eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › modernizacja sali gimnastycznej oraz wymiana barierek w ciągach komunikacyjnych z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum w Wysokiem Mazowieckiem oraz wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w rozumieniu Rozporząd

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-03

POZYCJA 6762

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wysokie Mazowieckie: modernizacja sali gimnastycznej oraz wymiana barierek w ciągach komunikacyjnych z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum w Wysokiem Mazowieckiem oraz wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Wysokie Mazowieckie, do kontaktów: Jerzy Dąbrowski, ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752379, fax 086 2752593, e-mail: inwestycje@wysokiemazowieckie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wysokiemazowieckie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja sali gimnastycznej oraz wymiana barierek w ciągach komunikacyjnych z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum w Wysokiem Mazowieckiem oraz wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wysokie Mazowieckie ul. Ludowa 5 Budynek Gimnazjum. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja sali gimnastycznej oraz wymiana barierek w ciągach komunikacyjnych z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum w Wysokiem Mazowieckie oraz wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r., którą wykonawca przedłoży zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych wart. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7. Informację z banku, prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000- PLN. Powyższa informacja musi być wystawiona nie niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 8.Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót (na załączniku Nr 3) z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. 9.Zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacanie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. Kierownika Budowy). 10. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (na załączniku Nr 4), potwierdzony przez ubezpieczyciela. 11. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (na załączniku Nr 5) w realizacji robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 12. W przypadku podwykonawcy wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat, min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w zakresie realizowanym przez podwykonawcę, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, przedstawione na załączniku Nr 5 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3data zakończenia: 04.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) uzyskali przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł; b) dysponują własnymi środkami finansowymi i/lub kredytem dla sfinansowania realizacji robót w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie robót objętych zamówieniem. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami do prowadzenia robót drogowych, której powierzone zostanie kierowanie robotami. Osoba musi mieć min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi. Średnioroczne zatrudnienie firmy minimum 30 osób. 4. Posiadają niezbędny do wykonania zamówienia potencjał techniczny tj.: 1) Posiadają sprzęt niezbędny do terminowego i właściwego wykonania zamówienia. 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówienia każde o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN (brutto) odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7. Informację z banku, prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PŁN. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 8. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót (na załączniku Nr 3) z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. 9. Zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacanie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. Kierownika Budowy). 10. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (na załączniku Nr 4), potwierdzony przez ubezpieczyciela. 11. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (na załączniku Nr 5) w realizacji robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 12. W przypadku podwykonawcy wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat, min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w zakresie realizowanym przez podwykonawcę, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, przedstawione na załączniku Nr 5 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie ul. Ludowa 15.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.