eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › obsługa bankowa budżetu Powiatu Malborskiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 11.04.2017 do 10.04.2021r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-18

Ogłoszenie nr 67602 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.

Malbork: obsługa bankowa budżetu Powiatu Malborskiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 11.04.2017 do 10.04.2021r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30412


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Plac Słowiański  17, 82200   Malbork, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 556 460 400, faks , e-mail starostwo@powiat.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

obsługa bankowa budżetu Powiatu Malborskiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 11.04.2017 do 10.04.2021r

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę bankową budżetu Powiatu Malborskiego oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w okresie od 11.04.2017r do 10.04.2021 r przy uwzględnieniu zwiększenia jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej. Wybrany w drodze przetargu bank podpisze z każdą wymienioną jednostką odrębną umowę. Nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. Jednostki organizacyjne Powiatu Malborskiego objęte przedmiotem zamówienia: 1. Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku, Plac Słowiański 17 2.I Liceum Ogólnokształcące, Malbork, ul.17 Marca 6 3. II Liceum Ogólnokształcące, Malbork, Al. Wojska Polskiego 493 4. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3, Malbork, Al. Wojska Polskiego 502 5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4, Malbork ul. Narutowicza 14 6 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Malbork ul. Jagiellońska 79/82 7. Specjalny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy Dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem, Malbork, ul Jagiellońska 79/82 8. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Tadeusza Kościuszki, Malbork, ul Jagiellońska 94 9. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Malbork, ul. Kotarbińskiego 32. 10.Powiatowe Ognisko Plastyczne, Malbork, ul. Jagiellońska 78a. 11.Dom Pomocy Społecznej, Malbork ul. Słowackiego 45 12.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Malbork, Plac Słowiański 17 13.Powiatowy Urząd Pracy, Malbork, ul, Armii Krajowej 70 14.Centrum Edukacji Zawodowej w Malborku, ul.Gen.de Gaulle a´ 75a 15.Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności, Malbork, ul. Armii Krajowej 70. 16.Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Malbork, ul. Gen .J. Wybickiego 1. 17.Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, Malbork, Plac Słowiański 17. 18.Starostwo Powiatowe w Malborku, Plac Słowiański 17 Zastrzega się, iż liczba jednostek organizacyjnych Powiatu, jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Prowadzenie i obsługę rachunków bankowych dla 18 jednostek organizacyjnych. Na koszty prowadzenia i obsługi rachunków bieżących składają się: a) koszty otwarcia 97 rachunków b) roczne koszty prowadzenia 4656.rachunków ( 12 miesięcy x 97 ilość rachunków x 4) c) koszty 5000 wpłat gotówkowych o średniej szacunkowej wartości jednej wpłaty wynoszącej 5200 zł d) koszty 2350 wypłat gotówkowych o średniej szacunkowej wartości jednej wypłaty wynoszącej 1760.zł e) koszty realizacji 400.czeków f)inne koszty związane z otwarciem i obsługą rachunku ( bank winien dokładnie określić inne ewentualne koszty) 2.Otwarcie i prowadzenie bankowości elektronicznej ( 33stanowisk) dla 18 jednostek organizacyjnych Na koszty prowadzenia i obsługi bankowości elektronicznej składają się: a) koszty instalacji 33 stanowisk bankowości elektronicznej b) koszty prowadzenia 1584.stanowisk bankowości elektronicznej ( 12 x 33x4 ) c) koszty przelewów w ramach tego samego banku przy założeniu 22700 szt przelewów d) koszty przelewów do innego banku 44100 szt e) inne koszty związane z bankowością elektroniczną (bank winien dokładnie określić inne ewentualne koszty. 3. Uruchomienie i obsługa kredytu w rachunku bieżącym. Na koszty uruchomienia i obsługę kredytu w rachunku bieżącym składają się: a) koszty uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym (płatne w momencie złożenia wniosku), kredyt uruchamiany 4 razy przez okres obowiązywania umowy. Wnioskowana kwota kredytu 500 000,00 zł b) Koszty oprocentowania kredytu przy średnim wykorzystaniu kredytu przez okres obowiązywania całej umowy w wysokości 50 000,00 zł dziennie liczone jako średnia wartość WIBOR 1M w miesiącu poprzednim powiększony o marżę banku. Do oferty oprocentowanie należy obliczyć w sposób następujący: WIBOR na 01.03.2017r + marża banku. Odsetki płatne na koniec miesiąca c) Inne koszty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu ( bank winien dokładnie określić inne ewentualne koszty Odsetki płatne na koniec miesiąca 4. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym Liczone jako średnia wartość WIBID O/N w miesiącu poprzednim x współczynnik banku. Do oferty oprocentowanie należy obliczyć w następujący sposób WIBID O/N na 01.03.2017r x współczynnik banku Średnia szacunkowa dzienna wartość środków zgromadzonych na rachunkach bieżących wszystkich jednostek wynosi 2500 000,00 zł o Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia Posiadania placówki kasowej banku( oddziału/filii) na terenie Malborka lub utworzenie jej po podpisaniu umowy z zastrzeżeniem że będzie ona funkcjonować co najmniej w okresie obowiązywania umowy. o Zamawiający wymaga zainstalowania i uruchomienia w siedzibie Zamawiającego tj. w Kasie Starostwa Powiatowego w Malborku terminalu umożliwiającego dokonywanie płatności kartami płatniczymi ( instalacja i obsługa bezpłatna) o Zamawiający wymaga bezpłatnego przeszkolenia pracowników do obsługi bankowości elektronicznej ---------------------------------------------------------------- 3. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 66.10.00.00-4 Usługi bankowe 4. Podwykonawcy: Zamawiający wymaga wykonania przez wykonawcę całości zamówienia. 5. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z obsługą bankową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 66100000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT184124.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Millennium S.A,  ,  ul.Stanisława Żaryna 2a,  02-593,  Warszawa,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4320.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4320.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 372.500.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.