eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › dostawa fabrycznie nowych, profesjonalnych, wolnych od wad instrumentów i akcesoriów muzycznych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-23

POZYCJA 67750

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Białystok: dostawa fabrycznie nowych, profesjonalnych, wolnych od wad instrumentów i akcesoriów muzycznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Opera i Filharmonia Podlaska-Europejskie Centrum Sztuki, do kontaktów: Jolanta Wilczewska, ul. Podleśna 2, 15-227 Białystok, tel. +48 85 7410619, fax +48 85 7416557, e-mail: jolafilh@op.pl, www.opera.filharmonia.bialystok.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowych, profesjonalnych, wolnych od wad instrumentów i akcesoriów muzycznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych, profesjonalnych, wolnych od wad instrumentów i akcesoriów muzycznych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opera i Filharmonia Podlaska, ul. Podleśna 2, 15-227 Białystok, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części Kod CPV wg słownika 2008: 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Na zakres zamówienia składa się dostawa 39 pozycji profesjonalnych instrumentów i akcesoriów muzycznych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 29.03.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wynosi 12 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) O zamówienie mogą ubiegać sie wykonawcy będący obywatelami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, państw kwalifikujacych się do dofinansowania w ramach programu Phare (Bułgaria, Rumunia), Turcja, beneficjentów programu CARDS (Albania, Bośnia-Hercegowina, Chorwacja, Macedonia, Serbia-Czarnogóra) oraz państw objętych Rządową Umową w sprawie zamówień publicznych GPA (Wspólnota Europejska, Szwajcaria, Norwegia, Lichtenstein, Islandia, USA, Kanada, Japonia, Korea Płd, Hongkong, Singapur, Izrael, Aruba), a wszystkie materiały, dostawy i usługi przez nich dostarczone w ramach projektu będą pochodziły z wyżej wymienionych państw. 2) Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4) Dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze tj. dostarczenie Zamawiającym profesjonalnych instrumentów muzycznych o łącznej wartości co najmniej 1 min złotych. 5) Udzielą pisemnej gwarancji na instrumenty i akcesoria muzyczne objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z warunkami gwarancji udzielonymi przez producentów, lecz nie krótszej niż 24 miesiące, licząc od daty odbioru dostawy. 6) Przedłożą świadectwa pochodzenia na towary dostarczone w ramach umowy. 7) Zapewnią serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły .spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art; 24. ust, 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Kamego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7). Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w oryginale lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Kopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Listy referencyjne potwierdzające doświadczenie zawodowe, 2) Spis wykonanych dostaw za okres ostatnich trzech lat z wyszczególnieniem ich wartości, 3) Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.02.2006, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: 1. Na prośbę wykonawcy zamawiający prześleSIWZ pocztą za zaliczeniem pocztowym 2. Wykonawca otrzyma SIWZ w siedzibie zamawiającego dokonując wpłaty gotówkowej w kasie w siedzibie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.02.2006, godzina 11:00, SIedziba zamawiającego, 15-227 Białystok, ul. Podleśna 2, pokój nr 15.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Wspólnot Europejskich w ramach Narodowego Programu dla Polski 2003 - BRIPF - 2003/3. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.