eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Dostawy słodyczy (znak sprawy 3/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Potulice: Dostawy słodyczy (znak sprawy 3/2009)
Numer ogłoszenia: 6780 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Administracji Budynków Mieszkalnych przy Zakładzie Karnym , ul. Bydgoska 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3864168, faks 0-52 3864168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy słodyczy (znak sprawy 3/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy dostaw słodyczy, które zostało podzielone na 3 części (grupy). 2. Zamawiający informuje, że ilości szacunkowe artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3. Oferowane artykuły mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze/ ilości sztuk (tzw. promocja) niż określone w rozdziale III siwz (dotyczy okresu realizacji zamówienia na podstawie umowy). 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone w niniejszej siwz, pod warunkiem, że będą posiadały parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 2 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 6. Termin ważności dostarczanych artykułów, minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 7. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie artykuły do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego na terenie Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1. 2) Wykonawca dostarczać będzie artykuły własnym transportem, na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 3) Opakowania muszą posiadać nadrukowany kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze, lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. 4) Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 8:00 - 12:00. 5) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.22.20 - Batony czekoladowe 15.84.21.00 - Czekolada 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.84.22.00 - Produkty z czekolady 15.82.12.00 - Herbatniki słodkie 15.84.10.00 - Kakao .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie, o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Potulicach, ul. Bydgoska 1, 89-120 Potulice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 11:00, miejsce: w biurze zamawiającego, przy ul. Bydgoskiej 1 w Potulicach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1) Baton Mars 42g. Nugatowe nadzienie 33%, karmel 27%, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 8400 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.2) Baton Snickers 51g. Nugatowe nadzienie 14%, prażone orzeszki ziemne 24%, karmel 27%, ilość szacunkowa 8400 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.3) Baton Lion 43g. Nadziewany wafel z karmelem 34,4% I płatkami ryżowymi 9% w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.4) Baton 3 Bit 43g. Baton w czekoladzie mlecznej (46,9%) z nadzieniem mlecznym (40,6%) i herbatnikiem, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.5) Baton NO Name Master Foods 35g, ilość szacunkowa 3240 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.6) Baton KitKat 40g. Paluszek waflowy (31,5%) w mlecznej czekoladzie (68,5%), ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.7) Baton Pawełek różne smaki 45g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 2160 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.8) Baton Twix 51g (2x25,5g). Ciasteczka oblane kremem (32%) i mleczną czekoladą (35%), ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.9) Baton Kinder Boueno 43g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.10) Baton Bounty 57g. Soczysty biały kokos oblany mleczną czekoladą. Wiórki kokosowe-21%, ilość szacunkowa 1700 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.11) Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 35-45g, ilość szacunkowa 30000 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.12) Wafelek Grześki 39g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 4500 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.13) Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180g, ilość szacunkowa 3960 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.14) Wafelek Princessa różne smaki 37g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 1680 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.15) Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 38g, ilość szacunkowa 1680 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.16) Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 50g, ilość szacunkowa 580 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.17) Baton (ciasteczko) 7 Days Chipita różne smaki 30g-35g, ilość szacunkowa 3840 sztuk. CPV: 15842220-0. 1.18) Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 65g, ilość szacunkowa 540 sztuk. CPV: 15842220-0..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.22.20-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1) Czekolada mleczna nadziewana różne smaki 100g, ilość szacunkowa 10800 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.2) Czekolada mleczna z orzechami 100g, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.3) Czekolada mleczna 100g, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.4) Czekolada mleczna /bakaliowa/ z rodzynkami i orzechami 100g, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.5) Czekolada gorzka E.Wedel 100g, ilość szacunkowa 3240 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.6) Czekolada mleczna /nadziewana/ różne smaki m.in.: truskawkowa, kokosowa, toffi itd. E.Wedel 100g, ilość szacunkowa 3240 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.7) Czekolada mleczna E.Wedel 100g, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.8) Czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold NusseBeiser 100g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.9) Czekolada biała 100g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.10) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi Alpen Gold 100g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.11) Czekolada biała bourbon-wanilia Alpen Gold 100g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.12) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi E.Wedel 100g, ilość szacunkowa 360 sztuk. CPV: 15842100-3. 1.13) Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi - milka (Raisin&Nut) 100g, ilość szacunkowa 360 sztuk. CPV: 15842100-3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1) Markizy kakaowe Hit Bahlsen 250g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.2) Markizy kakaowe400g-500g, ilość szacunkowa 2400 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.3) Chałwa waniliowa 80g-110g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.4) Chałwa różne smaki 80g-110g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.5) Chałwa waniliowa w polewie czekoladowej 50g-70g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.6) Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka E.Wedel paczkowane 210-240g, ilość szacunkowa 240 sztuk. CPV: 15842200-4. 1.7) Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka 210-240g, ilość szacunkowa 240 sztuk. CPV: 15842200-4. 1.8) Cukierki Nimm2 90g, ilość szacunkowa 540 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.9) Cukierki Werthers orginal 90g, ilość szacunkowa 540 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.10) Cukierki Kopiko 120g, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.11) Landrynki-karmelki twarde miętowe 80g-110g, ilość szacunkowa 2400 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.12) Landrynki-karmeli twarde o smaku owocowym 80g-110g, ilość szacunkowa 2400 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.13) Krówki paczkowane 100g-130g, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.14) Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.15) Delicje E.Wedel różne smaki 147g, ilość szacunkowa 12600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.16) Pieguski E.Wedel różne smaki 135g, ilość szacunkowa 540 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.17) Krakuski florianki 230g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.18) Krakuski serduszka 230g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.19) Krakuski ciastka maślane 200g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.20) Krakuski deserowe z cukrem 200g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.21) Krakuski kokosowe 200g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.22) Biszkopty 120-150g, ilość szacunkowa 180 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.23) Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 120g-150g, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.24) Herbatniki Petit Beurry 100g, ilość szacunkowa 1620 sztuk. CPV: 15821200-1. 1.25) Paluszki solone 90g-110g, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.26) Sękacz kakaowy 30g-35g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.27) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 420g, ilość szacunkowa 480 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.28) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 400-450g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.29) Galaretka w czekoladzie różne smaki Jutrzenka 190g, ilość szacunkowa 216 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.30) Pierniki Alpejskie E. Wedel 180g różne smaki, ilość szacunkowa 780 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.31) Pierniki w czekoladzie 400g-500g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.32) Toffifee bombonierka 125g.orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 120 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.33) Chipsy Frito Lay różne smaki 80g-100g, ilość szacunkowa 1600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.34) Ciastka zbożowe 150g-250g, ilość szacunkowa 360 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.35) Guma do żucia orbit drażetki Pepperm 10draż w opakowaniu, ilość szacunkowa 1800 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5. 1.36) Guma do żucia orbit drażetki Spearmin 10draż w opakowaniu, ilość szacunkowa 1800 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5. 1.37) Kakao Puchatek 300g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 360 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5, 15.84.22.00-4, 15.82.12.00-1, 15.84.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.