eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Wykonanie termomodernizacji 11 budynków przy ul. Dolne Miasto, Królowej Jadwigi, Chełmińska i Kościuszki będących w zasobach Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Wałcz: Wykonanie termomodernizacji 11 budynków przy ul. Dolne Miasto, Królowej Jadwigi, Chełmińska i Kościuszki będących w zasobach Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej
Numer ogłoszenia: 67811 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 2-6, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580265, fax 067 2500695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsm.walcz.p.r.v.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spóldzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji 11 budynków przy ul. Dolne Miasto, Królowej Jadwigi, Chełmińska i Kościuszki będących w zasobach Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji 11 budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobach Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Własnościowo - Lokatorskiej na terenie m. Wałcza zlokalizowanych przy ulicach : Dolne Miasto - budynki o numerach 14, 24, 25, 26, 27, 29, Królowej Jadwigi 12, 14, 16, Chełmińskiej 31, Kościuszki 6-12a W zakres rzeczowy obejmuje : 1.ocieplenie stropodachów wentylowanych wełną mineralną granulowaną gr. 15-16 cm metoda wdmuchiwania, 2.docieplenie ścian zewnętrznych w technologii bezspoinowej styropianem grubości 13-14 cm oraz obróbki blacharskie zgodnie z dokumentacją projektową, 3.modernizacja instalacji grzewczych w docieplanych budynkach polegająca na chemicznym oczyszczeniu instalacji i regulacji hydraulicznej oraz montaż automatycznych zaworów podpionowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Na wszystkie części - 50.000 zł Na część 1 docieplenie stropodachów w 11 budynkach - 3.900 zł, Na część 2 docieplenie ścian zewnętrznych w 11 budynkach - 40.700 zł Lub 3.700 zł na każdy z budynków Wadium nalezy wnieśc przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ),, 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje, które mogą być wyznaczone na stanowiska : a) jeżeli wykonawca składać będzie ofertę na wszystkie części i wszystkie budynki musi dysponować osobą, która może być wyznaczona na stanowisko Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej odpowiadającymi wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia, b) jeżeli wykonawca składać będzie ofertę na poszczególne części, musi dysponować Kierownikami robót : dla części II - jeden kierownik robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej na nie więcej niż 4 budynki oraz dla części III jeden kierownik robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, c)Kadra kierowania budową musi posiadać : stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 2.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające lub protokoły końcowego odbioru) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia stosowanie do proponowanej części zamówienia, 3.dysponują wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia : dla części I urządzenia do wdmuchiwania granulatów, środki transportu dostawcze - 2, dla części II - rusztowania składane min. na 1 budynek, środki transportu ciężarowego, środki transportu dostawcze, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie : dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości odpowiednio : dla części I min. 100.000 zł, dla części II min. 100.000 zł na każdy budynek, 3.posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie min. podstawowym, 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że :każdy z osobna :nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej w zakresie min. podstawowym, wspólnie muszą wykazać, że :dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z ww. warunkiem, dysponują odpowiednim i niezbędnym sprzętem technicznym, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1.Osoby przewidziane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2.Posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 8..Posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. 1.dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w zależności od wybranej części zamówienia : izolerzy, specjaliści ogólnobudowlani, specjaliści w zakresie montażu instalacji sanitarnych. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 100 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać : ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. stosownie do wybranej części zamówienia. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną za powyższy warunek będzie ilość pkt, uzyskana przez wykonawcę. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o jakie części zamówienia zamierza się ubiegać. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli oferta będzie składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 5..Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 7.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 8. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 2 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1.pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej : składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa w Wałczu. Sekretariat IIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: docieplenie stropodachów w 11 budynkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ocieplenie stropodachów wentylowanych wełną mineralną granulowaną gr. 15-16 cm metoda wdmuchiwania,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: docieplenie ścian zewnętrznych w 11 budynkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: docieplenie ścian zewnętrznych w technologii bezspoinowej styropianem grubości 13-14 cm oraz obróbki blacharskie zgodnie z dokumentacją projektową,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: modernizacja instalacji CO 11 budynków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja instalacji grzewczych w docieplanych budynkach polegająca na chemicznym oczyszczeniu instalacji i regulacji hydraulicznej oraz montaż automatycznych zaworów podpionowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.