eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-24

Jasło: Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych
Numer ogłoszenia: 67612 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje; Zadanie nr 1: Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia przyjęcia i pomiaru pasa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś (działka ewid. nr 1706 obręb Brzyska, działki ewid. nr 333, 351 i 352/1 obręb Kłodawa) z działkami sąsiednimi (50 działek) wraz z opracowaniem danych i dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian danych do operatu ewidencji gruntów i budynków. Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych wraz z mapą uzupełniającą zmiany użytków gruntowych dla działek ewid. nr 165/2, 164/2, 163/2, 481/1, 482/4 położonych w Kłodawie oraz działki ewid. nr 81/2 położonej w Kołaczycach. Zadanie nr 2: Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru pasa drogowego części drogi powiatowej Nr 1870R Lipinki - Pagorzyna - gr. województwa - Radość (na odcinku obejmującym działkę ewid. nr 39 obręb Pagórek oraz działki ewid. nr 3/2, 8/2, 378/4, 379/2, 380/4 obręb Radość) z działkami sąsiednimi (11 działek) wraz z opracowaniem danych i dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian danych do operatu ewidencji gruntów i budynków. Wykonanie podziału działki ewid. nr 40/1 (droga) położonej w miejscowości Pagórek gmina Dębowiec na 2 nowe działki. Wykonanie podziału działki ewid. nr 335 (droga) położonej w miejscowości Radość gmina Dębowiec na 2 nowe działki (prace kameralne). Zadanie nr 3: Wykonanie prac geodezyjnych obejmujących: - podział działki ewid. nr 139/4 położonej w miejscowości Łaski na 2 nowe działki, - podział działki ewid. nr 220/2 położonej w miejscowości Łaski na 2 nowe działki, - podział działki ewid. nr 700/7 położonej w Jaśle, obręb nr 06 - Zachód z wydzieleniem z niej 3 nowych działek, - podział działki ewid. nr 670/11 położonej w Jaśle obręb nr 06 - Zachód z wydzieleniem z niej 4 nowych działek. Zadanie nr 4: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian dotyczących danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru kontrolnego z ustaleniem i przyjęciem granic działki ewidencyjnej z działką sąsiednią (nie więcej niż 4 działki sąsiednie) - 10 pomiarów. Wykonanie nietypowych prac geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań związanych z gospodarowaniem nieruchomości obejmujących: prace kameralne - ok. 8; prace terenowe - ok. 15. Szczegółowy zakres wykonania powyższych prac i terminy ich realizacji będzie określany każdorazowo w zleceniu po wcześniejszym ustaleniu z wykonawcą (termin realizacji prac nie dłuższy niż 30 dni od otrzymania zlecenia). 3. Prace geodezyjne i opracowanie dokumentacji technicznej należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, standardami technicznymi z uwzględnieniem wszelkich wymagań formalno-prawnych wynikających między innymi z przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 4. Dla wykonania prac geodezyjnych udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego nastąpi z zastosowaniem art. 40a ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U z 2015r. poz. 520 ze zm.)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) do wysokości 30% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3. Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy: a. Zmiana umowy może nastąpić w razie zmiany oznaczenia działek, które będą wymagane do objęcia pomiarem kontrolnym co wynikać będzie z prac terenowych. b. Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. c. Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1) o charakterze niezależnym od stron, 2) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 3) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 4) którego nie można przypisać drugiej stronie Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.) oraz w przypadku przestojów i opóźnień Zawinionych przez Zamawiającego. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle Rynek 18, 38-200 Jasło, pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, Sekretariat Starosty pok. 314.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie opracowań geodezyjno - kartograficznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie opracowań geodezyjno - kartograficznych. Zadanie nr 1: Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia przyjęcia i pomiaru pasa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś (działka ewid. nr 1706 obręb Brzyska, działki ewid. nr 333, 351 i 352/1 obręb Kłodawa) z działkami sąsiednimi (50 działek) wraz z opracowaniem danych i dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian danych do operatu ewidencji gruntów i budynków. Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych wraz z mapą uzupełniającą zmiany użytków gruntowych dla działek ewid. nr 165/2, 164/2, 163/2, 481/1, 482/4 położonych w Kłodawie oraz działki ewid. nr 81/2 położonej w Kołaczycach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia - 8

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie opracowań geodezyjno - kartograficznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie opracowań geodezyjno - kartograficznych. Zadanie nr 2: Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru pasa drogowego części drogi powiatowej Nr 1870R Lipinki - Pagorzyna - gr. województwa - Radość (na odcinku obejmującym działkę ewid. nr 39 obręb Pagórek oraz działki ewid. nr 3/2, 8/2, 378/4, 379/2, 380/4 obręb Radość) z działkami sąsiednimi (11 działek) wraz z opracowaniem danych i dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian danych do operatu ewidencji gruntów i budynków. Wykonanie podziału działki ewid. nr 40/1 (droga) położonej w miejscowości Pagórek gmina Dębowiec na 2 nowe działki. Wykonanie podziału działki ewid. nr 335 (droga) położonej w miejscowości Radość gmina Dębowiec na 2 nowe działki (prace kameralne)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia - 8

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Wykonanie prac geodezyjnych obejmujących: - podział działki ewid. nr 139/4 położonej w miejscowości Łaski na 2 nowe działki, - podział działki ewid. nr 220/2 położonej w miejscowości Łaski na 2 nowe działki, - podział działki ewid. nr 700/7 położonej w Jaśle, obręb nr 06 - Zachód z wydzieleniem z niej 3 nowych działek, - podział działki ewid. nr 670/11 położonej w Jaśle obręb nr 06 - Zachód z wydzieleniem z niej 4 nowych działek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia - 8

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych. Zadanie nr 4: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian dotyczących danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru kontrolnego z ustaleniem i przyjęciem granic działki ewidencyjnej z działką sąsiednią (nie więcej niż 4 działki sąsiednie) - 10 pomiarów. Wykonanie nietypowych prac geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań związanych z gospodarowaniem nieruchomości obejmujących: prace kameralne - ok. 8; prace terenowe - ok. 15. Szczegółowy zakres wykonania powyższych prac i terminy ich realizacji będzie określany każdorazowo w zleceniu po wcześniejszym ustaleniu z wykonawcą (termin realizacji prac nie dłuższy niż 30 dni od otrzymania zlecenia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.