eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Adaptacja i modernizacja pomieszczeń nr 20, nr 20a z przedsionkiem, znajdujących się w budynku głównym Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie, na pomieszczenie tzw. "sali fokusowej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-18

Ogłoszenie nr 67783 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.

Katowice: Adaptacja i modernizacja pomieszczeń nr 20, nr 20a z przedsionkiem, znajdujących się w budynku głównym Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie, na pomieszczenie tzw. "sali fokusowej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39157-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bankowa  12, 40007   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 592 048, faks 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wyższa uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja i modernizacja pomieszczeń nr 20, nr 20a z przedsionkiem, znajdujących się w budynku głównym Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie, na pomieszczenie tzw. "sali fokusowej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP.381.002.2017.RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji i modernizacji pomieszczeń na 20, nr 20a z przedsionkiem, znajdujących się w budynku głównym Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie, na pomieszczenie tzw. "sali fokusowej". 2) Zakres robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót obejmuje m.in.: a) Roboty rozbiórkowe: - demontaż posadzek - parkietu dębowego i cokoloików; - demontaż grzejników; - demontaż drzwi z ościeżnicami; - rozebranie ścian - wykucie i poszerzenie otworów na drzwi; - wykucie bruzd w ścianach. b) Roboty budowlane: - Montaż konstrukcji stalowych i nadproży; - Instalowanie ścianek działowych i obudów z płyt gipsowo-kartonowych; - Wykonanie sufitów podwieszonych; - Wykonanie posadzki i podłoża; - Roboty tynkowe, gipsowe i malarskie; - Wymiana stolarki drzwiowej; - Montaż lustra weneckiego i parapetów; - Montaż rolet okiennych; - Elementy wykończeniowe. c) Roboty elektryczne: - Wykonanie linii kablowej zasilającej pomieszczenia tzw. "Sali fokusowej"; - Wykonanie wewnętrznych instalacji: oświetleniowej, gniazd wtyczkowych ogólnego użytku, gniazd wtyczkowych dedykowanych dla potrzeb komputerów, gniazd wtyczkowych zasilających urządzenia systemów "Audio" i "Video". d) Roboty instalacyjne: - Montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych wraz z zaworami i wkładkami termostatycznymi oraz zaworami odcinającymi; - Wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz z montażem hybrydowych nasad wentylacyjnych. e) Wyposażenie pomieszczeń będących przedmiotem zamówienia - w zakresie systemu "Audio" i "Video". 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pn.: dokumentacja techniczna, która zawiera: Projekty budowlano - wykonawczy: - branża architektoniczna, - branża konstrukcyjna - branża elektryczna i logiczna, - branża sanitarna, - branża audio-video. Przedmiary robót: - branża budowlano - wykończeniowa, - branża elektryczna i logiczna, - branża sanitarna. Wyposażenie dodatkowe w zakresie systemu "Audio" i "Video" Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostaw wyposażenia meblowego - w cenie oferty Wykonawca nie ujmie wyposażenia meblowego. 4) Termin realizacji zamówienia: Maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia: do 5 miesięcy od daty przekazania terenu robót. Zamawiający przekaże teren robót w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 5) Minimalny wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Na zastosowane materiały, urządzenia, armaturę itp. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż gwarancja udzielona na roboty budowlane, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta. Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty. 6) Miejsce realizacji: Budynek Główny Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie, przy ul. Bielskiej 62. 7) Pozostałe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 8) Zadanie należy zrealizować w oparciu o uzgodnienia z Użytkownikiem oraz przekazane dokumenty, wymienione w rozdz. II ust. 1 pkt 5 SIWZ. 9) Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa, sztuką budowlaną i zasadami aktualnej wiedzy technicznej w celu zapewnienia prawidłowego działania i bezpiecznego funkcjonowania części obiektu objętego niniejszym zamówieniem. 10) Załączone do postępowania przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy. Zamawiający nie wymaga dołączenia kosztorysów do oferty, natomiast Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy, złożyć kosztorys w formie uproszczonej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdziale XIV ust. 5 SIWZ. 11) Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie. 12) Wizja lokalna: Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku, którego dotyczy zamówienie, na wniosek Wykonawcy, w celu uzyskania informacji pomocnych przy sporządzaniu oferty. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w dni robocze, w godzinach od 8:00 - 15:00, po wcześniejszym ustaleniu z Kierownikiem Działu ds. Administracyjno - Gospodarczych w Cieszynie: p. mgr inż. Jacek Świerczek - tel. (33) 854-61-00, e-mail: jacek.swierczek@us.edu.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45262500-6, 45421000-4, 45410000-4, 45422000-1, 45431000-7, 45432000-4, 45442000-7, 45311200-2, 45330000-9, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT135054.04
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DOMAR Krystian Góra,  ,  ul. Zapłocie Małe 58b,  43-300,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164650.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164650.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178501.48
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.