt budowlany, będący załącznikiem do SIWZ, stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Jeżeli w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wykazać, jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający, żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach:-pieniądzu- wówczas wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty.-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.-gwarancjach bankowych,-gwarancjach ubezpieczeniowych,-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359).4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Pakości 72 8170 1034 0050 0207 2000 0070. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie, natomiast kopię ww. dokumentu należy dołączyć do oferty.6.W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich.7.Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie odrzucona.8.Zamawiający zwraca wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli:-co najmniej dwie roboty budowlane branży drogowej polegające na przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o długości min. 800 mb każda, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. że dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej Warunek zostanie spełniony przez złożenie: a)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. Do przedłożonej polisy należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, oświadczenie oraz dokumenty wymienione w Rozdziale V SIWZ; parafowany wzór umowy- załącznik nr 7 do SIWZ; pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- jeśli dotyczy; kosztorys ofertowy- kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu- wynagrodzenie ryczałtowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:1)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,3)konieczności zmiany terminu realizacji zadania w związku z:a)brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek złych warunków atmosferycznych,b)wprowadzeniem przez Zamawiającego koniecznych zmian w dokumentacji projektowej,c)działaniem siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego,d)nieterminowym przekazaniem przez Zamawiającego terenu robót Wykonawcy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,e)wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,f)zmianą warunków finansowania przedmiotu umowy,g)innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy,4)zmiana podwykonawcy- na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 3.Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej wraz z uzasadnieniem.4.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lecz nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 5.Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od zawarcia umowy i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, pok. nr 18 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat, pok. nr 5 lub przesłać na adres Zamawiającego: Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.